Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste litt mer litt rundt. Hesten mener han har hatt medical. SSN melder at summen er 16m. Eh? Mye for en backup.

 

Svæææært skeptisk og det betyr også over og ut for korporalen.

 

Ellers har jeg lest at vi har budt 24m for Carvalho, men Sporting vil ha 10 mer. Kan være old news dog. Er litt i feriemodus

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Sies nå at Chambers kan omskoleres til midtstopper. DET er faktisk ingen dum idé, eller?

Nei, og han har spilt der en del for aldersbestemte landslag. Men som 3 valg? Må si jeg er litt skeptisk, men for all del kan dette vise seg å være en kjempesignering. Jeg mener, Phil Jones kostet vel mer og var vel ca samme alder? Han gjør det jo brukbart

Lenke til kommentar

 

Sies nå at Chambers kan omskoleres til midtstopper. DET er faktisk ingen dum idé, eller?

Nei, og han har spilt der en del for aldersbestemte landslag. Men som 3 valg? Må si jeg er litt skeptisk, men for all del kan dette vise seg å være en kjempesignering. Jeg mener, Phil Jones kostet vel mer og var vel ca samme alder? Han gjør det jo brukbart

 

 

Phil Jones, brukbart.....? Heh. Han var en av hovedårsakene til at Manu slapp inn så mange mål som de gjorde. Hadde vel både selvmål og lagde straffe ett par ganger i andre halvdel av sesongen mener jeg. Klønete fyr ellers også. Han og Ferdinand har vært et av de svakeste leddene i Manu.

 

 

 

Jeg ser forøvrig også at det florerer rykter om at Callum Chambers allerede er done deal. Men £12m ?? Mye penger for en youngster som han. Det bør forøvrig heller ikke være overraskende da Wenger er veldig opptatt av å utvikle unge spillere, men prisen ble kanskje litt stiv. Tipper han har fulgt med på gutten over lengre tid så han vet sikkert hva han er god for.

 

Jeg må fortsatt le over alle disse tulleavisene som fortsatt lager oppspinn rundt Balotelli og Arsenal til tross for at agenten og klubben har avkreftet noe forhandlinger eller bud. Det blir aldri å skje. :p

Lenke til kommentar

Elsker og være Arsenal-supporter for tiden! Er så innmari spennende dette her! :tease:

 

Hva er spennende her egentlig?

 

At vi fikk en backup keeper? At vi har fått to høyreback forsvar når vi har Jenks (Ja, jeg har stor tro på ham motsetning til dere)?

 

Det JEG vil ha er en DM og en rendyrket SPISS! Gi meg Kherida/Vidal og en spiss som skårer 30mål.

 

Giroud, Flamini og Arteta holder ikke. Hvor er kantspillere også?

Endret av Fox
Lenke til kommentar

 

Elsker og være Arsenal-supporter for tiden! Er så innmari spennende dette her! :tease:

 

Hva er spennende her egentlig?

 

At vi fikk en backup keeper? At vi har fått to høyreback forsvar når vi har Jenks (Ja, jeg har stor tro på ham motsetning til dere)?

 

Det JEG vil ha er en DM og en rendyrket SPISS! Gi meg Kherida/Vidal og en spiss som skårer 30mål.

 

Giroud, Flamini og Arteta holder ikke. Hvor er kantspillere også?

 

Jeg synes dette vinduet er noe av det bedre Wenger har gjort på mange år. Özil ifjor er bare starten. Det sa han også i et intervju han hadde etter at han hadde signert. Wenger hadde gitt Özil forsikringer på at Arsenal ble og hente flere store stjerner.

 

Ospina er virkelig ikke bare en back-up keeper. Han er ganske god, iallefall god nok til og utfordre Szcezcny om keeperplassen.

 

Jenks har jeg også stor tro på. Derfor er det viktig for ham at han får spille uke inn og uke ut. Han er tross alt blitt 22 år og trenger spilletid for og kunne utvikle seg mer. I mine øyne er Debuchy en kanonsignering for oss. Har alltid hatt sansen for fyren!

 

Jeg er helt enig med deg at vi trenger skikkelig DM. Khedira/Vidal hadde vært konge. Jeg tror dette er en overgang som har to utfall:

1. enten signerer han en ny kontrakt med RM

2. Eller så ender han opp hos oss etter laaaange diskusjoner om kontrakten hans.

 

Skal ikke se bortifra at Wenger får ham tilslutt. I påvirkning av Özil/Podolski/Merte så kan han fort ta turen til oss!

 

Vi har jo fått inn Sanchez, det er mer enn nok i mine øyne på kantene.

Lenke til kommentar

 

 

Elsker og være Arsenal-supporter for tiden! Er så innmari spennende dette her! :tease:

Hva er spennende her egentlig?

 

At vi fikk en backup keeper? At vi har fått to høyreback forsvar når vi har Jenks (Ja, jeg har stor tro på ham motsetning til dere)?

 

Det JEG vil ha er en DM og en rendyrket SPISS! Gi meg Kherida/Vidal og en spiss som skårer 30mål.

 

Giroud, Flamini og Arteta holder ikke. Hvor er kantspillere også?

Hahaha huff, ønsker seg en DM og nevner to box-til-box spillere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vi har egentlig bare erstattet de som har forlatt oss. Minus Chambers som da er første tillegg til troppen, men vil ikke ta opp plass i 25mannstroppen. Vi har altså ikke gjort noe med de store hullene som var i troppen fra før.

 

Vi har begrenset plass også. Tror vi må selge eller låne ut før vi henter fler? Har ikke satt meg så veldig inn i det, men tror alle plassene er fylt opp.

 

Vi får se hva som skjer, men tror spiss og kant er utelukket. Med mindre noen selges. Synes egentlig det er litt rart om vi henter en midtbanespiller også siden vi har så mange spillere i den posisjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...