Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Hmmm, er jeg den eneste som har problemer med å komme meg inn på XBL? Får ikke logget inn, og ved test får jeg "LIVE Connection Error". Har ikke gjort noe med ruter e.l. og det funket fint igår. Har ingen problemer med nettet ellers, og kommer greit inn på xbox.com i browseren.

 

Har forøvrig alltid hatt NAT Open og aldri hatt problemer med XBL før nå (min Internett-leverandør er Get).

 

Edit: Og der fungerte det igjen. Var nede i 3+ timer for meg da.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arcade Next blir bra!

 

http://www.youtube.com/watch?v=UiFDDCWBivk

 

Trials Evolution: 18. april

 

Bloodforge: 25. april

 

Fable Heroes 2. mai

 

Minecraft: 9. mai

 

De blir for øvrig de første XBLA-spillene med 400 gamerpoints.

 

Blir nok enten Trials: Eolution eller Bloodforge på meg. Begge skal selvfølgelig testes ut først. Minecraft har jeg på PC og Fable Heroes ser ikke særlig interessant ut.

Lenke til kommentar

Trials Evolution er et must. De andre spillene ser interessante ut, så jeg kommer til å laste ned alle demoene. Jeg er faktisk ganske spent på Fable Heroes. Det har fått mye skryt av media, to eks-Rare ansatte står for musikken og det koster bare 800 MS points.

 

Totalt sett er dette på papiret en av de bedre XBLA-kampanjene MS har hatt siden 2009. Det blir spennenende å hvordan årets Summer of Arcade blir sammenlignet med Arcade Next.

Lenke til kommentar

Det hadde ikke forundret meg om Trials var delvis inspirert av Elastomania, men fysikk- og kontrollmessig er jo det en del som skiller spillene fra hverandre.

 

Noe av det jeg liker best med Trials er at det er et nådeløst, men rettferdig platformspill. Det har en herlig mestringsfølelse.

Lenke til kommentar

Jeg ble lurt av Microsoft til å kjøpe Kinect. Jeg har ikke fått et eneste spill der man går selv og uforsker i en 3D verden, alt og jeg mener alt er on rails. Kinectimals, Gunstringer kommende som Star wars Kinect å sikkert mange fler jeg ikke kommer på.

Så ikke kom her å si du beveger deg selv her....

 

Det finnes andre spill der ute til andre plattformer der du kan gå mens du skyter, fekter med sverd *et glimrende eksempel Legend Of Zelda Skyward Sword til Wii* osv med Wii eller PS Move skytespill med Resistance 3 eller Killzone 3.

 

Hadde jeg fått noe lignende spill så hadde Kinect vært brukt enda mer!! :)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Viste det var fake, men kult og bra laget allikevel fordi det er nærmere et "spill" der en det meste på Kinect uansett.

Så teknisk sett gikk jeg ikke på noen aprilsnarr, og forresten det er 2 april idag....

 

Men neste Assassins Creed tror jeg faktisk blir skaffet til kommende Wii U, mest pga du har mer kontroll med Animus i samarbeid med den nye kontrolleren til Wii U :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...