Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke se bort ifra om Ospina og Chambers blir det siste vi kjøper nå i sommer.

 

Lol.. Det blir enkelt og greit ikke å skje. Wenger lånte Kallstrøm nettopp for å ha en ekstra DM. Han er fullt klar over problemet, og sikkert enda mer klar over problemet når vi tapte mot Red Bulls igår. Dessuten har han allerede fått et bud avslått på Carvalho som er en DM. Det tyder enkelt og greit på at han er på utkikk etter ny DM.

 

Det du burde være mer bekymret over er om han blir å kjøpe en ny reservespiss, for det er noe vi hvertfall blir å trenge om vi skal greie oss en hel sesong og ta gull.

 

Lenke til kommentar

 

 

Elsker og være Arsenal-supporter for tiden! Er så innmari spennende dette her! :tease:

Hva er spennende her egentlig?

 

At vi fikk en backup keeper? At vi har fått to høyreback forsvar når vi har Jenks (Ja, jeg har stor tro på ham motsetning til dere)?

 

Det JEG vil ha er en DM og en rendyrket SPISS! Gi meg Kherida/Vidal og en spiss som skårer 30mål.

 

Giroud, Flamini og Arteta holder ikke. Hvor er kantspillere også?

Hahaha huff, ønsker seg en DM og nevner to box-til-box spillere.

 

 

Er hodet ditt på ferie enda? De blir satt opp som DM, jeg har aldri sagt at de er det. Smart in my ass.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Elsker og være Arsenal-supporter for tiden! Er så innmari spennende dette her! :tease:

Hva er spennende her egentlig?

 

At vi fikk en backup keeper? At vi har fått to høyreback forsvar når vi har Jenks (Ja, jeg har stor tro på ham motsetning til dere)?

 

Det JEG vil ha er en DM og en rendyrket SPISS! Gi meg Kherida/Vidal og en spiss som skårer 30mål.

 

Giroud, Flamini og Arteta holder ikke. Hvor er kantspillere også?

Hahaha huff, ønsker seg en DM og nevner to box-til-box spillere.

Er hodet ditt på ferie enda? De blir satt opp som DM, jeg har aldri sagt at de er det. Smart in my ass.

 

Hvorfor i all verden skal vi kjøpe spillere som ikke utfyller dm-rollen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Skal ikke se bort ifra om Ospina og Chambers blir det siste vi kjøper nå i sommer.

Lol.. Det blir enkelt og greit ikke å skje. Wenger lånte Kallstrøm nettopp for å ha en ekstra DM. Han er fullt klar over problemet, og sikkert enda mer klar over problemet når vi tapte mot Red Bulls igår. Dessuten har han allerede fått et bud avslått på Carvalho som er en DM. Det tyder enkelt og greit på at han er på utkikk etter ny DM.

 

Det du burde være mer bekymret over er om han blir å kjøpe en ny reservespiss, for det er noe vi hvertfall blir å trenge om vi skal greie oss en hel sesong og ta gull.

Hvor sa jeg at jeg er bekymret? Øv mer på lesing du. Jeg sa at man skal ikke se bort ifra om de 2 spillerne er det siste vi kjøper. Ser helst at vi kjøper mer. Endret av EirikOliver
Lenke til kommentar

Er Pogba DM? Har ikke sett ham spille så mye men har inntrykket av at han er mer b2b?

 

Tror forøvrig ikke Wenger er ute etter en ren DM. Arteta er jo ikke det for eksempel. Flamini kanskje litt mer, men fremdeles ikke ren. Har vel egentlig manglet DM siden Gilberto.

 

Tror Wenger ser etter noen som kan utfylle Ramsey. En som gjerne tar defensivt ansvar, men som også kan spille ball og bli med fremover. Det stemmer bra med de navnene vi har blitt linket til egentlig.

