Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

 

 

Russisk BF3? Slutt og laste ned piratutgave og kjøp spillet..

 

Trenger ikke å være piratutgave din idiot.

Kjenner en som kjøpte lisenskode, lovlig, på en russisk nettside og fikk BF3 på russisk men fikk det på norsk ved å bytte ut noen filer i BF3 mappen. Crimar, dette kan du prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har russisk BF3 og får spillet til å fungere? Byttet til ny language patch, men for det fortsatt ikke til å fungere.

 

Russisk BF3? Slutt og laste ned piratutgave og kjøp spillet..

Har kjøpt en russisk bf3 utgave din idiot.

 

 

 

Russisk BF3? Slutt og laste ned piratutgave og kjøp spillet..

 

Trenger ikke å være piratutgave din idiot.

Kjenner en som kjøpte lisenskode, lovlig, på en russisk nettside og fikk BF3 på russisk men fikk det på norsk ved å bytte ut noen filer i BF3 mappen. Crimar, dette kan du prøve.

Flere som tenker likt.

 

Ja, man må skifte en språkfil. Har gjort dette og det fungere fortsatt ikke.

 

Noen her som har russisk BF3 og får spillet til å fungere? Byttet til ny language patch, men for det fortsatt ikke til å fungere.

 

Dette vil kanskje fikse problemene, det gjorde det ihvertfall for meg :)

 

1)Kjør command prompt (CMD) som administrator.

2)Når du har fått opp (CMD) skriver du dette:

bcdedit/increaseuserva 2500

3) Trykk enter

4) Nå skal du få en beskjed om at endringene er bekreftet

5) Skriv inn bcdedit og trykk enter.

6) Nå er det viktig å restarte pcen, vis du ikke gjør det vil ikke endringene tre i kraft.

 

7)Nå skal det fungere, start spillet på vanlig måte og kos deg.

 

* For å angre på endringene, kjør CMD som administrator igjen. Skriv inn bcdedit/deletevalue increaseuserva. Og start pcen på nytt.

 

Som sagt, dette fungerte perfekt for meg. Det er verdt et forsøk :)

Får bare feilmelding i cmd. Må jeg skrive noe før jeg skriver den kommandoen?

 

Prøv å ta mellomrom mellom "bcdedit" og "/"

 

Håper virkelig du får det til, jeg vet hvor forferdelig det er å ikke få spillt :p Kjører du CMD som administrator og hvilket operativsystem bruker du? :)

 

Og til deg Cruentus, jeg er ganske sikker på at han har kjøpt spillet men at Crimar lastet ned russisk utgave for å få spillt tidligere eller noe sånt :)

Fikk det til, men hjalp ikke. Tror jeg bare sletter alt og innstallere pånytt.

Lenke til kommentar

Fikk du riktig språk før patchen?

 

Ser ut til at du ikke er den eneste om dette etter patchen...

 

Ser ut til at du trenger en GDFBinary_en_us.dll (hvis du vil ha på engelsk) fil fra etter patchen kom. Du kan prøve å google navnet og se om du finner noe.

 

Mener du da Argoniel? Det er Cruentus som med en gang tar Crimar for piratkopiering bare fordi han har en russisk BF3 utgave :nei:

Ellers, jo takk for det. :thumbup:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Noen som leter etter servere?

 

Jeg er medlem i et community som kjører flere god server, der jeg selv er serverowner på en TDM server:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/c1fcbd4f-73e7-4366-b448-b2c2d1266e2f/FG-TDM-HC-250-TICK-1-ROUND-No-waiting/

 

Vi har også en 1000 tick cq large server med kun baner med jets:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/e88a6d9a-c2d8-4d4b-82f0-b8aee800eed2/FG-1000-Tickets-10SEC-VEHICLE-RESPAWN-Custom/

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Faddn/servers/

Lenke til kommentar

Må dem faen meg lansere en patch som fjerner det faktum at jets kan sakke ned til 2 km/t og peppre løs på choppers, selv om chopperet styrer max unna :nei:

 

Og for all del. FIX RAMMING!

Why? Er ikke urealistisk at et fly kan det da

 

det er veldig få jagerfly som sakker ned til den farten med vilje IRL og så klarer å produsere nokk thrust til at ikke uheldige og farlige situasjoner oppstår. F-18 og Flankeren har sine begrensninger begge to når det gjelder det her. den optimale farten i dogfights mtp turn radius etc hos de ligger på 3-450 knop et sted. Går de tregere enn det over tid med høy Angle of Attack staller de.

Ohh trodde du skrev "Jets kan sakke ned 2km/t" :p

Lenke til kommentar

 

Noen her som har russisk BF3 og får spillet til å fungere? Byttet til ny language patch, men for det fortsatt ikke til å fungere.

 

Russisk BF3? Slutt og laste ned piratutgave og kjøp spillet..

Har kjøpt en russisk bf3 utgave din idiot.

