Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt skeptisk til alt lyset i New Vegas byen i bakgrunnen men dønn klar of nytt fallout nå ja.

 

Ja jeg la merke til det. Syns det ødelegger litt hvis det er en hel by som er oppegående.. Men uansett så har det nok ikke mye å si.

 

Sikker på det Quake? På Wiki står det at Gamebryo blir brukt. Om de så skal bruke den må de _finpusse_ den en del!

Lenke til kommentar

på fallout wikien sier de at det skal brukes samme motor.

 

fikk blit blod på tann her når jeg så traileren og begynte å lese på den forlengset (av meg) glemte storyen som går helt tilbake til wastland spillet.

 

hvem er det som står med flagget på slutten der? enclave eller New California Republic?

 

noen som vet åssen årstall storyen blir satt til?

 

kanskje vi skulle fått en moderator til å skille ut egen tråd?

Lenke til kommentar

hellforge blog: Leaked First Details of Fallout: New Vegas:

There will be vehicles. The desert of New Vegas dwarfs the Capital Wasteland and you will need transportation to get around and explore it. You will acquire a vehicle several hours into the main quest. You can customize your vehicle with parts bought at shops or won through racing circuits and quests. Vehicles will not be common, but you will encounter road gangs, merchant caravans, and other vehicles in the wastes. The open desert is home to some very large mutant creatures, like giant radscorpions and sandworms, that will attack your vehicle.

MEN dette er rykter så vidt jeg vet, men håper det stemmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...