Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ta sjansen? Hva faen, er dette et spill? Skriv en liten forklaring på hva spoilern inneholder. Ferdig med det.

 

 

Spoilertags er noe vi som driter i spoilere gjør som en tjeneste til de som bryr seg om det, på tross av at dette er en diskusjonstråd og man egentlig burde forvente spoilere. Da får det faen meg holde at alt står i spoiler, får være grenser på hvor mye ekstra arbeid man skal ha for å sy puter under armene på visse folk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Vil tro sexscenen er WW. Er også en atombombe ala den fra F3 i ørkenen som spiller WW lyden når du kommer bort til den, uten at det egentlig er noe spesielt med den.

 

Sånn, ingen spoilertag overhodet. Sue me.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hmm det er en quest i vegas et sted hvor du skal samle inn horer, blant annet en sexbot, som du har muligheten til å teste før du leverer den. Sikkert WW det også

 

Lv30, 70k caps nå >.> skjønner fortsatt ikke hvordan jeg kommer videre med BoS, hadde håpet jeg kunne få dem til å like NCR men de har "hengt seg" i sjefsbyttesaken. Ender vel opp med at jeg må slakte hele gjengen

Lenke til kommentar

Hmm det er en quest i vegas et sted hvor du skal samle inn horer, blant annet en sexbot, som du har muligheten til å teste før du leverer den. Sikkert WW det også

 

En WW etter min smak i såfall :)

 

Var jo plenty med WW i F3 som N.N sier,så håper det kommer en patch med hyppigere WW`s hvis det viser seg at de er få og sjeldne ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...