Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Morata er betydelig raskere og bedre teknisk enn Giroud for å si det slik, men han er generelt sett ikke en god spiller allikevel. Kan bli god i fremtiden, men da er han avhengig av mye spilletid på godt og vondt.

Han er som regel ekstremt frusterende å se på når han spiller for Real Madrid hvertfall. Pasningsspill i hytt og pine og det samme gjelder avslutningene hans.

 

Hadde vært en god løsning bak en klassespiss hvor han kunne fått 20-30 kamper i løpet av en sesong som backup/rotasjon, men mtp. at vi har Giroud som førstevalg så er jeg ikke keen på å få inn en spiss som er dårligere enn han. Og som attpåtil har en klausul som gjør at Real Madrid kan hente han tilbake de neste årene hvis han viser seg tilliten verdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Cesc's coming home. Hvis det er sant at han kommer tilbake til Premier League, så klarer jeg virkelig ikke se han signere for noen andre enn oss.

 

Kommer til å ha null respekt for mannen hvis han går til Manu..! Bestandig likt fyren men Arsenal er hvor han hører hjemme hvis han skal spille i PL. Vil jo tro han vil spille i CL istedet for å spille for en klubb som sliter. Det er jo dessuten ingen garantier for at Manu blir å gjøre det bra under Van Gaals ledelse heller.

Lenke til kommentar

Jepp. Hvis han joiner noen andre er det nok fordi Wenger ikke vil ha han. Tingen er at vi har mange midtbanespillere men Fabregas kan faktisk brukes i mange posisjoner. I en falsk 9'er kan han spille som hengende spiss.

 

 

Leste en kommentar på Justarsenal.com:

 

"Barcelona still owe us £5m in instalments plus another £5-7m for the fee for Fabregas. So if we buy him back for £30m LOL. £30m-(£7m+£5)= £18m for Fabregas. That is a complete bargain, even better that Barcelona will lose a great world class player. Welcome home Captain Fab, well i hope so."

 

Hvis dette stemmer så er det absolutt ran på lyse dagen. Det er ikke noe å lure på engang.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Liverpool-fans skriver på Twitter nå at de er i førersetet for å sikre seg Fabregas. LOLOLOLOLOLOLOL!

 

Daily Mail er ute med et av sine troverdige rykter og påstår dette.

Jeg har faktisk en uggen følelse på at han ender opp et annet sted i PL enn i Arsenal. Men håper i det lengste jeg slipper å se det.

Lenke til kommentar

Håper det stemmer!

Hadde vært merkelig av Aurier å retweete det for 13k følgere for å spille mindgames med fansen. Det er dog like merkelig å være såpass offensiv uten noen offisielle bekreftelser, med mindre dealen er i boks.

 

Spennende er det uansett og Aurier er langt oppe på min liste over høyrebacker jeg ønsker før sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...