Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har level veldig mye å si online? Opplever at jeg dør på et skudd fra 1km, mens jeg må treffe 4-5 skudd bra fra 20-30m for å ha kjangs (kort sagt rekker jeg aldri å ta livet av noen)...Free roam forøvrig, funka greit i reine skyt motstanderne-moduser. Mulig jeg har for dårlige våpen foreløpig?

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Til dere som hr rundet spillet, er det slik at man er ferdig når man har 100% complition, fordi når jeg spilte GTA 4 så var jo stoyren ferdig når man hadde 60% ca, Jeg har ca 60% nå, og lurer på om jeg har mye igjen. Til derte som har rundet spillet, i spoiler er det en annen grunn til at jeg lurer.

 

Hvor kan jeg få save sist og spille som John, i tilfelle jeg ikke liker han nye fyren?

 

Lenke til kommentar

 

 

Tror ikke du kan spille som John igjen, men du spiller som sønnen hans - altså ganske lik. Bare litt "mykere" utseende.

Du runder spillet på omtrent 70-75%

 

 

ok tusen takk

 

Tenkte jeg skulle save før det ser du, så gå tilbake igjen og spille derifra når jeg hadde runna spillet

 

Lenke til kommentar

Klarer ikke å vente lenger. Etter å ha lest noen sider i denne tråden, MÅ jeg bare bestille spillet.

Gleder meg sykt til å det ligger i postkassen!

Bestilte hos komplett tidligere idag, men nå la jeg merke til at de får det på lager 1. juni.

Noen som vet hvor jeg kan bestille dette til rundt 400,- som har det på lager?

Koster 399 på platekompaniet.

 

Koster 499,-

Ikke i butikken.

 

Jo.

NEI

 

Vil tro det finnes mer enn en platekompaniet butikk her i landet.

 

BETALTE 499 PÅ PLATEKOMPANIET

Lenke til kommentar

jeg kjøpte vanlig versjonen, men skal kjøpe det for en annen. så jeg spør. hvis jeg kjøper LE og tar koden fra den og gir cden til han jeg skal kjøpe spillet til, kan jeg da bruke koden på mit spill eller funker den bare til den cden man kjøper koden til?

Lenke til kommentar

Noen som vet hva jeg må gjøre for å kunne bruke limited edition bonusene mine? Sålangt kan jeg bare bruke War Horse.

 

Du starter med Golden Guns, og Deadly Assassin kostymet må åpnes opp på samme måte som de fleste andre. (sjekk under Costumes.)

Hva gjør Golden Guns, og hvordan vet jeg at det er aktivert?

 

jeg kjøpte vanlig versjonen, men skal kjøpe det for en annen. så jeg spør. hvis jeg kjøper LE og tar koden fra den og gir cden til han jeg skal kjøpe spillet til, kan jeg da bruke koden på mit spill eller funker den bare til den cden man kjøper koden til?

Skal funke med alle kopier.

Lenke til kommentar

Det er bare semi-auto. Skyt meg, men jeg bruker det faktisk selv, med tanke på at jeg ikke har en sjanse mot de andre, om jeg ikke bruker det.

 

Deet er 3 typer auto da, normal som er semi auto også easy som er veldig ledene så har du null auto

 

Foresten hvordan får man spillt med venner, med PS3, jeg har prøvd å klikke på venner som spiller det, men det kommer ikke opp noe muligheten for å joine gamet de er med i(om de i det hele tatt spiller online i det øyeblikket.

 

Men hvordan skal det funke i teorien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...