Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, må ha gått glipp av forklaringen av den i tutorial. Hvordan aktiverer du den, og hva er det som gjør at den går opp og ned hele tiden?

 

Du trykker inn høyre stikka og vips kan du skyte folk i slow-mo som i The Matrix. Uten den fancy hoppinga så klart.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Hm, må ha gått glipp av forklaringen av den i tutorial. Hvordan aktiverer du den, og hva er det som gjør at den går opp og ned hele tiden?

 

På PS3 trykker du ned R3, antar at det er det samme på Xbox. Den regeneres av seg selv etter hvert og man kan tygge tobakk eller drikke hjembrent for å fylle den opp.

 

Det er så mye artig i dette spillet. Brukte lassoen på en hund og ble dratt rundt, så ble bikkja sint og angrep meg :p

Og i sta så hoppa jeg fra hesten til toget i ekte western stil. Awesome.

 

En ting som jeg anbefaler å gjøre er å dra til gravplassene og titte på gravstøttene. Mange gode gullkorn i dødsårsakene. "Died of chronic diarrhea", "always took a joke too far".

Er blant annet en gravplass ved kirka rett sør for Armadillo, Coot's Chapel. Og så er det en på veien mellom Armadillo og Ridgewood, ca midt i mellom, plassen heter Odd Fellow's Rest.

Lenke til kommentar

noen som vet hvordan man fullfører "american apetites" stranger's task? har gjort 4 oppgaver men finner ikke flere folk og hjelpe. mangler bare den så får jeg deadly assinss outfit.

 

 

Vet ikke hvor mange runder du må igjennom, men etter første, hvor du søker etter gutten til dama, så vil det ettervært dukke opp et lille spørsmålstegn hos sheriffen i Armadillo. Så om du enda ikke har den complete, så må du bare vente litt til du ser dette lilla spørsmålstegnet hos sheriffen igjen.

 

Edit: http://reddead.wikia.com/wiki/American_Appetite

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Har 2 spørsmål

 

Går det ann å rane folk/aka kriminelle handlinger UTEN å få bounty? Eller en måte å bli kvitt bounty uten å betale? Ble plutselig helvetes dyrt :p

 

Hvordan får man lassoen?

Du kan få tak i Pardon Letters som fjerner bountyen helt uten at du trenger å betale.

Du får lassoen etter å ha gjort noen oppdrag.

Lenke til kommentar

Har 2 spørsmål

 

Går det ann å rane folk/aka kriminelle handlinger UTEN å få bounty? Eller en måte å bli kvitt bounty uten å betale? Ble plutselig helvetes dyrt :p

 

Hvordan får man lassoen?

 

Kjøp deg bandana i Thieves Landing (øst for MacFarlane). Honor og Fame vil ikke endres med den på, og wanted level går bort raskere. Vet ikke hva den gjør for bounty, dog. Du kan bli kvitt bounty med pardon letter, men det koster jo penger det og.

 

Lassoen får du etter et par oppdrag for Bonnie :)

Lenke til kommentar

Har du ikke en tidligere savegame? :p

Anyways vil jeg anbefale folk å kjøpe en bandana å bruke den når de skal være badass. :D

 

 

Nei, jeg lærer aldri :)

 

Men samme kan det være. Det er et trofe for å makse ut honor, viss jeg skjønte riktig så er det samme om det er i pluss eller minus.

Lenke til kommentar

Du kan også kjøpe en Bandana altså maske i Thieves landing eller hva det heter. Da får du hverken Honor eller fame, også tror jeg du mister bountien når du har tar av det maska etter å ha mista purken, men jeg vet ikke.

 

Du får både honor og fame selv om du har bandana, bare ikke like mye som uten. Bountien blir også mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...