Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Jeg skulle helst ønske at jeg kunne hjulpet Brotherhood of Steel til å bli store igjen. Men historien er liksom ikke så gjennomført for dem.

 

Det er en av svakhetene til New Vegas. Du har mange sider du kan velge. Men ikke alle gir deg samme kvalitetsopplevelsen. Og de to sidene som er mest utfyllende, er de to mest polariserte. Den gode og den onde.

 

Det er ganske enkelt for et oppegående menneske å vike unna Legion, fordi de driver med slavearbeid, brenner ned byer og lignende. Det gjør dem til terrorister. Og da bryr man seg ikke om deres politiske budskap.

 

Hvilke er de to sidene som er mest utfyllende? Det er 4 hovedveivalg, man kan muligens argumentere for at den ene er litt mindre utfyllt, men de tre andre? Ikke såvidt jeg ser det.

 

AtW

Altså de sidene som brukerne over meg snakket om: NCR og Legion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå runna jeg nettopp spillet. Her var det en mye bedre avslutning enn i Fallout 3. Men jeg er allikevel litt misfornøyd.

 

Endte med å kjempe for et uavhengig New Vegas, for Yes Man.

 

Jeg ville ikke støtte NCR, fordi de hater Brotherhood of Steel, og jeg likte dem. Og hvertfall ikke Legion. Men jeg har en ekstra save fra før jeg møtte og drepte Mr House. Kanskje jeg skal spille for han litt.

 

Ser liksom ikke for meg at jeg hadde blitt 100% fornøyd med noen av dem jeg. Jeg hadde egentlig lyst til å vise NCR nåde mot Securitron-hæren min. Men absolutt alle valgene gikk jo på å jage dem bort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skulle helst ønske at jeg kunne hjulpet Brotherhood of Steel til å bli store igjen. Men historien er liksom ikke så gjennomført for dem.

 

Det er en av svakhetene til New Vegas. Du har mange sider du kan velge. Men ikke alle gir deg samme kvalitetsopplevelsen. Og de to sidene som er mest utfyllende, er de to mest polariserte. Den gode og den onde.

 

Det er ganske enkelt for et oppegående menneske å vike unna Legion, fordi de driver med slavearbeid, brenner ned byer og lignende. Det gjør dem til terrorister. Og da bryr man seg ikke om deres politiske budskap.

 

Hvilke er de to sidene som er mest utfyllende? Det er 4 hovedveivalg, man kan muligens argumentere for at den ene er litt mindre utfyllt, men de tre andre? Ikke såvidt jeg ser det.

 

AtW

Altså de sidene som brukerne over meg snakket om: NCR og Legion.

 

Hva med house og yes man?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Planlegger å besøke New Vegas igjen på nyåret,

Hva er et must av mods? Skal ikke overlesse spillet, men litt grafikk, og muligens piffe opp våpenarsenalet litt må man jo. Ekstra innhold tar jeg nok senere, skulle det vise seg at det trengs, New vegas er nok det bethesda spillet jeg har utforsket minst ;) Alle tips taes i mot med stor takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Planlegger å besøke New Vegas igjen på nyåret,

Hva er et must av mods? Skal ikke overlesse spillet, men litt grafikk, og muligens piffe opp våpenarsenalet litt må man jo. Ekstra innhold tar jeg nok senere, skulle det vise seg at det trengs, New vegas er nok det bethesda spillet jeg har utforsket minst ;) Alle tips taes i mot med stor takk :)

Personlig mener jeg New Vegas overgår Fallout 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...