Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skjedde med meg også. Heldigvis var det en ganske enkel achievement, så det tok meg ikke lang tid å låse den opp på nytt.

 

Får håpe det ordner seg for deg.

 

@the blue antilope: ALle som fikset problemet ved å laste ned profilen på nytt mistet achievementen som utløste bugen samt de man fikk etter skaden var skjedd. I mitt tilfelle var det Half-Minute Hero.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Jeg gjorde et recovery, men fikk ikke achievementene som jeg unlocka mens problemene var sånn ca. 11-14 i dag. Jeg fikk alt før der tilbake, men ikke den achievementen.

 

Jeg vet godt om laste ned profilen min på nytt, jeg har vært borti dette mange ganger på grunn av latskapen til Live som legger til achievements for seint, og flere ganger når spesielt DLC kommer ut.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Problemet er over nå. Det skal gå fint for alle som ikke har vært pålogga. Hvis du ser noe vekke så er å recovere en gamerprofil gjort på ikke lang tid nå hvis du har cloud-savings på. Ihvertfall på grunn av siste updaten som ga oss cloud-saving som har gjort recovering-tiden kortere for min del ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte egentlig at det ville selge greit, og sikkert noen som var gira på en slik utgave selv om de har spilt det på PC også allerede. Fint å se at det lønner seg å porte PC-spill, selv en stund etter PC-utgaven kom ut. Har ønsket spillet selv, men ikke orket å punge ut for en ny PC for å spille få spill i året.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Problemet er over nå. Det skal gå fint for alle som ikke har vært pålogga. Hvis du ser noe vekke så er å recovere en gamerprofil gjort på ikke lang tid nå hvis du har cloud-savings på. Ihvertfall på grunn av siste updaten som ga oss cloud-saving som har gjort recovering-tiden kortere for min del ihvertfall.

 

Jeg var pålogga, fikk ikke opp gamerscore, men det var tilbake neste dag. Problem solved.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...