Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen i det heletatt som har merket noe til Wild Wasteland? :hmm:

 

Er ikke sikker. Om du går direkte øst fra skolen i Goodsprings kommer du til Goodsprings Cave. Er den med om man ikke har WW?

 

@Refsa: Jeg spiller uten Hardcore nå. (kom til Novac med den første karakteren og startet på ny.). Mulig jeg spiller med Hardcore neste gang.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Refsa og andre etter Boomers

 

 

Powerarmor

Det har vært rykter om at det er funnet power armor i et av de skrøpelige husene i bombefeltet til Boomers.. Men jeg fant ikke noe da jeg lette, men det er kanskje worth a try å lete for dere, hvis dere er interessert.

 

 

 

Powerarmor

 

Takk for tipset, jeg fant den :D Se etter en bil som står på skrå i et krater.

Pila viser veien til Nellys Air Force Base (NAFB).

post-138102-1288127467,4449_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Måte å komme i kontakt med BoS:

 

 

Vet ikke om du må gjør dette tidlig i spillet, men jeg gjorde ialle fall det.

Skaff deg E-DE (I Primm), så vil du noen gang høre en recorda stemme fra E-DE som leser opp logs, og etterhvert som du levler og gjør quests; vil en person fra BoS kontakte deg gjennom E-DE. Her blir du bedt om å møte enn fra BoS utifra en map marking du får. Jeg klarte da å miste både Boone og E-DE :[ noen som vet om noen metoder for å få de tilbake?

 

Lenke til kommentar

Jeg tenker på å prøve meg på dette spillet etter å ha sett dere andre har skrevet ca 44 sider hvor vidt dere har GLEDET dere til New vegas osv, men jeg lurer på om jeg bør spille igjennom de andre spillene og gå oppover siden jeg ser det følger en viss historie?

 

På wikipedia derimot ser jeg denne teksten: "Spillet skal ta plass i et post-apokalyptisk Las Vegas, som tidligere kun er blitt nevnt i Fallout. Historien skal ikke være relatert til den i Fallout 3."

Hva anbefaler ekspertpanelet? :)

Lenke til kommentar

Noen i det heletatt som har merket noe til Wild Wasteland? :hmm:

Er ikke sikker. Om du går direkte øst fra skolen i Goodsprings kommer du til Goodsprings Cave. Er den med om man ikke har WW?

 

Ja. Det er totalt 16 ulike ting som ikke er med dersom man ikke har WW, blant annet

skjelettet etter Indiana Jones i kjøleskapet.

 

 

Her er hele listen.

 

Er det bare 16 ting? Det var litt lite... :( Takk for listen, men jeg holder meg unna det. Jeg foretrekker å finne de resterende 14 tingene alene. (du vet spoiler blir til tekst om man tar quote?) :(

Lenke til kommentar

Hva er reputationen din med de?

 

Har ikke hatt noe som helst kontakt med de, så den er vel nøytral, men de oppfører seg dog som hostile.

 

Hvordan komme seg i Brootherhood of Steel Bunkeren

 

Flere muligheter.

Her finner du spor av story relatert spoiling

I hidden Valley skal du finne 3-4 bunkere. Ikke prøv å gå inn i noenting som er låst. Prøv intercom, på høyre side. Burde gå.

Du vil bli tatt inn og blir bedt om å håntere en NCR ranger som camper i hidden valley, vær forsiktig her. Avslører du noe ang BoS blir de hostile og du vil dø :p Du burde være litt 'forberedt' før du går ned til rangeren. Blandt annet er speech noe du kan få bruk for. Overtal han til å si at det er raiders som bruker bunkeren. Dette var veien jeg tok.

 

Men du får også i The House Always Wins quest chainen (main quest) oppdrag fra mr. house å tilintegjøre BoS bunkeren. For godt. Hvis du velger å ikke fortsette å jobbe for mr. house får du ikke dette questet, trur jeg.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg er ikke mye imponert over Energi våpenene egentlig, liker best .50 cal sniper og Marksman carabine :) Og Minigun/flamer/heavy incerator til de litt større fiendene :p

 

Og angående BoS:

 

 

 

Jeg og tok med meg Veronika, hun er forøvring veldig kjekk og ha med seg uansett :)

 

 

Endret av b00n
Lenke til kommentar

Jeg tenker på å prøve meg på dette spillet etter å ha sett dere andre har skrevet ca 44 sider hvor vidt dere har GLEDET dere til New vegas osv, men jeg lurer på om jeg bør spille igjennom de andre spillene og gå oppover siden jeg ser det følger en viss historie?

 

På wikipedia derimot ser jeg denne teksten: "Spillet skal ta plass i et post-apokalyptisk Las Vegas, som tidligere kun er blitt nevnt i Fallout. Historien skal ikke være relatert til den i Fallout 3."

Hva anbefaler ekspertpanelet? :)

Nei, nei, nei.. Spillet fungerer utmerket godt alene! Det er alltids småting som man får større "glede" ut av hvis man har spilt fra Fallout 1, men spillet står uten tvil godt på egne bein! Ingen fare, så sett i gang med å spille! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Føler utforsknings spiren har begynt og vokse inne i meg nå. Tilbake i Fallout 3 spor og bruke endeløse timer på og vandre rundt i ødemarken.

Det er det jeg liker med Fallout, drite i quests å utforske hele greia.

Se hva som er i gruver, i hus og ikke minst loote utta helvette.

Lenke til kommentar

@SnapShoot,

Jeg tror faktisk jeg hadde valgt å spille gjennom Fallout 3 først, det er billigere, færre bugs (hos meg iværtfall), masse fantastiske mods, Fallout 3 wikiaen er svært fyldig, det har fem DLC-er ute og det er sikkert dobbelt så billig som NV, med alle DLC-ene.

 

New Vegas mangler fortsatt gode mods, wikiaen er ikke så veldig fyldig og det er en god del bugs. Alle disse tingene er ting som (mest sansynelig) voø forbedre seg med tiden, så hvorfor ikke spille gjennom Fallout 3 først? I mine øyne er det 'identisk' med New Vegas, men litt mere 'fullført'.

 

Er vel litt som å banne i kirka, men jeg synnes Fallout 3 er bedre en New Vegas (hittil).

 

Tilbake til en annen greie:

Muligens refferanse/easter egg:

 

Noen som har lagt merke til teksten "I left my heart in Sierra Madre" malt (med blod?) på baksiden av et bilboard ved veien i nærheten av det Quarry stedet med alle deathclawsa? Noen som vet hva det betyr/reffererer til??

Hadde vært stilig om det var et eller annet unmarked quest.

 

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...