Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Forøvrig Brightside. Her kan du se en artikkel Squawka nylig la ut som setter Vela opp mot Griezmann.

 

Carlos Vela vs Antoine Griezmann: Which deadly Real Sociedad attacker should Arsenal pursue?

 

 

Du har alt endret meningen min tidligere. Gikk litt inn i dybden etter forrige innlegget ditt her, og det er tydelig at Vela er det beste kjøpet.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Du har alt endret meningen min tidligere. Gikk litt inn i dybden etter forrige innlegget ditt her, og det er tydelig at Vela er det beste kjøpet.

 

Ah den er god! :)

 

Skjønner seriøst lite av all denne spekulasjonen rundt at vi skal prøve å bruke Vela til å få til en billigere handel for Griezmann. Er ikke uten grunn til at Sociedad virker å være rimelig fornøyde med å selge unna Griezmann i sommer mens de er rimelig desperate etter å beholde Vela.

 

Logikken bak det å bruke en bedre spiller for å kjøpe en betydelig dårligere spiller for over 150 millioner kroner henger ikke helt på greip. Må i så fall være at Wenger ikke stoler på Vela eller noe slikt..

Lenke til kommentar

Er det sannsynlig at vi kjøper to spisser og ikke bare èn...? Sanogo bør sendes på utlån for å utvikle seg mer. Giroud er såpass treig, dårlig med ball og kan ikke avslutte at jeg synes vi heller bare kan selge han. Han er ubrukelig for tiden.. Har fått inn noen pene assist men thats it.

Lenke til kommentar

Er det sannsynlig at vi kjøper to spisser og ikke bare èn...? Sanogo bør sendes på utlån for å utvikle seg mer. Giroud er såpass treig, dårlig med ball og kan ikke avslutte at jeg synes vi heller bare kan selge han. Han er ubrukelig for tiden.. Har fått inn noen pene assist men thats it.

Selvom han er treigere enn bestemoren min er han ikke så dårlig som folk skal ha det til. Bidratt med 20+ mål denne sesongen vel

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Giroud er såpass treig, dårlig med ball og kan ikke avslutte at jeg synes vi heller bare kan selge han. Han er ubrukelig for tiden.. Har fått inn noen pene assist men thats it.

 

Ubrukelig faktisk... Du har peiling ser jeg.

 

 

Tja, nesten hvertfall. Når fyren bommer 3 ganger før Øzil er den som må sette inn returen, da er det for dårlig. I tillegg er farten hans er stort problem, han er faktisk grusomt treg..

 

 

Er det sannsynlig at vi kjøper to spisser og ikke bare èn...? Sanogo bør sendes på utlån for å utvikle seg mer. Giroud er såpass treig, dårlig med ball og kan ikke avslutte at jeg synes vi heller bare kan selge han. Han er ubrukelig for tiden.. Har fått inn noen pene assist men thats it.

Selvom han er treigere enn bestemoren min er han ikke så dårlig som folk skal ha det til. Bidratt med 20+ mål denne sesongen vel

 

 

Som jeg sier, han har bidratt med assists men hans jobb er hovedsaklig å score mål. Når han ikke greier å avslutte på en skikkelig måte holder det ikke nivå for Arsenal etter min mening. Han var bedre back in the days, det er helt sikkert hvertfall.

Endret av Vitex
Lenke til kommentar

Er det sannsynlig at vi kjøper to spisser og ikke bare èn...? Sanogo bør sendes på utlån for å utvikle seg mer. Giroud er såpass treig, dårlig med ball og kan ikke avslutte at jeg synes vi heller bare kan selge han. Han er ubrukelig for tiden.. Har fått inn noen pene assist men thats it.

 

I motsetning til de to andre tåpelige hyklerne her så skal jeg svare litt saklig. Jeg har sett begge de to gnåle om hvor ubrukelig Giroud er gjennom hele sesongen.

 

Giroud er en helt OK spiller, men han er ikke god nok til å spille som ensom spiss for et topplag. Jeg tror han ville fungert veldig bra med en rask spiss ved hans side. Det har vi sett små glimt av dette når vi har spilt med to spisser denne sesongen; da har han vært mye bedre ettersom da er det fler som blir med fremover og han blir ikke bombandert av forsvarspillere. Så noen foreslå Giroud og Walcott som et spisspar i en diamantformasjon dersom vi henter Cesc tilbake, og det tror jeg kunne vært meget interessant. Giroud er veldig god på å spille med seg andre spillere, men han må dog jobbe på avslutningene sine for de er ofte ganske så håpløse.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

I motsetning til de to andre tåpelige hyklerne her så skal jeg svare litt saklig. Jeg har sett begge de to gnåle om hvor ubrukelig Giroud er gjennom hele sesongen.

 

Blir du ikke lei av å bruke ordet ’hykler’ i hver jævla post? Giroud har vært god denne sesongen, men han har ikke prestert mot de største lagene, og det er et problem. Da er det klart han får litt stick for det. Men mye av det er ikke hans feil. Han har spilt rundt 50 kamper i år. FEMTI KAMPER, fyren fikk aldri hvile...

 

Vi må hente en rask spiss som kan spille enten istedenfor Giroud i kamper, eller sammen med Giroud ala Bergkamp og Henry. Å kvitte oss med Giroud er ihvertfall fullstendig utelukket. Han har vist denne sesongen at han er meeer en bra nok som en "nummer to".

Lenke til kommentar

Man skal være rimelig dust for å se at Giroud ikke har kvaliteter, men samtidig så skal man også være rimelig blind/partisk for å mene at Giroud holder nivået for å være førstevalg.

