Gå til innhold

Total mangel på moderering i forumkafeen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Geir: Jeg har inntrykk av at det er MYE mindre "plaging" av nykommere i kafeen enn det her vært på noe annet tidspunkt jeg har vært aktiv der eller i SO. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke leser alle innleggene, men jeg leser ganske mange av dem.

Etter det jeg har hørt om SO dagene, så var det kun den harde kjernen som postet der, så du har vel trolig ganske rett.

Hvordan blir man så en del av denne harde kjerne? Jeg vet at du synes SO var latterlig og alt det der, og bruker enhver anledning til å rakke ned på trådene (som du aldri har lest) og de som savner de tidene, men drit nå i det.

Det er rett og slett ikke tilfelle. Ja, det var folk som ble mobbet og plaget der, og det er veldig synd, men det var på ingen måte bare "den harde kjerne" som posta der.

Lenke til kommentar
Geir: Jeg har inntrykk av at det er MYE mindre "plaging" av nykommere i kafeen enn det her vært på noe annet tidspunkt jeg har vært aktiv der eller i SO. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke leser alle innleggene, men jeg leser ganske mange av dem.

Jeg må tilstå at jeg leser kafeen like gjerne som jeg leser Dagbladet, det vil si helst ikke. Derfor jeg spør. Men jeg merker meg noen ting:

1. Det er færre rapporteringer i kafeen enn det noen gang var i SO (etter en innkjøringsfase). Hvorfor kan man spørre seg, men fra et modsynspunkt er det ikke negativt.

2. Min med-GGG'er og ansvarlige admin Jarmo sier at ting går mye bedre. Det tror jeg på.

3. Det jeg har sett av rapporteringer dreier seg gjerne om de samme fåtalls personene (ingen navn nevnt) som tydeligvis har noe uoppgjort seg inmellom og som bruker kafeen til å gjøre det. Synspunkter på hvordan vi kan løse det problemet mottas med takk. Hvis to eller snille og greie gutter eller jenter ikke liker hverandre av en eller nnen grunn, men begge har lyst til å poste i kafeen, hvordan stopper vi dem fra å postehets og mobbing? Gjør vi det? Siden mye av det som postes i kafeen er personlige betraktninger og hjertesukk om løst og fast, hvor setter vi grensen?

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Geir: Jeg har inntrykk av at det er MYE mindre "plaging" av nykommere i kafeen enn det her vært på noe annet tidspunkt jeg har vært aktiv der eller i SO. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke leser alle innleggene, men jeg leser ganske mange av dem.

Etter det jeg har hørt om SO dagene, så var det kun den harde kjernen som postet der, så du har vel trolig ganske rett.

Hvordan blir man så en del av denne harde kjerne? Jeg vet at du synes SO var latterlig og alt det der, og bruker enhver anledning til å rakke ned på trådene (som du aldri har lest) og de som savner de tidene, men drit nå i det.

Det er rett og slett ikke tilfelle. Ja, det var folk som ble mobbet og plaget der, og det er veldig synd, men det var på ingen måte bare "den harde kjerne" som posta der.

Jeg har da aldri rakket ned på SO... Jeg var jo ikke en del av den tida en gang... Jeg har bare hørt det, visste ikke at det var ulovlig.

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen gjenværende rapporteringer på det?

 

Geir :)

 

Jeg har sendt deg en PM om det. Om de innleggene det gjelder ikke fortsatt står på rapporteringslistene er det noe feil som har hendt. jeg mener jeg gjorde rapporteringene riktig og da det bare går på person er det helt ulogsk at en moderator skulle la det stå.

 

Hvordan blir man så en del av denne harde kjerne? Jeg vet at du synes SO var latterlig og alt det der, og bruker enhver anledning til å rakke ned på trådene (som du aldri har lest) og de som savner de tidene, men drit nå i det.

