Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Hvem leverer posten hos dere nå da????

 

Neida huff, det var ikke noe kjekt å høre. Men siden vi andre ikke kunne vite det håper eg ingen ble såret over at faren din ble nevnt. ;)

 

Er en dame som leverer posten her forøvrig, men det bytter jo ganske ofte her i området hvem som leverer posten. :p

 

Neida. Er ikke noe folk kan vite akkurat så no harm no foul. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utenom keeper og kanskje en DM, så skjer det sikkert lite resten av vinduet. Men det blir jo tross alt 3-4 spillere dette vinduet. Ikke verst til å være Arsenal.

 

Problemet er at vi trolig har 2-4 spillere som har forlatt (eller forlater oss) denne sommeren. Så vi ender bare opp med å stå i status quo omtrent.

 

Fabianski ut - Ospina inn. Sagna ut - Debuchy inn. Hvis vi mister Vermaelen så får vi inn en midtstopper. Ikke ellers.

 

Sanchez er den eneste forsterkningen slik sett, men i fjor så hadde vi allerede da en mangel på en klassespiss og en midtbanespiller samt en kantspiller. Så ved siden av en klar svakhet på midtstopperplass så vil vi trolig gå inn i sesongen med en tropp som ikke er god nok og bred nok til å ta tittelen. Så lenge laget er skadefritt så vil vi "være der", men når ting stritter imot så kommer vi til å falle ut igjen såfremt Wenger ikke gjør noe veldig snart.

Forøvrig er midtstopperplassen virkelig et problem. Mertesacker og Koscielny spilte ekstremt mye i fjor. De spilte mye under VM i år og er ikke tilbake igjen før i august en gang. Deretter har vi Vermaelen som heller ikke er tilbake fra ferien sin og som vil vekk. Jeg skjønner virkelig ikke hva Wenger holder på med her.

Lenke til kommentar

Vel, mye tyder på det Gazidis sa om at vi hadde et svært begrenset budsjett stemmer. Vi har antagelig brukt opp store deler av det.

 

Ingen annen grunn til at vi skal gå inn i sesongen med to midtstoppere i troppen. Med mindre Wenger har enorm tro på Hayden og Miquel. Kan fort være de som starter mot Palace, i CL og mot Everton

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Joda. Jeg vet om flere brødre jeg som ikke ligner stort på hverandre.

Jeg og broren min får ofte høre at vi ikke ligner på hverandre i det hele tatt. Så dette kan jeg bekrefte! :wee:

Ja, halvbrødre kalles det. Faren din er forresten postmann....

Nope. Jeg ligner på mamma sin side av familien, mens broren min ligner på faren min sin side av familien.

Skjønte du det ikke? :-p

Hva var det ikke å skjønne? Syntes bare ikke det var noe moro.

 

Faren min er død forøvrig så er sikkert derfor jeg er en party pooper på det området der.

Ahh, sorry! :-/

Lenke til kommentar

Vel, mye tyder på det Gazidis sa om at vi hadde et svært begrenset budsjett stemmer. Vi har antagelig brukt opp store deler av det.

 

Ingen annen grunn til at vi skal gå inn i sesongen med to midtstoppere i troppen. Med mindre Wenger har enorm tro på Hayden og Miquel. Kan fort være de som starter mot Palace, i CL og mot Everton

 

Da begynner jeg faen meg å lure.

Lenke til kommentar

Vi linkes til Callum Chambers. 12m. Hadde vært et strålende kjøp!

Skeptisk av flere grunner.

 

1. Da dreper man Jenkinson. Eller skal han omskoleres til back?

2. Southampton har solgt halve førsteelleveren sin. Slipper neppe flere om det ikke er snakk om monstersummer.

3.Hvorfor skal de selge en av sine største talenter for så lite når hans kollega på andre backen gikk for nesten 3 ganger så mye?

 

Anser som sannsynligheten at vi kjøper Chambers som svært lav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...