Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert blitt nevnt tidligere, men orker ikke lese meg bakover :)

 

Har nå kommet til der jeg skal inn i "The Strip". Den roboten kommer og møter meg sier jeg enten kan betale 2000 caps (noe jeg ikke er i nærheten av å ha) eller ha et passord.

 

Hvem kan jeg prate med ang. å få et passord, kan jeg ordne en avtale med noen?

Du trenger ikke betale 2000 caps. Det holder å bare ha det.

Hvis du ikke har 2000 caps så kan du

gå innom ralph&micks eller hva det nå heter i freeside og kjøpe et pass for 500

 

Lenke til kommentar

Å, hvor får du tak i sniper rifle?

 

 

 

Hvis du blar tilbake noen sider i denne tråden står det hva den NCR basen heter. Mc "insert name here". Husker ikke helt hva den heter, hehe. Den ligger vis a via Gun Runners og Caravan campen i Nord. På toppen av den une Bunk Bed`en i første store teltet du kommer til med offiserer ;)

 

 

Lenke til kommentar

Å, hvor får du tak i sniper rifle?

 

 

 

Hvis du blar tilbake noen sider i denne tråden står det hva den NCR basen heter. Mc "insert name here". Husker ikke helt hva den heter, hehe. Den ligger vis a via Gun Runners og Caravan campen i Nord. På toppen av den une Bunk Bed`en i første store teltet du kommer til med offiserer ;)

 

 

 

McCarran :)

Lenke til kommentar

Quess who's a Paladin of the Brotherhood :cool:

 

Hvis noen er stuck med BoS når dere har hjulpet Hardin:

 

 

Skriv: "resetquest 0015d79d" så "setstage 0015d79d 100" i console og Questet vil bli satt til at dere aldri hjalp Hardin med å bli Elder :)

 

 

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Quess who's a Paladin of the Brotherhood   :cool:

 

Hvis noen er stuck med BoS når dere har hjulpet Hardin:

 

 

Skriv: "resetquest 0015d79d" så "setstage 0015d79d 100" i console og Questet vil bli satt til at dere aldri hjalp Hardin med å bli Elder :)

 

 

 

Welcome to this Chapter of BoS :D Fixa meg membership jeg også i går :p

 

Ang. Hardin og Chief elder eller ka han nå e :p

 

Jeg hjalp Hardin med alt utenom å få han til makta :) Han som var sjef fra før forstod endelig sine feil og oppheva lockdown'en tilslutt :D hehe

 

Lenke til kommentar

Hvordan er PS3-versjonen og PC-versjonen i forhold til xbox-versjonen? Xboksen min streiket i dag, og i stedet for å plages mer med den kjøpte jeg en PS3 Slim i stedet. Kort sagt har jeg hatt alt for mye problemer med xbokser til å gidde holde på med dem igjen.Tenker mest på hvilken versjon jeg bør kjøpe om jeg gidder kjøpe en ny kopi.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

 

Welcome to this Chapter of BoS :D Fixa meg membership jeg også i går :p

 

Ang. Hardin og Chief elder eller ka han nå e :p

 

Jeg hjalp Hardin med alt utenom å få han til makta :) Han som var sjef fra før forstod endelig sine feil og oppheva lockdown'en tilslutt :D hehe

 

 

Vet om det er en mulighet for å ta tilbake Helios One eller rule New Vegas sammen med de?

 

 

 

Lenke til kommentar

Tenker mest på hvilken versjon jeg bør kjøpe om jeg gidder kjøpe en ny kopi.

PC versjonen, definitivt. Du har så mange flere valg om noe glitcher, muligheter for modifikasjoner og så videre.

 

Herregud som jeg elsker å liste meg rundt i sneakmode og snipe folk på lang avstand. :love:

 

Hell yeah. Han eks-NCR fyren på broa ved 188 Trading Post selger lyddemper til sniper rifla forresten. Jeg rocker lyddempet sniper rifle i stealth-situasjoner og antimateriell-rifla til annen sniping. Har gitt Boone Gobi Campaign rifla og med han på min side ødelegger vi alt på vår vei. Bros 4 life <3

Lurer på om jeg skal ta bloody mess som neste perk bare for å se folk bli sprengt i tusen biter etter å ha blitt truffet av en .50 kule :dribble:

Lenke til kommentar

 

Welcome to this Chapter of BoS :D Fixa meg membership jeg også i går :p

 

Ang. Hardin og Chief elder eller ka han nå e :p

 

Jeg hjalp Hardin med alt utenom å få han til makta :) Han som var sjef fra før forstod endelig sine feil og oppheva lockdown'en tilslutt :D hehe

 

 

Vet om det er en mulighet for å ta tilbake Helios One eller rule New Vegas sammen med de?

 

Vet ikke, men det hadde jo vært litt kult! :)

Lenke til kommentar

Hell yeah. Han eks-NCR fyren på broa ved 188 Trading Post selger lyddemper til sniper rifla forresten. Jeg rocker lyddempet sniper rifle i stealth-situasjoner og antimateriell-rifla til annen sniping. Har gitt Boone Gobi Campaign rifla og med han på min side ødelegger vi alt på vår vei. Bros 4 life <3

Lurer på om jeg skal ta bloody mess som neste perk bare for å se folk bli sprengt i tusen biter etter å ha blitt truffet av en .50 kule :dribble:

Jeg har desverre ikke fått tak i Gobi-rifla enda. Trenger litt høyere på lockpick.
Lenke til kommentar

Hell yeah. Han eks-NCR fyren på broa ved 188 Trading Post selger lyddemper til sniper rifla forresten. Jeg rocker lyddempet sniper rifle i stealth-situasjoner og antimateriell-rifla til annen sniping. Har gitt Boone Gobi Campaign rifla og med han på min side ødelegger vi alt på vår vei. Bros 4 life <3

Lurer på om jeg skal ta bloody mess som neste perk bare for å se folk bli sprengt i tusen biter etter å ha blitt truffet av en .50 kule :dribble:

Jeg har desverre ikke fått tak i Gobi-rifla enda. Trenger litt høyere på lockpick.

 

Hvor ligger Gobi riflen?

Lenke til kommentar

Trenger 100 i lockpick, eventuelt 90 med Locksmiths Reader (eller 80 med bladet og Comprehension perk) for å åpne footlockeren som rifla ligger i, så det er vanskelig å få tak i den før du er ganske langt ut i spillet (med mindre man har fokusert veldig på lockpick (noe man bør!)).

 

Hvilke skills fokuserer dere på?

Jeg tagger alltid speech og lockpick når jeg spiller Fallout 3 og gjorde det samme i dette spillet med sneak som nummer 3 ved denne gjennomgangen. Valgte barter som fjerde tag med Tag!-perken etter å ha innsett hvor ofte man faktisk har nytte av høy barter i dette spillet i forhold til Fallout 3.

 

Husker ikke nøyaktige tall, men de jeg har 80 eller mer i er Guns, Lockpick, Sneak, Speech, Barter. De høyeste etter dette er Repair, Science og Medicine. Pleier ikke å putte mer enn rundt 85 poeng som maks i de forskjellige, da man finner både midlertidige og permanente skill-blader rundtom, pluss at klær og items (mentats!) påvirker nok til at man kommer seg igjennom skillchecks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...