Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har akkurat lagt inn Gingerbread på desiren min, men til min store skuffelse, så fikk jeg ikke sense 3.0, vet ikke om jeg skulle det, men jeg ble skuffet over å ikke få det. Så nå vil jeg legge inn custom rom, hva anbefales? vil gjerne ha ytelsesforbedringer, bedre batteri(?), kanskje i sense 3.0 skal.

 

Noen som vet av en step by step guide for dette, og har lyst å hjelpe meg?

 

mvh

viktor

http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/HTC_Desire_(GSM):_Full_Update_Guide

 

Og ta backup av ALT! :)

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Men epost er greit da? :blink:

Vet ikke med deg, men det er veldig sjelden epostene mine inneholder noe særlig sensitivt. Dessuten bruker jeg ikke gmail uansett, alle tøffe typer bruker GMX. :p Det eneste jeg bruker gmail til er varslinger om issues jeg har "starred" hos google code, og bugrapporter.

red:CM er vel kanskje ikke det beste tipset når han helst vil ha Sense 3.0 og sannsynligvis minst Sense 2.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Men epost er greit da? :blink:

Vet ikke med deg, men det er veldig sjelden epostene mine inneholder noe særlig sensitivt. Dessuten bruker jeg ikke gmail uansett, alle tøffe typer bruker GMX. :p Det eneste jeg bruker gmail til er varslinger om issues jeg har "starred" hos google code, og bugrapporter.

red:CM er vel kanskje ikke det beste tipset når han helst vil ha Sense 3.0 og sannsynligvis minst Sense 2.

 

Kommer godt fram i innlegget ditt at CM ikke er det beste å gå for (for min del), men hva burde jeg da gå for?

 

Så forresten ganske lett ut å få CM på tlf min, hvis den lille guiden som ble linket til, er alt jeg trenger å gjøre... Inneholder den guiden både root OG ny rom?

Lenke til kommentar

Så forresten ganske lett ut å få CM på tlf min, hvis den lille guiden som ble linket til, er alt jeg trenger å gjøre... Inneholder den guiden både root OG ny rom?

Ja, det under "Flashing CyanogenMod" handler om å legge inn ny ROM (cyanogenmod). I det steget kan du installere en annen ROM.

Du kan se hvilke ROM som finne med Sense )3. eller 2) her.

 

Merk at de fleste (alle?) Sense-ROMs krever at du partisjonerer SD-kortet ditt, slik at du får en ext-partisjon på sd-kortet i tillegg til FAT-partisjoen. Du finner mange guider til å gjøre det i det forumet.

Lenke til kommentar

Minner meg om problemet med kortslutning mellom to kontakter i usb-porten, men da var det også noe med at den gikk i bil-modus av seg selv. Hvis det er tilfelle hos deg også er det bare reparasjon som fikser det.

 

Takker, den går i bilmodus automatisk ja... Kommer dette inn under garanti?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...