Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, alle våpen man blir drept av er jo OP :p

 

Men... Man merker forskjell fra å løpe rundt med G3 og F2000/AEK. De to sistnevnte er jo utrolig mye enklere å bruke. Pek i nærheten av noe og hold nede MB2 er alt som skal til. Når man da kobler på IRNV på en av disse to blir det jo god wallhack-/aimbot- combo.

Bruk det selv, sier du? Det er jo ikke noe morro!

 

--

Jeg vil veldig gjerne ha G3 tilbake slik den var! Den er i underkant svak nå, syntes jeg.

Morro å bruke!

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Jævla fett å fly jagerfly i 5-7 minutter og ace, ta massevis av tanks og andre fly/helikopter, for å så la spillet klikke og miste poengene...

 

Også jævla kult å komme inn på serveren igjen, plukke opp et helikopter, for å så lagge noe inni helvette, som ender med oppned-krasj inn i et fjell.

 

Også jævla kult å komme inn på en server (tredje forsøk etter reboot, pause for maskinen osv, som forøvrig aldri har hatt problemer med stabilitet), og BF klikker ca. 4 sekunder etter jeg joiner.

 

Jepp, er en del som må gjøres. Trekker tilbake min forrige post der jeg skrev noe sånt som "det er jo greit at det er "litt" småbugs i begynnelsen. Dette er ikke litt, og det er heller ikke småbugs. Noen dager fungerer det helt fint, men andre dager går alt på skinner, mens andre dager er det like umulig som å oppleve en ransfri helg på Grønland.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Synes det er ekstremt skjelden jeg spiller jevne kamper om dagen, særlig på conquest. Ender stort sett bestandig med at det ene laget overkjører det andre totalt, med 100 - 150 tickets.

Lenke til kommentar

Synes det værste jeg opplever er ( nå er dette ps3 versjonen) når et lag på rush holder seg veldig i ro og lite skjer. La de få gjøre hva de vil men jeg vil ikke ta del i det. Blir evig mye dødtid og etter hvert går en lei av å være den eneste som forsøker å sprenge objectives.

 

Idag var det forreesten også usedvanlig mye nettverksproblemer hos meg? Tilkobling til EA som tapes (nettet fungerte fint), server connection lost og så mange minutter jeg ikke fikk til å joine som følge av det.

 

KJIPERN. Men fun fun er at jeg unlocket an-98en :new_woot:

Lenke til kommentar

Lol. Har lurt på hvor lett det er å sanke poeng i kjøretøy. Bruker kjøretøy som MBT, helikopter og fly ganske sjeldent, selv om jeg føler at jeg behersker dem greit. Liker (eller likte) heller å løpe rundt som fotsoldat. Uansett, har prøvd å konsentrere på fly, helikopter, MBT og mobile AA de timene jeg har spillt i dag, og scoren tredobles jo som normalt. Latterlig lett å drepe absolutt alt med mobile AA. MBT er superenkelt, capper som et uvær, samt dreper langt flere. Fly og helikopter er også gøy, spesielt nå som jeg begynner å få litt upgrades på dem. Tar de fleste i dogfight (av de jeg har møtt i dag), og heli er også kos.

 

Får se om det blir like mye fotsoldat og like lite kjøretøy i fremtiden på meg...

Lenke til kommentar

Jævla fett å fly jagerfly i 5-7 minutter og ace, ta massevis av tanks og andre fly/helikopter, for å så la spillet klikke og miste poengene...

 

Også jævla kult å komme inn på serveren igjen, plukke opp et helikopter, for å så lagge noe inni helvette, som ender med oppned-krasj inn i et fjell.

 

Også jævla kult å komme inn på en server (tredje forsøk etter reboot, pause for maskinen osv, som forøvrig aldri har hatt problemer med stabilitet), og BF klikker ca. 4 sekunder etter jeg joiner.

 

Jepp, er en del som må gjøres. Trekker tilbake min forrige post der jeg skrev noe sånt som "det er jo greit at det er "litt" småbugs i begynnelsen. Dette er ikke litt, og det er heller ikke småbugs. Noen dager fungerer det helt fint, men andre dager går alt på skinner, mens andre dager er det like umulig som å oppleve en ransfri helg på Grønland.

 

Kan ikke annet enn å si meg enig i ditt sentiment.

