Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Hvem vet? Gikk jo nettopp rykter om at konsollen var under produksjon. Det er litt for tidlig hvis planlagt lansering er høst 2013.

Ingenting er satt i stein, men slik det ser ut akkurat nå så tror jeg at de kommer til å fokusere på 360. Det hadde dog vært fantastisk om jeg tok feil.

 

Jeg ser for meg noe slikt: Tech demos på GDC 2013, avduking på E3 2013, lansering november/desember 2013.

 

Føler du for å selge den til meg billig? Har lyst til å spille Child of Eden...

Du trenger ikke Kinect for å spille Child of Eden. Det fungerer med både Kinect og den tradisjonelle kontrolleren. Jeg har dog bare spilt det med Kinect, så jeg vet ikke helt hvor gøy det er å spille med den vanlige kontrolleren.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med å få spilt av musikk på xboxen via pcen mens jeg spiller, men funker fint via WMC. Noen forslag til hva som er galt og hvordan jeg kan fikse det? Savner heavy metal når jeg spiller BF3..

 

Støtter spillet dette da? Har inntrykk av at det er forskjellig fra spill til spill om musikkstreaming fungerer mens jeg spiller.

Lenke til kommentar

Ja, er bare at xboxen ikke finner musikken via sin integrerte musikkspiller, mens det funker via media center.

 

Hmm, og jeg regner med du har satt opp deling av mappene på pcen og godkjent xboxen, og ikke bare satt opp deling gjennom media center?

 

Jeg har nesten sluttet å bruke den integrerte musikkspilleren da det er så irriterende å måtte avslutte spillet for å bytte album. Rart de ikke kan fikse det snart..

Lenke til kommentar

Når kommer IGN- og Youtube-appen til Norge? Vi europeere får alt mye senere enn amerikanske xbox-brukere. Jeg er lei av dette.

 

Er ikke sikker, men du kan bare lage en amerikansk live-bruker. Da får du tilgang til alt de får, til og med indie games. Når du først har lastet ned f.eks Youtube til hdd fra den amerikanske brukeren, vil du også ha den på din norske, selvom du skulle slette den amerikanske brukeren.

Har gjort det selv og det fungerer, det eneste er at f.eks radio apper vil ikke fungere. Men etter å ha sett hva US brukere får kontra oss, blir jeg litt lei selv. Til og med dashbordet ser mye mer spennende ut, med alt av innholdet osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...