Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, skulle flashe til LeeDroid nå, og gjorde i grunn det, kommer ikke noe feilmelding i når jeg installerer i recoveryen, men når den rebooter så går den ikke lenger enn den hvite HTC-logoen helt på starten. Prøvd to ganger nå og samme hver gang. Har dog ikke samme radio som er anbefalt i XDA-tråden, er det kanskje dette som fucker det opp? Skal være riktig partisjonert og alt.

Lenke til kommentar

Hmm, skulle flashe til LeeDroid nå, og gjorde i grunn det, kommer ikke noe feilmelding i når jeg installerer i recoveryen, men når den rebooter så går den ikke lenger enn den hvite HTC-logoen helt på starten. Prøvd to ganger nå og samme hver gang. Har dog ikke samme radio som er anbefalt i XDA-tråden, er det kanskje dette som fucker det opp? Skal være riktig partisjonert og alt.

 

Har du partisjonert riktig da? Jeg opplevde akkurat det samme, og kun etter en partisjonering fra et eksternt program fikk jeg det til å virke. I mitt tileffel Gparted. Du skal ha en EXT3 partisjon på ca. 512 mb (valgfritt), og resten FAT32. Var veldig mange greie guider på dette via google. Etter jeg var ferdig kopierte jeg inn rommen på sd-kortet og starte telefonen i recovry.mode, skrudde av signature verification og installerte. :thumbup: Husk forøvrig at den bruker en god stund i den "hvite skjermen" før den faktisk booter til leedroid første gang.

Lenke til kommentar

Sliter litt med at enkelte har lagt inn sitt telefonnr. på Facebook med amerikansk prefiks. Dvs. at telefonnummeret kommer opp sånn +14791xxxxxx. Teleofonen bruker alltid facebook nummeret som standardnummer og det er et helv..... å måtte redigere alle numrene før man ringer.

 

Går det ikke ann å overstyret dette sånn at det telefonnumret du selv har lagret blir standardnummer eller må jeg be alle vennenen mine om å oppdatere facebook profilen sin?

Lenke til kommentar

Hmm, skulle flashe til LeeDroid nå, og gjorde i grunn det, kommer ikke noe feilmelding i når jeg installerer i recoveryen, men når den rebooter så går den ikke lenger enn den hvite HTC-logoen helt på starten. Prøvd to ganger nå og samme hver gang. Har dog ikke samme radio som er anbefalt i XDA-tråden, er det kanskje dette som fucker det opp? Skal være riktig partisjonert og alt.

 

Har du partisjonert riktig da? Jeg opplevde akkurat det samme, og kun etter en partisjonering fra et eksternt program fikk jeg det til å virke. I mitt tileffel Gparted. Du skal ha en EXT3 partisjon på ca. 512 mb (valgfritt), og resten FAT32. Var veldig mange greie guider på dette via google. Etter jeg var ferdig kopierte jeg inn rommen på sd-kortet og starte telefonen i recovry.mode, skrudde av signature verification og installerte. :thumbup: Husk forøvrig at den bruker en god stund i den "hvite skjermen" før den faktisk booter til leedroid første gang.

Ja har partisjonert eksternt, med en EXT3 på 1GB, som det sto i LeeDroid tråden. Men fant ut at den plutselig var S-ON, så tror noe har fucka seg mens jeg har roota og greier på nytt (kom fra RUU-rom), i tillegg til at jeg ikke kan bruke ClockWorkMod, men må bruke en annen recovery for å i det hele tatt kunne flashe. Skal nok finne ut av det. :)

Lenke til kommentar

Teitur: På min telefon er det norsk ordliste, akkurat som med Froyo. Kan ikke si at jeg er annet enn fornøyd :)

 

Diskutant: Hva hadde du satt tilkoblingen din til? Jeg brukte Htc Sync. Man må også ha USB-debugging på. Instillinger -> applikasjoner -> Utvikling og huke av USB-debugging. Var iallefall det jeg leste meg fram til, og det gikk fint med meg... Hjelper kanskje ikke deg så mye nå, men...

 

Lenaaaaaa: Personvern har ikke jeg heller funnet ved å gå inn på Instillinger, men det kom fram da jeg brukte søke-knappen. Man må huske på å huke av for Instillinger ved søkbare elementer. Trykk på Søk-knappen -> trykk på menu-knappen -> instillinger for søk -> Søkbare elementer -> huke av Instillinger. Søk deretter etter Personvern.

 

Eneste problem jeg har med oppdateringa er at jeg brukte MyBackup (som egentlig funket veldig bra, altså), og tok dermed backup av kontaktene både med Gmail og MyBackup. Dette har skapt litt problemer med syncing av kontaktene til Gmail senere. Noen som vet hva jeg bør gjøre?

Endret av chennie222
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...