Det er rett og slett ikke tilfelle. Ja, det var folk som ble mobbet og plaget der, og det er veldig synd, men det var på ingen måte bare "den harde kjerne" som posta der.

 

Så hvordan mener du man skal ta tak i det?

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen gjenværende rapporteringer på det?

 

Geir :)

 

Jeg har sendt deg en PM om det. Om de innleggene det gjelder ikke fortsatt står på rapporteringslistene er det noe feil som har hendt. jeg mener jeg gjorde rapporteringene riktig og da det bare går på person er det helt ulogsk at en moderator skulle la det stå.

 

Hvordan blir man så en del av denne harde kjerne? Jeg vet at du synes SO var latterlig og alt det der, og bruker enhver anledning til å rakke ned på trådene (som du aldri har lest) og de som savner de tidene, men drit nå i det.

Det er rett og slett ikke tilfelle. Ja, det var folk som ble mobbet og plaget der, og det er veldig synd, men det var på ingen måte bare "den harde kjerne" som posta der.

 

Så hvordan mener du man skal ta tak i det?

Jeg snakker om SO. Det er blitt tatt tak i.

Lenke til kommentar
Nå skal det nevnes at det senest i går var en rekke innlegg som utelukket gikk på person og utelukket var ment for å spre kvalm. Da jeg sjekket i går kveld var kun et av dem fjernet så langt. Så forumkafeen er ikke så uskyldig selvom de færreste som bruker den er interessert i denne tråden.

Du kan sende en PM til dotten, han som tok seg av de rapporteringene etter tips fra meg, da han kjenner godt til mye rundt det som er rapportert.

Lenke til kommentar
Nå skal det nevnes at det senest i går var en rekke innlegg som utelukket gikk på person og utelukket var ment for å spre kvalm. Da jeg sjekket i går kveld var kun et av dem fjernet så langt. Så forumkafeen er ikke så uskyldig selvom de færreste som bruker den er interessert i denne tråden.

Du kan sende en PM til dotten, han som tok seg av de rapporteringene etter tips fra meg, da han kjenner godt til mye rundt det som er rapportert.

 

De ble tatt hånd om tideligere i dag. Ellers takk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har vært en ny episode der i kveld. Er faktisk spent på å se hvordan den blir behandlet.

Det er fryktelig artig og se hvor bitchy og rasshøl du er mot noen i kafeen, breal feks, men med en gang noen skriver noe i samme tone til deg så løper du til "total mangel på moderering"-tråden din og whiner. Slikt blir for dumt. Du kan ikke forvente deg spesialbehandling over internett.

Lenke til kommentar

Prøver du å sammenligne dine skriverier med noen av de få svarene jeg har skrevet? Snakk om hvem som er det ene og det andre... Forstår du ikke at du ikke kan slenge kvalm og jævelskap dag ut og dag inn uten at folk reagerer?

Det du åpenbart ikke forstår glimti er at du er like ille selv, og da blir det for dumt å lage en egen personlig sutretråd. Eneste forskjell mellom oss på akkurat det der er at jeg er mer synlig.

 

Et lite tips fra meg til deg:

Skaffe deg litt humor og selvironi, så ville du raskt forstå at disse "episodene" som frarøver deg nattesøvn stort sett starter som en fleip og at det er du, med din mangel på humor, som tar det hele seriøst og starter "episodene".

Jeg må også spørre deg hvordan du kan ta et innlegg som "Fordi du har downs =D=D" seriøst. Det er helt forstyrrende om du ikke fattet at det var et useriøst innlegg. Et hvilket som helst annet medlem som poster i DNFK ville ha svart noe i gata med "no wai, i r awesome, you can has the ûberdownz". Men ikke du. Så det her får du ta på din egen kappe.

I tillegg ville det være fint om du lot være å oppta moderatorenes tid med tull. At jeg sier du har downs og du svarer med å prøve å si at jeg har downs over 3-4innlegg er virkelig ikke verdt en rapportering engang. Jeg regner med de har langt bedre ting å ta seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...