Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først gikk jeg på elkjøp, hvor de sa det kom med neste vareleveing i løpet av dagen. Til 399,-. Så stakk jeg til spaceworld, hvor han idioten sa at ingen hadde fått spillet enda, og at de muligens hadde det til kvelden. Deretter gikk jeg til gamestop, hvor de hadde ett par eksemplarer inne, men var kun forhåndsbestillinger. Og igjen, så redder Platekompaniet dagen min, med å ha masse LE til Ps3 inne! :)

Lenke til kommentar

GTA IV var et svært overvurdert spill.

Jeg syns det var konge. Har ikke klart å spille San Andreas etter IV kom, det nytter ikke etter alle forbedringene. Smaken er vel som baken antar jeg, men jeg syns GTA IV tok serien et solid hakk oppover. Dessuten funker jo IV uten noen som helst trainere eller lignende, de gamle var jo steinvanskelige med full pakke av trainere.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Platekompaniet Byporten fikk inn 72 eller noe, og City litt mer tror jeg.

Ergo platekompaniet er der du får til PS3 i Oslo hvis du ikke har forhåndsbestilt.

 

Tusen takk for infoen.

Du fikk meg til å ta turen til Byporten, og der hadde de RDR PS3 liggende fortsatt. Ahh genialt mann, nå er det bare å bli ferdig med kveldsvakta på jobb og kose seg med RDR i helga.

 

Igjen; takk!

Lenke til kommentar

Da var RDR LE til PS3 i boks fra Platekompaniet på Oslo City. Gikk på de fleste butikkene i Oslo sentrum, og platekompaniet var de eneste som sa de fikk det inn i dag. 30 Limited Edition utenom de som har forhåndsbestilt og rundt 100 standardversjoner. Blir nok fort utsolgt dog, da de virker som de eneste som har fått det inn i sentrumsområdet av Oslo.

 

Elkjøp på Lørenskog ryktes også å få det inn iløpet av dagen, men var ingen å spørre der da jeg var innom, så kan ikke bekrefte det.

Lenke til kommentar

Ser ut som at jeg enten må vente med å kjøpe, eller kjøpe LE til en mye dyrere pris på Elkjøp...

 

fordi?

Fordi Platekompaniet ikke selger spillet til personer under 18 år, Expert og Spaceworld ikke har det inne enda. Har ikke sjekket Coop Obs, men jeg ville ikke blitt altfor overrasket om de faktisk hadde det inne til en lavere pris, det har skjedd før.

Lenke til kommentar

 

Fordi Platekompaniet ikke selger spillet til personer under 18 år, Expert og Spaceworld ikke har det inne enda. Har ikke sjekket Coop Obs, men jeg ville ikke blitt altfor overrasket om de faktisk hadde det inne til en lavere pris, det har skjedd før.

 

Prøv en gang til, med parykk. Jeg fikk kjøpt uten problemer, og hadde en falsk fullmakt med meg i tilfelle de skulle spørre om leg. Nemo problemo. Og jeg hadde faktisk med meg lettmotorsykkel-hjelmen min under armen i tilegg.

Lenke til kommentar

Kjøpte LE hos Spaceworld på Bryn til 360 for 399,- Helt grei pris det.

Forøvrig fikk de kun 8 stk LE til PS3 og 5 av dem var forhåndsbestilt.. Man kan jo prøve å ringe dem og holde av en hvis det går?

Ingen forhandlere som har fått mange PS3-utgaver pga problemene..

360 versjonen hadde de mange av så løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...