Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Herregud som jeg elsker å liste meg rundt i sneakmode og snipe folk på lang avstand. :love:

Hell yeah ;) Derfor fokuserte jeg på å skaffe meg en sniper rifle tidlig i spillet, er så sinnsykt fordel og så utrolig gøy :) Snipe ftw! Bruker Recon armor nå for Sneak+5, og skal sette poeng der de neste levlene.

 

Hva er det beste våpenen for å ta Nightkin forresten? Skal komme meg tilbake til Ghoulene og hjelpe dem rydde kjellern. Selv om jeg nesten dret på meg da jeg gikk stille og fredelig rundt i kjellern og tittet da plutselig en Nightkin poppet opp foran meg å skrek... Det gjorde jeg og for å si det mildt :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

@Xandathrii: Jeg bruker melee for å ta de. Før brukte jeg Rebar Club, som du får av Nightkinsa, men nå bruker jeg Ballista Fist.

 

Ja har en liggende i våpenskapet ;) Men har liksom ikke speccet Melee, går for Guns.. Men kan nok funke uansett, de er jo ikke så sinnsykt seige..

 

Jeg tok dem tidlig i spillet med 9- og 10mm håndvåpen!

Jeg lurte Faktisk på å kjøpe "That Gun" Fra fyren I dinoen for den questen faktisk. Men fikk nylig noen 10mm Subs fra Noen Khans som jeg trur kan komme til nytte der nede også :)
Lenke til kommentar

nå har jeg spilt lite fallout før (minimalt av nr.3) og begitt meg ut på NV i et par timer eller deromkring og det er en ting som plager meg, men sikkert har en enkel løsning.

 

finnes det noe sted og lagre stasj på?

type kiste eller noe lignende.

 

også en ting til, når man velger styrke eller hva det var, blir man sterkere så man kan bære mere i "sekken".

Lenke til kommentar

@thiscouldbeanyone: Ja strength gjør at du kan bære mer, 1 STR = 10 eller 15 pounds hvis jeg ikke tar helt feil. 

 

@Romis: Åååja! Unarmed tar av! Jeg bruker et spessielt par brass nuckles som heter Love and Hate, de tar 40 dmg, og et par Ballista Fist som tar 95 dmg, og jeg er i 50 unarmed. Jg har Power Armor og eier alt!

 

 

Lenke til kommentar

@thiscouldbeanyone: Ja strength gjør at du kan bære mer, 1 STR = 10 eller 15 pounds hvis jeg ikke tar helt feil. 

 

@Romis: Åååja! Unarmed tar av! Jeg bruker et spessielt par brass nuckles som heter Love and Hate, de tar 40 dmg, og et par Ballista Fist som tar 95 dmg, og jeg er i 50 unarmed. Jg har Power Armor og eier alt!

 

Jeg har også love and hate.

Fant du de i Valut 34?

 

Lenke til kommentar

Du kan legge fra deg ting i alt som kan lukkes opp. Jeg har alle tingene mine i en dumpster i Primm. Dessuten er det et system med "postbokser" Mojave Express dropboxes som man kan bruke til å sende ting til forskjellige steder i spillet, men man må aktivere dem før de kan brukes. Har ikke brukt dem ennå selv, så jeg vet egentlig ikke helt hvordan det funker.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

har funnet to av disse boksene (1 i primm og 1 et annet sted som ikke huskes nå), men ikke testet.

 

er vel knapt lvl 3 eller var det 4 og har fulgt story quests(tror jeg) hele veien og har nå kommet til det ghoul stedet og skal rydde kjelleren for demoner eller lignende.

er det lurt å vente til man har gått opp noen level til, eller er det bare å kjøre på her?

 

hadde ikke noen problemer med å frigjøre han sheriff duden (mann med flammekaster + gjeng som passer på i det hotellet), brukte dynamitt, men er tom nå:(

 

spiller på normal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...