Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er egentlig flerspillerdelen ?

 

Er det mange som spiller online - delen ?

 

Selv syns jeg MP går fra å være ektremt bra til å være ekstremt dårlig og tilbake igjen, noen ganger er det drit rått når du får en sikkelig game, med skikkelige folk, andre ganger er det bare teit, som da du spiller med folk med max autoaim som bare plaffer løs og dreper deg på sekunder. og alle løper som gale fordi dem behøver bare å være ca. i nærhetenm så de løper som gale og skyter, veldig kjedelig.

Men jeg tror at når man får en gjeng på 10-16 stykker som er venner der ingen bruker autoaim og alle spiller sikkelig, kan være drit kult, men har fremdles ikke funnet ut hvordan man får logget seg på spill med venner

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Hvordan er egentlig flerspillerdelen ?

 

Er det mange som spiller online - delen ?

 

Selv syns jeg MP går fra å være ektremt bra til å være ekstremt dårlig og tilbake igjen, noen ganger er det drit rått når du får en sikkelig game, med skikkelige folk, andre ganger er det bare teit, som da du spiller med folk med max autoaim som bare plaffer løs og dreper deg på sekunder. og alle løper som gale fordi dem behøver bare å være ca. i nærhetenm så de løper som gale og skyter, veldig kjedelig.

Men jeg tror at når man får en gjeng på 10-16 stykker som er venner der ingen bruker autoaim og alle spiller sikkelig, kan være drit kult, men har fremdles ikke funnet ut hvordan man får logget seg på spill med venner

 

Det er litt synd at man kan bruke autoaim, når man spiller MP..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Helt enig angående det med autoaim. vi var 4 i posse i kveld, og vi prøvde å få til en "gang war", men de andre bare run 'n gunna med auto aim, og det var helt håpløst! det kombinert med den mildt sagt latterlige respawn greia (du spawner ofte arm i arm med fienden) så kan det bli rimelig frustrerende til tider! respawn er nødt til å bli patcha, samt at man bør få velge om man vil spille sammen med auto aim folk eller ei. Skulle ikke tro det var verre enn å implentere en "custom match" meny før man spawner.

Lenke til kommentar

Skal det være mulig å fange de ville hestene som løper rundt ? aka stallions. Hørt at de faktisk er bedre enn den war horsen man får. Har sett et par youtube videoer, og ser at jeg må ha en lasso. Vil det være et story mission som lærer meg å fange ville hester?

Endret av Nandez
Lenke til kommentar

Du får lasso og hestefangingopplæring på et av oppdragene du gjør for Bonnie. Når det gjelder stallions vs war horse så sier jo Rockstar selv at ingen hest er sterkere, raskere eller tøffere enn war horse. Selv merket jeg nesten ikke noe forskjell på de, bortsett fra utseendet selvsagt. Det er forresten bare noen veldig få villhester som er raske, resten har medium eller low speed og er dermed ganske crappy.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Du spoiler ved å si

Du spoiler ved å si at det er en trist spoiler. Ikke spoil.

 

Og du spoiler ved å si

Og du spoiler ved å si at han spoiler med å si at det er en trist spoiler. Ikke spoil selv.

 

For at ikke det her skulle spoile enda mer så setter jeg alt spoilende i en spoiler tag og sier den er til deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...