 

Ville vært en ypperlig rotasjonsspiller, men som førstevalg holder han rett og slett ikke koken. Hadde han bare vært en klasseavslutter så ville det i det minste kompensert for hans mangel på fart og manglende evne til å skape noe for seg selv, men dessverre så er han ikke blant de beste her heller.

 

Lurer på hvor mye en klassespiss ville ha scoret for oss mtp. hvor mange sjanser vi skaper og hvor mange av de Giroud har brent. :p

Lenke til kommentar

Hvilke rykter er det mest hold i egentlig? Har hørt noe om Lars Bender og han var vel den første som det gikk rykte om. Kan det hende Wenger henter Draxler nå i sommer?

 

Når bruker Wenger å kjøpe spillere? Venter han til siste dag eller kjøper han spillere tidlig i overgangsvinduet?

Endret av Reptilia
Lenke til kommentar

Vanskelig å si hvilke rykter det er mest hold i, men jeg anser Aurier som en veldig sannsynlig overgang dersom Sagna reiser. Draxler tviler jeg på vi henter. Overpriset, og i tillegg har han sagt at han øsnker å bli i Schalke neste sesong.

 

Når Wenger henter spillere varierer. Han jobber hele tiden på markedet; han prøver ikke bevisst å bare hente spillere når det er seint. Han har sagt at det blir vanskelig å handle tidlig i dette vinduet pga. VM, så ikke forvent noe mye med det første.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Vanskelig å si hvilke rykter det er mest hold i, men jeg anser Aurier som en veldig sannsynlig overgang dersom Sagna reiser. Draxler tviler jeg på vi henter. Overpriset, og i tillegg har han sagt at han øsnker å bli i Schalke neste sesong.

 

Når Wenger henter spillere varierer. Han jobber hele tiden på markedet; han prøver ikke bevisst å bare hente spillere når det er seint. Han har sagt at det blir vanskelig å handle tidlig i dette vinduet pga. VM, så ikke forvent noe mye med det første.

 

Hadde vært sykt digg om Aurier hadde kommet. Men synes han virker som en utrolig offensiv høyreback, kan kanskje være positivt men er redd vi blir litt avkledd hvis han hele tiden er oppe i motstanders banehalvdel.

 

Håper virkelig vi får inn klassespillere og ikke en ny Kim Kallstrøm..

Lenke til kommentar

Er jo drøssevis med spekulasjoner og alt kommer fra ingenting.. Man vet ikke hva Wenger blir å kjøpe, om han i det hele tatt blir å kjøpe!

 

Har hørt rykter om Bender, Aurier, Morata, Bony, Mandzukic, Azmoun, Benzema, Remy, Cesc Fabregas, Javi Martinez, Milner, Draxler, Uchida Vela, Griezmann, Gareth Barry og en haug med unge ukjente talenter... Antageligvis blir vi ikke å få noen av de jeg nettopp ramset opp. Wenger er unødvendig sparsom på kronene til tross for at Arsenal er et av de mest pengesterke lagene i Premier League. Han er så besatt av å utvikle unge talenter hele tiden og derfor vinner Arsenal heller aldri trofeèr. Øzil var nok en stor del av grunnen til at vi faktisk greide å komme oss hele veien til FA-cup finalen i år.

Lenke til kommentar

Wenger er unødvendig sparsom på kronene til tross for at Arsenal er et av de mest pengesterke lagene i Premier League.

 

Har det slått deg at vi kanskje er et av de mest pengesterke lagene i PL nettopp fordi Wenger er sparsom, og at det er nettopp derfor vi i det hele tatt hadde muligheten til å hente Özil i fjor? Hvis vi tømmer kontoen på en drøss med spillere nå, ala det Tottenham gjorde etter Bale-salget i fjor, har vi ikke like mye å bruke ved senere anledninger.

 

Han er så besatt av å utvikle unge talenter hele tiden og derfor vinner Arsenal heller aldri trofeèr. Øzil var nok en stor del av grunnen til at vi faktisk greide å komme oss hele veien til FA-cup finalen i år.

 

Siden sommeren 2012 har han hentet Giroud, Cazorla, Podolski, Monreal, Flamini, Özil, Sanogo og Källström. Bortsett fra Sanogo er det ingen som ikke er etablerte spillere på toppnivå. Før dette hadde vi ikke råd til å bruke store summer på spillere grunnet stadiongjeld og dårlige sponsorinntekter, så derfor var vi helt avhengige av Wengers egenskaper til å utvikle unge spillere. For øvrig var det en av disse unge spillerne som ble matchvinner i FA-cup-finalen, mens Özil var rimelig anonoym.

 

Ikke kom med så bastante uttalelser når du tydeligvis ikke aner hva du prater om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er Kallstrøm bare på lån og vi har ikke betalt noe for han. Uansett om gjelden er betalt så tror jeg gode gamle Wenger blir å være like sparsom. Blir særdeles overrasket om vi henter mer enn 2 spillere. Og hvis, hvis vi henter 2 spillere så er de sikkert totalt ukjente 18-åringer.

Lenke til kommentar

Nå er Kallstrøm bare på lån og vi har ikke betalt noe for han. Uansett om gjelden er betalt så tror jeg gode gamle Wenger blir å være like sparsom. Blir særdeles overrasket om vi henter mer enn 2 spillere. Og hvis, hvis vi henter 2 spillere så er de sikkert totalt ukjente 18-åringer.

Det er ikke utenkelig at to spillere er nok, hvis disse to er av kvalitet. Ser vi tilbake på sesongen, var ikke laget langt i fra å henge med helt inn i tittelracet. Hadde vi unngått skader på sentrale spillere, så tror jeg kanskje tabellen hadde sett annerledes ut. Det innebærer da at de som gå ut også må erstattes. Jeg har troa på Wenger denne sommeren, og at vi henter spillere av kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...