Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så jævla irritert over noobs som prøver å fly helikopter.

Ikke har de flares, fly 10 meter fra bakken hele tiden. Bare ute etter å bli wipet.

 

Jeg får aldri brukt tv-guiden min.

 

Og når jeg spør dem hvorfor de flyr så lavt er det INGEN som svarer meg i chat.

 

Aldri skal jeg fly heli med randoms

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Tror jeg må legge Battlefield-karrieren på hylla snart. På et eller annet tidspunkt kommer jeg til å bli skada av å spille med så mange kronidioter.

 

Ikke alle kan bruke så mye tid til å bli så gode som deg vet du. Det du skriver er noe av det dummeste jeg leser på chatten; folk som kritiserer sine medspillere fordi de ikke gjør det akkurat på den måte man selv vil ha gjort det. Husk: du har også engang vært nybegynner!

 

Nå snakket jeg ikke nødvendigvis om folk som er nybegynnere og ikke så veldig gode, men folk som regelrett oppfører seg som drittsekker. Har aldri påstått at jeg er en ekspert i Battlefield-sammenheng selv heller.

Lenke til kommentar

fytti rakkern shotgun på metro er jo bare den rene poenghøstinga :dribble:

Har ikke unlocket saika 12ken enda men fløy rundt med den før det isted. fikk jo 36 kills jo, en haug med revives og heals! 11.000 poeng tilsammen med awards :new_woot:

Vet det ikke er særlig mye for dokker pc nerder men dæsken det var heftig.

Problemet er bare at haglen ikke lades så innmari fort og kun har 7 skudd i magasinet.

 

og at du blir totalt kokko i huet av å fly rundt sånn lenge nokk, CS-stress syndrom med andre ord. :ohmy: :ohmy: :ohmy:

Lenke til kommentar

Siden jeg dør hele tiden så har jeg fått dette inn me teskje :p Trykk space for å godta og hold nede e for å nekte.

 

Om en må holde inne E så vil det forklare saker og ting ettersom jeg kun har prøvd å trykke E uten at det ar skjedd en skit.

 

Jeg har derimot gjentatte ganger opplevd å bli revivet kun for å dø igjen med en gang, uten å ha trykt en forbannet knapp eller tatt skade, mektig irriterende.

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...