Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker dette spillet. Har også en egen western-playlist på Spotify som kommer godt til bruk for dette spillet. Blant annet runger det godt med Rawhide i bakgrunnen når jeg jakter hester eller flytter kveg. Eller litt "Il Buono, Il Cattivo, Il Brutto" når det er duell.

 

Har skrudd av auto-aimen selv, og syns ikke at det ble så mye vanskeligere uten. Jeg merker det mest i nærkamper dog, hvor det blir litt vanskeligere.

 

Kjøpte Limited Edition versjonen på Electroworld. Var den eneste butikken av 4-5 som hadde det til PS3.

Lenke til kommentar

Jeg lurer faktisk på om jeg sto bak deg i køen?

Var der ca 1330, og jeg husker at det var en foran meg i køen som ikke hadde forhåndbestilt og dermed ikke fikk LE.

 

Kan godt være. Hadde på meg sort bukse og sort hettegenser med hvitt mønster bak og var svett og jævlig etter å ha løpt rundt etter spillet :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Elsker dette spillet. Har også en egen western-playlist på Spotify som kommer godt til bruk for dette spillet. Blant annet runger det godt med Rawhide i bakgrunnen når jeg jakter hester eller flytter kveg. Eller litt "Il Buono, Il Cattivo, Il Brutto" når det er duell.

 

Har skrudd av auto-aimen selv, og syns ikke at det ble så mye vanskeligere uten. Jeg merker det mest i nærkamper dog, hvor det blir litt vanskeligere.

 

Kjøpte Limited Edition versjonen på Electroworld. Var den eneste butikken av 4-5 som hadde det til PS3.

 

Hvor er det man skrur av auto - aimen ?

 

Og, når man starter spillet..spiller man på "normal" ?

Lenke til kommentar

SLUTT Å SKYT DE STAKKARS DYRENE

 

Raj: Big or small, I don't like rabbits. They always look like they're about to say something, but they never do.

Sheldon: Rabbits do have a respiratory system that would support great size. And as a side note, they are one of the few animals whose scrotum is on the front of the penis.

Raj: Maybe that's what they want to talk about.

 

:D

Lenke til kommentar

Elsker dette spillet. Har også en egen western-playlist på Spotify som kommer godt til bruk for dette spillet. Blant annet runger det godt med Rawhide i bakgrunnen når jeg jakter hester eller flytter kveg. Eller litt "Il Buono, Il Cattivo, Il Brutto" når det er duell.

 

Har skrudd av auto-aimen selv, og syns ikke at det ble så mye vanskeligere uten. Jeg merker det mest i nærkamper dog, hvor det blir litt vanskeligere.

 

Kjøpte Limited Edition versjonen på Electroworld. Var den eneste butikken av 4-5 som hadde det til PS3.

 

Hvor er det man skrur av auto - aimen ?

 

Og, når man starter spillet..spiller man på "normal" ?

 

Ja, du starter med "normal", men du endrer dette ved å trykke på START også gå på Config, deretter endrer du aim-moduset til expert.

Lenke til kommentar

Fant en gammel dame som var kidnappet ute i ødemarken. Jeg drepte fyren som hadde kidnappet henne, slapp henne løs, mottok 50 dollar i belønning og lot henne gå... noen meter, før jeg tok en dead eye-headshot bakfra med rifla og stjal resten av pengene fra liket. Kanskje på tide å legge seg. :blush:

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Går det an å spele poker, jakte etc i multiplayer? Isåfall. Nokon som veit korleis?

 

Anmeldaren på gamer.no sa dette gjekk an - men ingen som veit korleis!

 

 

Prøvd å finne ut av dette selv, dog ser dårlig ut. Gjort en del søk rundt det også, og det er mye om og men. Men ikke funnet noe konkret enda, så regner med at det ikke finnes, til evt. en kan si meg en plass hvor det er mulig å finne mini-games i multiplayer.

 

 

Hesten min ble skutt, daua når jeg sto rett med siden av den, så jeg mistet 4400 i honor :w00t::wallbash:

 

 

Du mista så mye fordi hesten din daua eller fordi du daua? Og hvordan ble du/hesten din drept? Hørtes utrolig mye ut værtfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...