Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SMS Bakup and Restore

 

Lagrer bare en fil på minnekortet, og denne kan du hente opp fra hvilken telefon du vil.

Takk har sett det, men valgte ikke å prøve det da begge telefonene har diverse apper og data lagret på minnekortet sitt. Vil det ikke bare bli rot med å putte kortet inn i en annen telefon?

 

 

Om jeg forstår deg rett har du kjøpt en ny telfon, og har nå to minnekort.

Hvis du da vil ha det du hadde på ditt forrige minnekort, så er det bare å fysisk kopiere innholdet fra det ene minnekortet til det andre, eller i dette tilfellet de filene du trenger fra den ene til den andre. (Filen som blir lagret med sms-er på).

Lenke til kommentar
..Om man ikke har noe imot at google indekserer og scanner alle sms-ene dine da, selvfølgelig.
En type som tydeligvis hadde blitt dumpet av dama sendte en natt masse desperate meldinger som skulle til dama, men som ble sendt til feil nummer, mitt. Meldingene var såpass underholdende at jeg beholdt dem, men jeg ser jo at de lett kan misforstås i etterkant av noen som tror de virkelig skulle til meg. :D

 

Ellers vil jeg avinstallere appen og endre passord for gmail.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Hei

 

Har akkurat lagt inn Gingerbread på desiren min, men til min store skuffelse, så fikk jeg ikke sense 3.0, vet ikke om jeg skulle det, men jeg ble skuffet over å ikke få det. Så nå vil jeg legge inn custom rom, hva anbefales? vil gjerne ha ytelsesforbedringer, bedre batteri(?), kanskje i sense 3.0 skal.

 

Noen som vet av en step by step guide for dette, og har lyst å hjelpe meg?

 

mvh

viktor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...