 

 

 

Russisk BF3? Slutt og laste ned piratutgave og kjøp spillet..

 

Trenger ikke å være piratutgave din idiot.

Kjenner en som kjøpte lisenskode, lovlig, på en russisk nettside og fikk BF3 på russisk men fikk det på norsk ved å bytte ut noen filer i BF3 mappen. Crimar, dette kan du prøve.

Flere som tenker likt.

 

Ja, man må skifte en språkfil. Har gjort dette og det fungere fortsatt ikke.

 

Noen her som har russisk BF3 og får spillet til å fungere? Byttet til ny language patch, men for det fortsatt ikke til å fungere.

 

Dette vil kanskje fikse problemene, det gjorde det ihvertfall for meg :)

 

1)Kjør command prompt (CMD) som administrator.

2)Når du har fått opp (CMD) skriver du dette:

bcdedit/increaseuserva 2500

3) Trykk enter

4) Nå skal du få en beskjed om at endringene er bekreftet

5) Skriv inn bcdedit og trykk enter.

6) Nå er det viktig å restarte pcen, vis du ikke gjør det vil ikke endringene tre i kraft.

 

7)Nå skal det fungere, start spillet på vanlig måte og kos deg.

 

* For å angre på endringene, kjør CMD som administrator igjen. Skriv inn bcdedit/deletevalue increaseuserva. Og start pcen på nytt.

 

Som sagt, dette fungerte perfekt for meg. Det er verdt et forsøk :)

Får bare feilmelding i cmd. Må jeg skrive noe før jeg skriver den kommandoen?

 

Prøv å ta mellomrom mellom "bcdedit" og "/"

 

Håper virkelig du får det til, jeg vet hvor forferdelig det er å ikke få spillt :p Kjører du CMD som administrator og hvilket operativsystem bruker du? :)

 

Og til deg Cruentus, jeg er ganske sikker på at han har kjøpt spillet men at Crimar lastet ned russisk utgave for å få spillt tidligere eller noe sånt :)

Fikk det til, men hjalp ikke. Tror jeg bare sletter alt og innstallere pånytt.

 

 

Synd det ikke virka for deg, håper noen andre kan få bruk for det ihvertfall. Og forresten, jeg anbefaler sterkt at du reseter det du gjorde i CMD. Ved å skrive: bcdedit /deletevalue increaseuserva

 

Ha en fin kveld ;)

Lenke til kommentar

Må dem faen meg lansere en patch som fjerner det faktum at jets kan sakke ned til 2 km/t og peppre løs på choppers, selv om chopperet styrer max unna :nei:

 

Og for all del. FIX RAMMING!

Why? Er ikke urealistisk at et fly kan det da

 

det er veldig få jagerfly som sakker ned til den farten med vilje IRL og så klarer å produsere nokk thrust til at ikke uheldige og farlige situasjoner oppstår. F-18 og Flankeren har sine begrensninger begge to når det gjelder det her. den optimale farten i dogfights mtp turn radius etc hos de ligger på 3-450 knop et sted. Går de tregere enn det over tid med høy Angle of Attack staller de.

Ohh trodde du skrev "Jets kan sakke ned 2km/t" :p

 

 

haha, da hadde saken vært noe anna :!:

Lenke til kommentar

Kossen rapporterte en folk forresten ^^

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/7546022/1/308601148/

 

Uansett hvor du var så ble du skutt av han en gang i minuttet ^^

 

eg og lure sterkt på det.. opplevde idag for første gang to stykk som utnyttet poengsystemet på ps3. ikke med joksekode men ble ganske irritert for det, litt idiotisk av meg gjedna men men.

Han ene låg oppi noen jækla flammer på metro mens han andre kasta medicpac til ham. endte opp med 16.000 poeng eller noe på noen min. Etterpå ble en av de engineer, la ut eod bot, skadet den mens han andre reparerte.

Jækla tull...

Er det verdt å rapportere sånt? Såg det var fleire på servern som reagerte.

Lenke til kommentar

Hehe. kk.

 

Litt offtopic litt i bf sammenheng:

 

Noen av dere som har lest papirutgaven av aftenposten idag? :roll:

De skriver et svært innlegg om ABB, midt i artikkelen har de et 2siders bilde/ screenshot fra BF2. Noen av dere som heter T. Karlsson der? :p

De refererer til at ABB spillte det mye og brukte det til sin trening. Spillte visst også ilag med en tidligere FrpU leder av et eller annet slag ( ikke at det har noensomhelst betydning for meg sånt sett).

Tingen er at avisen skriver at han som dere vet kaller seg tempelridder med medaljer og ordener og whatnot. Han FrpU eks-lederen sier at en del av de medaljene han snakket om og uniformen han har i legionen sin er derfra.

Ganske forvrengt... Tenkte eg sko nevne det om noen av dere er interessert i å lese om det.

 

Og så var det T. Karlsson då, hvem er det? :p :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...