Lenke til kommentar

Mobilt AA er altfor kraftig ja. Men det er kos å få ha den.

Lol, har du drikki? Mobile AA er ingenting nå lenger, før ble man dratt i bakken når man ble beskutt, men de fikset det i patchen, hvis du blir tatt av AA gun så er det DU som er en dårlig pilot/gunner.

 

hvis du har en god chopper pilot/gunner er man nesten umulig og ta, selv sier jeg ikke at jeg er best i chopper men er ganske god, har ikke noe problemer med og ta ut pilot og gunner i 1 annet chopper da jeg er alene, bare for og nevne hvor bra chopper er så spilte jeg en runde, hvor jeg kom inn på ca 200 tickets, vi lå vel på 70-80 ticks, hadde 1 base. så setter jeg meg i chopper med en random som jeg ble kjent med underveis, vi dominerte og laget vårt vant, fikk vel 25 kills elns og han 30. Annen runde fløy jeg alene og hadde 40-6 i chopper. igår spilte jeg 5 runder hvor jeg var mvp alle gangene og vi vant alle gangene og takket være en gunner som var god.

 

Det som er super VIKTIG er at det er alltid minst 1 jet i lufta, 1 chopper og aa gun. Tror folk egentlig begynner og bli lei vehicles faktsik, noen servere er det ikke en eneste person i noe som helst alt står ubrukt og man blir spawnrapet til de grader.

 

MEN folk må begynne og spille på LAG! ikke kjøre ego, viktig og snakke sammen i chatten! Fortelle f.eks at dere går for og cappe B eller at det kommer en tanks på A. Så kommer chopper/jet/tank/rpg og tar seg av det! Tristeste jeg veit er når alt er helt stille i chatten, man er dømt til og tape -.-

 

 

EDIT: HVORFOR INNI HELVETE SETTER FOLK SEG I HELIKOPTER NÅR DEM IKKE HAR FLARES? :realmad: :realmad: :realmad:

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Skikkelig surt å være uten unlocks på kjøretøy og flytøy (er det noe som heter det? )

For det første er det ingen som tørr sitte på (mangler ditten og datten)

Og det andre blir jeg regelrett planert flatt med en gang jeg kjører ut av egen sone.

Bæææææææææsj!

Lenke til kommentar

Mobilt AA er altfor kraftig ja. Men det er kos å få ha den.

Lol, har du drikki? Mobile AA er ingenting nå lenger, før ble man dratt i bakken når man ble beskutt, men de fikset det i patchen, hvis du blir tatt av AA gun så er det DU som er en dårlig pilot/gunner.

 

hvis du har en god chopper pilot/gunner er man nesten umulig og ta, selv sier jeg ikke at jeg er best i chopper men er ganske god, har ikke noe problemer med og ta ut pilot og gunner i 1 annet chopper da jeg er alene, bare for og nevne hvor bra chopper er så spilte jeg en runde, hvor jeg kom inn på ca 200 tickets, vi lå vel på 70-80 ticks, hadde 1 base. så setter jeg meg i chopper med en random som jeg ble kjent med underveis, vi dominerte og laget vårt vant, fikk vel 25 kills elns og han 30. Annen runde fløy jeg alene og hadde 40-6 i chopper. igår spilte jeg 5 runder hvor jeg var mvp alle gangene og vi vant alle gangene og takket være en gunner som var god.

 

Det som er super VIKTIG er at det er alltid minst 1 jet i lufta, 1 chopper og aa gun. Tror folk egentlig begynner og bli lei vehicles faktsik, noen servere er det ikke en eneste person i noe som helst alt står ubrukt og man blir spawnrapet til de grader.

 

MEN folk må begynne og spille på LAG! ikke kjøre ego, viktig og snakke sammen i chatten! Fortelle f.eks at dere går for og cappe B eller at det kommer en tanks på A. Så kommer chopper/jet/tank/rpg og tar seg av det! Tristeste jeg veit er når alt er helt stille i chatten, man er dømt til og tape -.-

 

 

EDIT: HVORFOR INNI HELVETE SETTER FOLK SEG I HELIKOPTER NÅR DEM IKKE HAR FLARES? :realmad: :realmad: :realmad:

 

 

Word.

 

Men TV missilen trenger max fix. Utrolig at den ikke ble fixet i patchen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...