Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spaceworld rapporterte om transportproblemer, og det blir utsatt til i morgen her i Trondheim. Var en som hentet det tidlig i dag som visstnok fikk 1 av 5 spill i byen eller noe sånn skit.

 

edit: Noen som har fått det. Men ellers vanskelig å oppdrive. :(

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Plukket opp det nest siste eksemplaret de hadde ved "playcom-Lagunen" i Bergen, etter å ha trålt hele kjøpesenteret (SpaceWorld, Gamestop, Coop Obs´, Lefdal, Expert og Elkjøp)..

 

Stod først lenge i kø hos Gamestop, før jeg hørte fyren bak kassen forklare for en kunde forann meg, at spillet var forsinket/utsolgt over store deler av Bergen. Han sa han hadde hørt at Platekompaniet i sentrum hadde inne i morges, men de var nå utsolgt.. Men han hadde hørt at de fremdeles hadde noen eksemplarer ute ved vestkanten kjøpesenter.

 

Anyway.. Fikk nå tak i Limited Edition X360 utgaven.. Så da var helgen reddet.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Kjøpte PS3 versjonen (vanlige, ikke LE) på Platekompaniet Oslo City rundt halv to. De hadde en haug med PS3 versjoner, men kun LE til de som har forhåndsbestilt :( De hadde masse 360 versjoner, både LE og vanlig.

 

Jeg lurer faktisk på om jeg sto bak deg i køen?

Var der ca 1330, og jeg husker at det var en foran meg i køen som ikke hadde forhåndbestilt og dermed ikke fikk LE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...