 

Vi får se. Jeg tror en eventuell midtbanespiller inn avhenger av flere faktorer, blant annet skader og rett pris. Blir de for dyre tror jeg Wenger heller lar være. I følge ryktene kunne vi hatt Khedira, Carvalho eller Morgan S, men lønn eller overgangssum er for høy pdd. Tror en eventuell overgang kan drøye og drøye til slutten av vinduet til enten spiller eller klubb firer på kravene. Det er jo ikke slik at vi har problemer med antall spillere i posisjonen. Ramsey, Wilshire, Diaby, Flamini, Arteta, Chamberlain skal jo i utgangspunktet holde på 2 plasser. Det er bare det at det skorter på kvaliteten ved siden av Ramsey.

Lenke til kommentar

Vidal er alt for offensiv til å spille som den sittende midtbanespilleren. Han er en Ramsey v2(bare bedre). Selvsagt KAN de spille dm, men tåpelig å signere spillere som ikke har sine beste egenskaper defensivt.

Alle spillere KAN spille en annen posisjon. Poenget var vel mer at både Vidal og Pogba vil kunne spille sittende midtbane for oss med stort hell, da begge er bedre defensivt enn alle de vi har på midten nå...

 

Er Pogba DM? Har ikke sett ham spille så mye men har inntrykket av at han er mer b2b?

 

Tror forøvrig ikke Wenger er ute etter en ren DM. Arteta er jo ikke det for eksempel. Flamini kanskje litt mer, men fremdeles ikke ren. Har vel egentlig manglet DM siden Gilberto.

 

Tror Wenger ser etter noen som kan utfylle Ramsey. En som gjerne tar defensivt ansvar, men som også kan spille ball og bli med fremover. Det stemmer bra med de navnene vi har blitt linket til egentlig

Pogba er i utgangspunktet box to box, ja, men som jeg skrev over så har han meget gode defensive ferdigheter, samme med Vidal så de kan lett spille den DM for oss. Jeg tror vel ingen av dem er særlig aktuelle, men dog...

 

Enig i den vurderingen at Wenger ikke er ute etter en ren DM, men heller en slags box to box som kan ligge igjen og ta det defensive ansvaret. Av de vi har blitt linket til syns jeg Khedira passer minst inn i laget vårt, selv om han er tysk.

Lenke til kommentar

Hvilke andre DM'er kunne vært aktuell for Arsenal utenom Schneiderlin , Khedira, J. Martinez og Lars Bender?

Jeg tror ikke Wenger tenker KUN på disse spillerne. Det finnes andre alternativ også.

 

Stéphane Mbia er visstnok på fri kontrakt. Cardiff's Gary Medel hadde jo et bra VM og blir nok kjøpt av noen før vinduet stenges. Mario Suarez i Atletico Madrid har kontrakt til 2017 men vet ikke om han får så mye spilletid der? Eller? Hva med Gustavo i Wolfsburg?

 

 

Lenke til kommentar

Hvilke andre DM'er kunne vært aktuell for Arsenal utenom Schneiderlin , Khedira, J. Martinez og Lars Bender?

Jeg tror ikke Wenger tenker KUN på disse spillerne. Det finnes andre alternativ også.

 

Stéphane Mbia er visstnok på fri kontrakt. Cardiff's Gary Medel hadde jo et bra VM og blir nok kjøpt av noen før vinduet stenges. Mario Suarez i Atletico Madrid har kontrakt til 2017 men vet ikke om han får så mye spilletid der? Eller? Hva med Gustavo i Wolfsburg?

 

 

William Carvalho har vi bydd på som er et godt valg. Medel er vel klar for Inter, og Mbia er ikke god nok.

 

Tror selv Wenger muligens drar opp noen ut av hatten. Har veldig sans for Thiago Motta(PSG), men han begynner å bli gammel. Luiz Gustavo hadde vært den ideele signeringen, men kommer ikke til å skje med den lønna han har.

 

Tror vi ender opp med Bender selv, men håper på Javi Martínez.

Lenke til kommentar

Ryktes at dere skal kjøpe Nani, da :p

 

Leste om det istad.. Han skal være bra billig om vi skal ta han, helst under £10m...

Tviler på det er så mye hold i det uansett. Isåfall må han transformeres til noe annet enn en høyreving/høyre midtbane. Vi har allerede mange som kan spille i den posisjonen: Sanchez, Ox, Walcott, Gnabry, Cazorla... Campbell spiller vel også som høyre ving.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...