Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har brukt de kodene i LE og vet hvor jeg får tak i War Horse og Golden Guns? Fyren som selger hester har den ikke, og den står ikke på ranchen så vidt jeg kan se. Fyren selger heller ikke de Golden Guns, og de er ikke i inventoriet mitt. Det hadde jeg for så vidt ikke regnet med heller, siden Deadly Assassin Outfit er litt kronglete å få tak i. Jeg regner med det er noe lignende med pistolene og hesten.

 

Btw er enig med tom_bjk. Drit i GTA5. Dette er bedre. :D

 

Edit: For de som lurer på det. Joda, du kan skyte hesten din. :blush:

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt LE fra Coop Obs! til 499, 100 kroner billigere enn på Elkjøp! :p

 

Nei

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start?ContentKey=25342&MenuId=

"Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker."

 

Så bestill på nett da ??

Hvorfor i all verden skal jeg bestille på nett? Jeg har jo spillet liggende klart til bruk, så jeg gidder ikke vente en uke om så jeg sparer 100 kroner.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt LE fra Coop Obs! til 499, 100 kroner billigere enn på Elkjøp! :p

 

Nei

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start?ContentKey=25342&MenuId=

"Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker."

 

Så bestill på nett da ??

Hvorfor i all verden skal jeg bestille på nett? Jeg har jo spillet liggende klart til bruk, så jeg gidder ikke vente en uke om så jeg sparer 100 kroner.

 

er bare å si at du skal ha det til internettprisen det. gjør jeg alltid når jeg handler hos lefdal. regner med elkjøp kjører samme prinsipp.

Lenke til kommentar

Spillet er VELDIG voldlig, det er et eller annet med det som gjør at volden merkes mer, kan hende det er fordi spillet er rett over det realistiske, ikke skikkelig over the top, men ikke helt realistisk, men realistisk nok til at du føler at det er ekte vold som skjer.

 

Jeg skøyt en kar i hode og han lå på et tre gulv med blod som trekker inn i treet og et stort hull i hode, jeg måtte stoppe opp, det var liksom så virklig, nesten litt creepy

Lenke til kommentar

Bra at jeg er den eneste som ikke har fått spillet fra elkjøp enda :hrm:

 

Hvis jeg ikke får det imorgen, så må jeg vente til tirsdag :thumbdown:

 

 

Samme her, bestilte fra elkjøp først i uken, ennå ikke kommet. Om det ikke kommer i morgen går jeg på GameStop og kjøper det der, orker ikke vente til tirsdag. :hrm::realmad:

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt LE fra Coop Obs! til 499, 100 kroner billigere enn på Elkjøp! :p

 

Nei

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_GetCMSContent-Start?ContentKey=25342&MenuId=

"Prisen på internett kan avvike fra prisen i våre butikker."

 

Så bestill på nett da ??

Hvorfor i all verden skal jeg bestille på nett? Jeg har jo spillet liggende klart til bruk, så jeg gidder ikke vente en uke om så jeg sparer 100 kroner.

 

er bare å si at du skal ha det til internettprisen det. gjør jeg alltid når jeg handler hos lefdal. regner med elkjøp kjører samme prinsipp.

 

Jeg kjøpte mitt, som ennå ikke er levert, på elkjop.no til 399 først i uken. LE-versjonen, så også idag at det var satt opp med 100 ,-

 

Flaks for meg :new_woot:

Lenke til kommentar

Haha, mitt beste øyeblikk hittil. Tok meg fire-fem drinker i en bar, og karakteren ble full og klarte så vidt å gå. Tryna ned trappen ut av baren og ble liggende i 10-15 sek :) Skjedde to ganger, også var han fin igjen :new_woot:

 

Mitt beste øyeblikk: Gikk gjennom byen og så meg om da en kjerring plutselig kom springende ut av byen og fortsatte inn i ødemarka, og en eller annen tulling rope noe alá "get back here, you bitch!" og så videre. Hva fanken? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...