Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sluttet å ta oppdrag etter at jeg kom til "den andre plassen".

Nå er det kun challenges jeg holder på med, og det er dritgøy!

Men jeg suger som skattejeger :p

Skattekartene er ikke lett å forstå :p

Skrevet (endret)

Motsatt hos meg. Synes det er altfor lyst om natta! Ikke stilt inn noe innstillinger heller.

Hmm merkelig det der :hmm:

Syter du virkelig over at du kan ri over prærien alene under en skinnende fullmåne med lyden av coyotene som uler i det fjerne?

Det eneste jeg kan si er negativt med dette er at grafikken i spillet blir vesentlig dårligere da det ikke er 100% lyst. Selv om solnedgangen og stjernehimmelen er fin å se på, blir graffikken på husene og alt annet mye dårligere etter min mening. Men alt i alt trenger et spill som dette dag/natt syklus :)

Endret av MrLG
Skrevet

Hvorfor kunne ikke sommerferien begynt en måned før i år :p Noen som har funnet skatt nr. 2 på skattekartet?

Forsto ikke helt skattejaktdelen i startet. Etter drøye 16 timer tenkte jeg at jeg skulle gi det en ny sjanse. To timer senere hadde jeg funnet 7 skatter og er helt hektet på skattejakt :p

Skrevet

Det er nok hypet, men jeg synes det virkelig leverer varene også! Sjelden jeg har slukt et spill på denne måten.

I mine øyne klaffer absolutt alt! Stemningen er faktisk det beste jeg har opplevd i et spill.

Skrevet

Nå har jeg spilt i 20 timer og såvidt åpnet opp for Mexico. Mye av tiden har jeg brukt på skattejakt, bounty (foreløpig har jeg ikke drept en eneste bounty og å loke rundt og spille minigames og random strangerquests. Må si at sålenge man lever seg inn i spillet og overser små bugs så er dette fortsatt 10/10 i min bok.

Holder nå på med å unlocke et par outfits nå, men jeg frykter at jeg må lenger inn i historien før jeg kan fortsette. Har ikke lyst: mere historieoppdrag jeg tar jo nærmere kommer jeg slutten på spillet.

Mest hysteriske jeg har opplevd av ikke-bug-relatert var da en sheriff ba meg fange inn/drepe to drapsmenn som hadde drept deputyene hans. Jeg flyr etter den ene og skyter han i beinet så han begynner å halte av gårde rett mot en ulv/coyote som dreper ham. Jeg skyter bikkjedyret med det resultat at resten av ulveflokken hans kommer for å ta meg. Etter mye pes så klarer jeg å drepe de også, drit stressa for å ikke miste den andre banditten av syne. Han kom seg et stykke unna meg, men jeg bestemmer meg for å ta han levende. Fanger ham med lassoen, og god og svett som jeg er, rir jeg tilbake til sheriffen for å levere ham. Sheriffen takker meg, skyter fyren i hodet og går over togsporet bare for å bli påkjørt av toget. Poetic justice.

En annen ting jeg av og til gjør er rett og slett å nyte utsikten og landskapet her og der. De har virkelig klart å lage en vakker spillverden.

Skrevet

Er det flere missions etter at John er død? Spiller som Jack nå, men finner ingen "bokstaver" på mappet.

Må lære meg å ikke lese spoilere. Men regner med at dette er langt ut i spiller så da er det kanskje ikke så ille.

Skrevet

Satt denne i spoiler, sånn bare for folk som er veldig følsomme ang spoilers.

Det er siste mission :) men det er en viktig del av spillet mener jeg

Skrevet

Jeg har sluttet å ta oppdrag etter at jeg kom til "den andre plassen".

Nå er det kun challenges jeg holder på med, og det er dritgøy!

Men jeg suger som skattejeger :p

Jeg lette i over en time etter feil skatt... :blush:

(Walkthroughen hadde skattekartet som første skatt, så tredje skatt i spillet var fjerde skatt i walkthroughen.)

Skrevet

Det er et mission der man skal spille "Liar's Dice" i Thieves' Landing (Et stranger-mission), men etter å ha spilt 2 ganger, har det ikke kommet noen dialog eller noe om at missionet er fullført. Noen som kan forklare hva jeg gjør feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...