Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slimen er så fantastisk mye bedre enn førstegenerasjonskonsollen. Ble en renessanse for meg å få min slim tidligere i år etter at jeg knapt hadde orket å spille 360 på halvannet år. Nå er den min mest brukte konsoll igjen :thumbup:

 

Dessuten var det fantastisk å gå opp fra 20gb harddisk til 250. Slippe å slette unna DLC til noen spill fordi du skal spille et nytt spill. Noe av det første jeg gjorde var å redownloade alle DLCene til Fallout 3.

Lenke til kommentar

hvorfor har det seg slik at det ikke finnes et greit ratt og pedaler(+ clutch og girspak) alternativ til xbox 360? er liksom ikke interessert i å bruke 2-3000+ kr på settet fra "porche"..synes det er helt merkverdig at det ikke er noe lett tilgjengelig man kan få kjøpt på elkjøp, spaceworld etc

Lenke til kommentar

hmmm microsoft skal jo ha ett "billig" ratt tror jeg... å jeg mener å ha sett ett madkatz ratt for xbox men jeg kan ikke hjelpe med priser eller linker desverre.. Men jeg tror de "billige" koster rundt 1000lappen eller mellom 5-1000kr å det er jo en viss fare for at det er drit (har jeg hørt) men jeg har aldrig prøvd det selv å hadde det vært billigere så hadde jeg muligens prøvd men sist jeg sjekket var det for dyrt med "billige" løsninger også men dette begynner å bli lenge siden..

Lenke til kommentar

I dag måtte jeg registrere en profil på xbox live, men det som var rart var at jeg logget meg inn på en "SolventAlloy9" når jeg var ferdig med å registrere meg. Jeg valgte et helt annet brukernavn. Noen som har opplevd dette før?

Dersom noen har valgt brukernavnet før deg så blir brukernavnet ditt automatisk skiftet til et tilfeldig navn. Du har rett til et gratis navnebytte, så du trenger bare å finne et navn som ingen har valgt før deg.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig i at Shadow Complex møter Limbo er en passende beskrivelse for Deadlight. Survival/horror i 2D høres litt merkelig ut, men jeg synes at Limbo hadde et par gufne øyeblikk. Dersom Tequila Works klarer å opprettholde en lignende stemning gjennom hele Deadlight kan dette bli et riktig bra spill.

 

Gameplay demo:

Lenke til kommentar

Slimen er så fantastisk mye bedre enn førstegenerasjonskonsollen. Ble en renessanse for meg å få min slim tidligere i år etter at jeg knapt hadde orket å spille 360 på halvannet år. Nå er den min mest brukte konsoll igjen :thumbup:

 

Jeg har hatt min 1-gen konsoll helt til Star Wars-slimen ble annonsert, den er nå i hus og er latterlig hvor stille den er kontra min gamle traver, og atomkraftverket blir ikke like varmt eller.

Lenke til kommentar

hvorfor har det seg slik at det ikke finnes et greit ratt og pedaler(+ clutch og girspak) alternativ til xbox 360? er liksom ikke interessert i å bruke 2-3000+ kr på settet fra "porche"..synes det er helt merkverdig at det ikke er noe lett tilgjengelig man kan få kjøpt på elkjøp, spaceworld etc

 

Komplett har et Ferrari-ratt til pc/360 for 795,-, kan det være noe?

 

Edit: Her har Spaceworld ett fra MadCatz til samme prisen.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

hvorfor har det seg slik at det ikke finnes et greit ratt og pedaler(+ clutch og girspak) alternativ til xbox 360? er liksom ikke interessert i å bruke 2-3000+ kr på settet fra "porche"..synes det er helt merkverdig at det ikke er noe lett tilgjengelig man kan få kjøpt på elkjøp, spaceworld etc

 

Komplett har et Ferrari-ratt til pc/360 for 795,-, kan det være noe?

 

Edit: Her har Spaceworld ett fra MadCatz til samme prisen.

 

har kikket på ferrari rattet, virker okei det, men så er det nå om man vil ha forcefeedback og clutch og girspak. Som f.eks Logitech G27. ser ikke ille ut det , men er bare til ps3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...