Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aha, synd jeg må helt inn til Oslo for å dra til en slik butikk. Pleier tilbudet å ligge på hjemmesiden?

 

Ja, ligger på hjemmesiden. Også er det gratis frakt i tillegg :) Har handla i nettbutikken flere ganger selv, og er ganske fornøyd. Ang konsollen så hvis du klarer å vente så vil den sikkert bli lagt ut, har selv sett den flere ganger til den samme lave prisen.

 

Men hvis det haster med å kjøpe så ser jeg ikke noe grunn for å ikke kjøpe den du linker til. Prisen er bra for en 250gb + du får med et spill.

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

Aha, synd jeg må helt inn til Oslo for å dra til en slik butikk. Pleier tilbudet å ligge på hjemmesiden?

 

Ja, ligger på hjemmesiden. Også er det gratis frakt i tillegg :) Har handla i nettbutikken flere ganger selv, og er ganske fornøyd. Ang konsollen så hvis du klarer å vente så vil den sikkert bli lagt ut, har selv sett den flere ganger til den samme lave prisen.

 

Men hvis det haster med å kjøpe så ser jeg ikke noe grunn for å ikke kjøpe den du linker til. Prisen er bra for en 250gb + du får med et spill.

 

Det haster ikke, så jeg tar å drøyer den litt og ser om tilbudet dukker opp på ny. Har det pleid å gå lang tid mellom de gangene dere har sett det?

 

Takker for tipset :)

Lenke til kommentar

"Kjøper du 12 måneders Gull medlemskap i perioden 20.april-20.mai så får du tilsendt en kode for å laste ned en fullversjon av The Gunstringer og Fruitninja Kinect via Xbox LIVE - uten ekstra kostnad :) Klikk her for å lese mer http://bit.ly/IiGEgX"

 

Bør ikke bite på slikt. Jeg kjøpte ifjor 3 måneders gull via Xbox 360 og det skulle få med 800 points som var en del av reklamen de la ut. Disse pointsene fikk jeg ikke, så rettere sagt jeg ble lurt av Microsoft. Ringte dem, fikk ikke noe konkret svar på hvorfor jeg ikke fikk med de pointsene....

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Microsoft vil at X360 skal bli husets "smart hub", så det virker logisk at dem skal ha endel eller mye fokus på dette under E3. Det er jo blitt vist til rapporter som viser at X360 eiere generelt bruker tjenestene som er på X360 mer en å faktisk spille spill.

 

For en gamer sitt perspektiv er jo dette ganske så skremmende utvikling og om dette er veien Microsoft har tenkt å pushe videre nå så tror jeg det er mange som hopper over til Wii U eller PS3. Men X360 har et stort moment spesielt i USA, den er billig og yngre kjøper den pga pris men også pga at venner har den. En ond sirkel egentlig når kunden kjøper ikke pga utvalg av spill men pga venner har den og kanskje mor & far i huset synes den er grei pga sin media hub.

 

PS3 skal vel vise over 20 eksklusive på E3 er det blitt rapportert så langt? Skal bli spennende å se hva Nintendo har å vise også...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Skal vi se... Halo 4, Forza Horizon, Fable: The Journey og Twisted Pixel's neste spill kommer iallefall til å være der. Det er da en god start.

 

Jeg tror imidlertid at konferansen kommer til å ligne ganske mye på de to foregående presentasjonene, noe som egentlig ikke plager meg så mye. Jeg har mer enn nok av 360-spill å spille, både eksklusive og multiplats. Det virker som om det kommer en god del i fremtiden også, selv om innleggene over meg ser ut til å hinte til noe annet.

 

PS3 skal vel vise over 20 eksklusive på E3 er det blitt rapportert så langt?

20 Sony-spill. Dvs til PS3 og/eller Vita.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...