Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Oi, men er ikke dette ulovlig? Hvordan fungerer det? Ser ikke Microsoft at vi registerer en amerikansk bruker fra en norsk IP-adresse?

 

Hvordan lager man en amerikansk bruker?

 

Det tviler jeg på, hva er det de skal beskylde deg for? :ninja:

Men ihvertfall, for å lage den trenger du bare opprette en ny live-ID, altså registere en ny hotmail adresse(e-post). På denne må du da oppgi at du bor i USA(bare velge et random område i landet), også må du fylle inn en ZIP-code fra området i USA(den kan du bare søke opp på google). Navn osv er ikke så nøye så du kan bare finne på (hvis du ikke vil bruke ditt eget), bare husk å velge fødselsdato som viser at du er over 18 år. Alt dette kan forandres på senere.

 

Når du er ferdig der, oppretter du en ny gamertag(profil) på xboxen, hvor du nå bruker den nye hotmail adressen. Når du har gjort det er du ferdig og har alle appene. :D

Etter at du har lasta ned appene du skal ha, så kan du bare slette både hotmail du lagde og xbox profilen hvis du skulle ønske det, du må ikke.

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel apper som er laget for xbox kan ikke skade den. Alle 360er er like, uansett om du kjøper en her eller en i USA, det er bare at vi ikke har tilgang til alt de har på xbox live. Så det er ingenting å beskymre seg over ;)

Det eneste du kan oppleve er at enkelte apper ikke vil fungere, som f.esk radio apper, og apper som espn og UFC.

Men du burde glede til å se hva de får tilgang til. Dashbordet vårt ser sykt kjedelig ut vs deres :cry:

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke prøvd heller. En kompis av en kompis hadde masse problemer med sin egen bruker etter at han fikset en US bruker. Han fikk ikke deltatt i party med norsk venner, også sier han nettet er ustabilt.

 

Men jeg har veldig lyst til å prøve det ut.

Lenke til kommentar

Left for Dead 2 er ganske gøy om du liker zombie slakting. Der er det både co-op offline og split screen online. :)

 

Gears of War 3 er et bra split spreen spill, fordi du får spilt split screen i alle modusene.

Eksboks fikk du fiksa US bruker?

Ah ty, LfD2 har jeg ikke tenkt på. :p Det skal jeg skaffe meg. Har det på PC, og elsker zombie survival spill. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor riktig det blir å poste turen min på tivoli her, får bare bli.

 

Da har jeg siden midten av februar til nå fått oppleve MS kundeservice på nært hold. De er ofte ganske hyggelige faktisk. Jeg har både blitt kjent godt med UPS mannen som har for 6. gang møtt opp utenfor trappen min. Pakket ned, klistret på lapper og hentet xBoxen før den ble kjørt til Holland. Det ble 3 ganger, frem og tilbake.

 

Jeg har minst snakket med minst 3, ja kanskje til og med 6 eller flere ulike personligheter fra MS kundeservice som oppdaterer meg både i forkant om hva skal skje og hvordan det har gått med Xboxen. Enkelte ganger har fått snakke med samme konsulent som har hat saken i orden, andre ganger presantert på nytt. De ser ut til å ha kjønt at jeg ser ut til å sette pris på karuseller.

 

Og bare for å presitere, fikk jeg idag en billett til en ny karusell, kanskje den mest krevende. Konsulenten jeg snakket med idag nektet først, før jeg etter litt konfrontasjon fra tidligere henvendelse, ikke kunne garantere at jeg fikk overført lisensene etter at jeg tidligere hadde forsøkt å overføre lisenser, før jeg fant ut boksen forsatt hadde feil. Hva som skjer vet de ikke, men det kan ta 10 dager før jeg får svar.

 

Jeg har på ingen måte gått tomhendt. I midten av februar trodde konsulenten det var noe gale med HDMI kabelen, så jeg fikk tilsendt en flunka ny en, på 2 meter. De påfølgende reparasjonene har jeg mottatt mitt et 1 mnd live kort, å ja, nå sitter jeg med 3 xboxlive-kort.

 

Om noen skulle lure, har det med prosedyre at de ikke sender deg en ny xbox, med mindre den er reparert mer enn 3 ganger, i frykt for at folk skal utnytte systemet. Det kaller jeg økonomisk godt tenkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...