Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selger det man ikke trenger og kaster det man ikke for solgt gjør ihvertfall jeg. Om det er kul armor, etc så finner jeg en tom hytte og stapper det inn der.

 

Putter dette i spoiler siden det er litt spoilering. Du må ha kommet lenger en "Boomer" for å lese dette.

 

 

 

 

Hvilken lvl har dere prøvd og gjøre den hvor du skal kontakte Boomers med? Har ikke nubsjangs til og gå inn i bombefeltet dems. Så da prøvde jeg og ta tunnel veien. Det var heller ikke smart for utenfor sto det 3-4 Deathclaws. Tror jeg må skaffe bedre våpen for den veien. Den andre veien aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med. Døra var også låst og krevde 85 i LP.

 

 

 

 

Har testa FPS fiksene også. Merka ingenting etter og ha låst FPS capen til 60. Fikk 10 mer FPS ved og bruke "ToggleEmotions" i console på dropsa. Ikke spesielt og bry seg om.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Refsa

 

 

Bruk den Stealthboy-greia. Tror det skal funke greit. Jeg hadde også en Veronica på slep som fungerte som blink.

 

 

 

 

Hmm, det må prøves. Takker for tips :) Selvsagt klarte jeg og feiltrykke på den siste stealthboy'en min på the strip :cry:

 

Ikke dum den heller N.N

 

 

 

Er jo mye morsommere å løpe mens det sprenger overalt rundt deg :p

 

Men det, funker, jeg tok tre turboer før jeg begynte å løpe, og kom fram uten problemer.

Lenke til kommentar

Refsa og andre etter Boomers

 

 

Powerarmor

Det har vært rykter om at det er funnet power armor i et av de skrøpelige husene i bombefeltet til Boomers.. Men jeg fant ikke noe da jeg lette, men det er kanskje worth a try å lete for dere, hvis dere er interessert.

 

 

 

 

 

Det må letes etter. Tror jeg skal få med "Brotherhood of steel" med på "kampen" til NCR. Har alltid likt BoS.

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Selv holder jeg også med NCR. Føler at de er "good guys" i hele området. Tenkt og få med meg boomers og BoS i kampen ihvertfall. Prøver også og få opp rep med de litt mindre "laga".

 

 

 

Ang. Ncr

 

NCR er jo good guys på en måte og mye "Snillere" enn mange andre factions, men de er jo litt vel harde i sine metoder for og ekspandere "Riket sitt".

 

Er det inntrykket jeg sitter igjen med etter mange år med Fallout ihvertfall :p

 

Endret av b00n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...