Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se... Halo 4, Forza Horizon, Fable: The Journey og Twisted Pixel's neste spill kommer iallefall til å være der. Det er da en god start.

 

Jeg tror imidlertid at konferansen kommer til å ligne ganske mye på de to foregående presentasjonene, noe som egentlig ikke plager meg så mye. Jeg har mer enn nok av 360-spill å spille, både eksklusive og multiplats. Det virker som om det kommer en god del i fremtiden også, selv om innleggene over meg ser ut til å hinte til noe annet.

 

PS3 skal vel vise over 20 eksklusive på E3 er det blitt rapportert så langt?

20 Sony-spill. Dvs til PS3 og/eller Vita.

Du er flink til å ta småstikk mot meg, tåler du ikke at jeg sier at X360 har lite imponerende liste over spill som ikke blir Kinect on rails eller XBLA? Jeg begynner å bli smålei av småstikkene

 

Hvor blir det av nye IPer eller oppfølger til Rallisport Challenge 2 eller Kameo? Det er disse og flere jeg virkelig savner at MS kunnet fått presset frem!

Jeg som sagt vil holde meg langt unna Kinect (selvom jeg har Kinect) spill fordi de gjør spillene værre får heller ikke mye glede av XBLA spill som jeg gjør med andre titler som kommer til X360 som for eks Halo 4

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Glem det, går ikke ann å si andre synspunkter en jeg blir hintet å være en fanboy, jaja. Nintendo og Sony kommer nok til å sjokkere som de har gjort de siste årene, med plenty av spill jeg vil ha!

Uansett skuffende nontheless at det blir nevnet Kinect titler som jeg har unngått etter jeg kjøpte Dance Central 2 (ja Dance Central 1 og 2 er de beste Kinect titlene der ute mener jeg). Annonser Dance Central 3 så blir det gjennopprettet orden.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Glem det, går ikke ann å si andre synspunkter en jeg blir hintet som en fanboy, jaja.

Hvis du refererer til denne setningen: "Det virker som om det kommer en god del i fremtiden også, selv om innleggene over meg ser ut til å hinte til noe annet." så var den ment å beskrive innholdet i innleggene over meg. Jeg ser ikke hvordan den kan tolkes som en fanboyanklagelse, men det er kanskje bare meg.

 

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg må gjenta meg selv hele tiden angående dette, men du har absolutt rett til å lufte dine egne meninger. Samtidig betyr det også at andre har rett til å gjøre det samme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja men når jeg sier noe blir det alltid noen som sier noe som ikke har noe med det jeg skrev i det hele tatt.

Viss Microsoft skal knuse E3 å vinne meg tilbake til dem, vis frem neste Xbox og sjokker hele verden med den annonseringen så garanterer jeg en sikker seier, ja det slår Nintendo og Sonys E3 med å lette sløret med neste Xbox ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Faen jeg er lei det forbanna MS Points currency dritten til MS altså, Minecraft koster 1600points, og du får bare kjøpt 500,1000,1500,2000 +++

 

Så det betyr at jeg må kjøpe 2000points, 164kr eller noe for Minecraft med andre ord da resten av poengene kommer til å bli det å samle støv til tidenes morgen. Forbanna møkk altså.

 

Godt det er snakk om det skal bort...blir ikke noe Minecraft kjøp her ihvertfall i protest på at MS skal sitte på mine poeng/penger.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg skjønner hva du mener. Det er litt irriterende å sitte igjen med 100 eller 200 poeng etter en har kjøpt noe på XBL.For min del gjør det egentlig ikke så mye siden det ikke går så lang tid mellom hver gang jeg kjøper noe fra XBLA, men jeg har forståelse for at det er frustrerende for andre.

 

Jeg er for øvrig litt usikker på om jeg skal kjøpe Minecraft. Jeg må nesten teste demoen et par ganger til.

Lenke til kommentar

Prøvde Star Wars for Kinect idag, altså...ord kan ikke beskrive hvor søppel det spillet var. Men 6 åringen i huset lyste opp, men for alle andre en barn er dette så nærme digitalt søppel en kan komme.

 

Så da er det med andre ord ingen vits at jeg i det hele tatt laster ned demoen? :p Kinecten min har stått og støvet ned i flere måneder nå. Utrolig synd egentlig. PS Move har derimot blitt mer brukt.

Lenke til kommentar

Finnes det noen gode split-screen online spill som man ikke trenger to gull kontoer for å spille? Helst FPS spill.

Har hatt xbox 360 lenge, men har liksom aldri spillt noe særlig på den, også kjøpte jeg meg en ekstra kontroller igår, og spillte ilag med en kompis.

 

Har kun Halo ODST hvor jeg og en kompis kunne spille ilag på nett uten og måtte ha 2 gull kontoer.

 

Kan man det i gears of war spillene og hvilke CoD spill kan man gjøre det?

 

edit: Leif

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...