Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Russere og tyskere er merkelige skapninger. Av en eller annen grunn virker det som om de fleste har et stort behov for å fortelle at de faktisk er russere eller tyskere, så RUS eller GER er en "must have" i kallenavnet deres.

Lenke til kommentar

Til deg min kjære medspiller som ber meg om å dra til helvete ut av helikopteret fordi du har en kompis som heller skal sitte på. Og til deg min aller kjæreste medspiller på hardcore server #123456 som skyter meg når jeg sitter i helikopteret fordi du heller vil ha plassen min:

 

DRA LANGT TIL HELVETE MED DEN OPPFØRSELEN!!!

 

Takk

Mvh.

Paddehatt

 

 

haha. for en clusterfuck av en suppe det er å spille på metro :p

Plutselig ble hagle et relevant våpen.

 

haha, ja jeg og fant ut av det. fikk 36 kills første gang jeg tok den i bruk men er litt avhengig at fi er snill og kryper tett sammen. Slipper å fryse da vett.

 

Prøver å få gjennomslag på noe slikt som dette:

Det må bare gjennom høyere hold først..

wBd1E.png

 

Det hadde vært pent. ^^

 

Russere og tyskere er merkelige skapninger. Av en eller annen grunn virker det som om de fleste har et stort behov for å fortelle at de faktisk er russere eller tyskere, så RUS eller GER er en "must have" i kallenavnet deres.

 

alltid like gøyt å spille på squad med sinte tyskere. jeg er halvttysk selv men dæven kor morro det er å hørra på de brøla å skrika øve intercomen.

Lenke til kommentar

Blir stats registrert hvis man mister internettilkoblingen midt i en runde?

 

Noen ganger beholder du det, andre ganger ikke.

For å øke sjansen bør du ikke gå inn igjen på samme server før runden er ferdig.

 

EDIT: HVORFOR INNI HELVETE SETTER FOLK SEG I HELIKOPTER NÅR DEM IKKE HAR FLARES? :realmad: :realmad: :realmad:

Fordi dem ønsker flares..? Alle må få lov til å levele opp.

 

PS: Jeg har flares og mange andre oppgraderinger. Opplevde også samme ragen i begynnelsen jeg også (kjøpte ikke spillet før ca. 1 mnd etter release) til tross for at jeg kunne fly helikopter greit (erfaring fra andre BF og andre lignende spill).

 

Er det ikke èn måned siden spillet kom ut i Norge imorgen ? (release 27/10??)

Det virket i hvertfall som en måned! :p Da var det tydeligvis ikke mer enn ca. 18-20 dager etter release da. Men likevel, ble ikke så godt mottat når jeg fløy helikopter og de så jeg ikke hadde noen upgrades. ^^

Lenke til kommentar

Til deg min kjære medspiller som ber meg om å dra til helvete ut av helikopteret fordi du har en kompis som heller skal sitte på. Og til deg min aller kjæreste medspiller på hardcore server #123456 som skyter meg når jeg sitter i helikopteret fordi du heller vil ha plassen min:

 

DRA LANGT TIL HELVETE MED DEN OPPFØRSELEN!!!

 

Takk

Mvh.

Paddehatt

 

 

Bedre med 2 i chopperet som snakker i skype og kan fly sammen, enn en random som gjør hva faen han vil! så du kan dra til helvete med oppførselen din!

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

joda stemmer dt. ^^

 

Hadde faktisk en litt morsom revive episode tidligere på metro.

ble drept oppi det ene huset med A. En lagkamerat revivet meg men idet jeg kommer til meg blir han og skutt. plutselig ser jeg 3 andre fiendtlige tullinger som driver og hopper villt rundt meg for å være første mann til å stabbe meg og få dogtagsa.

Eg fyrer av alle skuddene på haglen mot en og ser prosjektilene sprenge flotte formasjoner i veggen rundt hele forbanna jækelen, han forblir selvfølgelig uskadd.

Så drar jeg fram glock 18en og blemmer av hele jækla magasinet i vill panikk på en av de andre, også her flyr skudden fint i veggen bak.

Tok litt tid før de fant ut at det kanskje ikkje var en så forbanna lur ide å provosera en såra enslig ape. Var jo rene nerdevoldtekten.

 

never surrender :w00t: :w00t:

Lenke til kommentar

Til deg min kjære medspiller som ber meg om å dra til helvete ut av helikopteret fordi du har en kompis som heller skal sitte på. Og til deg min aller kjæreste medspiller på hardcore server #123456 som skyter meg når jeg sitter i helikopteret fordi du heller vil ha plassen min:

 

DRA LANGT TIL HELVETE MED DEN OPPFØRSELEN!!!

 

Takk

Mvh.

Paddehatt

 

 

Bedre med 2 i chopperet som snakker i skype og kan fly sammen, enn en random som gjør hva faen han vil! så du kan dra til helvete med oppførselen din!

:whistle:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Problemet med at N00bs (meg ink.) setter seg i helikoptre og fly erfordi det ikke finnes muligheter ellers for å trene på de. Er man heldig finner man en server med akkurat nok folk på til at man kan holde runden og kun øve.. Skjer ikke ofte men men.. Fly er i det minste sykt vanskelig syntes jeg... Helikopter er tricky men greiere siden det ikke går like fort... Men sliter enda..

Lenke til kommentar

Bedre med 2 i chopperet som snakker i skype og kan fly sammen, enn en random som gjør hva faen han vil! så du kan dra til helvete med oppførselen din!

 

Det hjelper lite om de snakker på skype om de suger.

Har ofte opplevd å hatt mange gode runder i helikopter med rand0mzzzzz så jeg kan virkelig ikke se den store behovet for å hele tiden snakke med han skytteren/piloten.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...