Gå til innhold

Ordstyrerordningen - hvordan skal vi gjøre det


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen farge har vi dessverre ikke enda, men det har heller ingen andre etter oppgraderingen. Ellers gir ikke mandatet vårt mulighet til å gripe inn før det er tegn til å bli større problemer, og vi tar det litt forsiktig til å begynne med, men jeg har skrevet en kommentar i egenskap av ordstyrerrollen et sted.

 

Det kommer nok også en liten overraskelse (i positiv forstand) om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar

Vi har som nevnt ikke fått tilgang på verktøy som kan hjelpe oss litt i forhold til det, ei heller farge. Jeg tok i bruk blått for å prøve å styre litt i liberalisme-tråden.

 

Men ellers har det ikke vært så store behov for å ordstyre, hvis det er noen som føler at en tråd trenger det litt, så er det bare å si ifra på PM, så kan man prøve å ta i bruk noe av det man hadde visjoner om, oppsummeringer, stille spørsmål og lede debatten litt slik.

Lenke til kommentar

Vel, personlig tok det meg flere dager før jeg "orket" å guide meg fram og virkelig delta. Ettersom jeg ble ganske satt ut av endringene :p

 

Savner gamle diskusjon, det var så enkelt og strømlinjeformet, jeg liker egentlig ikke overgangen til det nye, men nå jobbes det vel med skin som skal imitere det gamle, og hvis ikke er det nok bare en vanesak.

Lenke til kommentar

Det så ganske bra ut med den blå skriften Rampage. :thumbup:

 

Det kommer nok også en liten overraskelse (i positiv forstand) om ikke så alt for lenge :)

 

Næææh, en overraskelse... :p

 

Savner gamle diskusjon, det var så enkelt og strømlinjeformet, jeg liker egentlig ikke overgangen til det nye

 

Savner det gamle jeg også. Det eneste som har blitt bedre er profilen.

Lenke til kommentar

Er vel ikke noe hokus pokus å ordne det slik at en bestemt skriftfarge ikke blir tilgjenglig for vanlige brukere? Ellers er selvsagt bakgrunnsfarge en grei løsning, men hvis dere gjør den for mørk ka det kansje gjøre den svrte, enkle skriften vanskligere å lese. Og om det skal være ekstra kraftig skrift i tillegg begynner det å bli noe jålete.

Lenke til kommentar

Enig. Bakgrunnsfargen er ganske god slik den har vært til nå. Ellers kanskje en pluss 10 % sterkere farge eller noe liknende kan eksperimenteres med, om det er mulig å justere det?

 

Folk lærer seg vel forskjellene. Det er vel kanskje på laptop-skjermer at bakgrunnsfargen forsvinner mest for brukerne, da bakbelysning er noe dårlig, og innsynsvinkel kan spille inn betraktelig den også om skjermen er tiltet for mye på skrå. Slike ting kan en ikke gjøre noe med. Jeg er da mest for å beholde den fargemetningen som har vært brukt.

 

Men, forskjellige farger sees kanskje bedre enn andre, så mulig det kan være forskjeller mellom f.eks. rødt og gult (at de har individuelle "behov").

Lenke til kommentar

Synes den blåfargen som blir brukt er glorete og missvisende. Jeg synes også mandatet er meget uklart, jeg aner ikke hvordan forholde meg til "ordstyrerne", særs ikke når moderatorer er inne og peker med fingeren i samme tråd. Det holder vel med at en ordstyrer formaner til en saklig debatt om ikke moderator skal si det samme to innlegg nedenfor?

 

Hmmm.

 

Nuvel...

Endret av R083r7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...