Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Velger han å gå til en annen PL klubb sier det meg nok om han som person. Slike folk vil jeg ikke ha i klubben i mitt hjerte. Vet at jeg var keen på fyren når ryktene begynte å blusse. Men får mindre lyst på han for hver dag, og skjønner at vi har MYE større behov for andre signeringer i mye viktigere(mtp kvalitet og kvantitet) posisjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktene rundt Chelsea og Fabregas flommer for tiden, men er det virkelig noe troverdighet i dem? Spør fordi det ser ut som et media oppspinn..

 

Med tanke på klausulen i kontrakten og at Puma er sponsor av Fabregas, så skal vi vell ikke se bort fra at vi henter ham inn?

Endret av Prodigy8
Lenke til kommentar

Ryktene rundt Chelsea og Fabregas flommer for tiden, men er det virkelig noe troverdighet i dem? Spør fordi det ser ut som et media oppspinn..

 

Med tanke på klausulen i kontrakten og at Puma er sponsor av Fabregas, så skal vi vell ikke se bort fra at vi henter ham inn?

Ingen røyk uten ild osv.

 

Mediene som melder overgangen er av varierende troverdighet. Marca er sånn passelig troverdig, men den radiostasjonen som meldte at overgangen er i orden er høyt der oppe når det gjelder spanske medier. Så jeg tror det er noe i dette. Barca og Chelsea er nok enige. Så er det opp til Cesc.

 

Vi har jo også visstnok takket nei. Hadde vi vært interessert hadde det stått i alle medier.

Lenke til kommentar

Ingen røyk uten ild osv.

Mediene som melder overgangen er av varierende troverdighet. Marca er sånn passelig troverdig, men den radiostasjonen som meldte at overgangen er i orden er høyt der oppe når det gjelder spanske medier. Så jeg tror det er noe i dette. Barca og Chelsea er nok enige. Så er det opp til Cesc.

 

Vi har jo også visstnok takket nei. Hadde vi vært interessert hadde det stått i alle medier.

 

Jonathan Johnson @Jon_LeGossip May 27

PSG's Marquinhos has announced via Twitter that RAC 1 radio interview claiming to be him is completely false. #PSG #FCB

 

Dette er samme radioen som snakket om Cesc. RAC1 på sin side hevder at intervjuet var ekte, mens Marquinhos fortsatt står på sitt om at det ikke var han som pratet på radioen.

 

Seleção Brasileira @BrazilStats May 27

Tw Marquinhos: "The declarations to RAC1 are completely FALSE, these quotes are not even mine, this voice is not mine!"

Så hvor troverdig denne radiokanalen er kan vel diskuteres.

At Marca forøvrig er sånn passe troverdig er ganske på trynet i mine øyne da de opererer akkurat som The Mirror og Daily Mail gjør i England. Nemlig null kildekritikk.

 

Lenke til kommentar

Kan noen svare meg på dette her. Er Johan Djorou fortsatt i Arsenal, altså fortsatt eid av Arsenal?

 

Jeg registrerer at han fortsatt er oppført på hjemmesiden til Arsenal, og på facebook siden til the gunners er han listet opp som en av Arsenal spillerne som skal til Brasil VM.

 

Jeg har prøvd å google, men kommer egentlig ikke frem til noe..

Lenke til kommentar

Som MartinF sier så går overgangen gjennom 1. juli.

 

Hamburg hadde en klausul i lånekontrakten hans som gjorde at de måtte kjøpe han hvis han spilte over et antall kamper. Dette gjorde de og derfor måtte de kjøpe han.

 

Djourou er den spilleren som har vært i Arsenal lengst. Kom som 15-åring og jeg har alltid hatt troen på at han skulle bli en klassestopper. Var i periodevis helt vanvittig god (med han i midtforsvaret så tapte vi ikke på rundt 30 kamper blant annet), men mangler dessverre mentaliteten til å bli så god som jeg trodde han skulle bli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere enn meg som har jævlig lyst på Balotelli fremfor noen andre spisser? Giroud eier ikke selvtillitt. Vi trenger en spiss som har selvtillitt, tør å feile og ikke lar seg knekke av en dritt. Balotelli har alt, styrke, teknikk, hurtighet og alt egentlig. Problemet til Balotelli i Milan har vært at han ikke har en god nok midtbane til å servere han klasse-pasninger. Vi har blant verdens beste midtbane og tror han hadde passet ypperlig inn i laget. Attituden hans er selvfølgelig noe man må regne med, men jeg tror at en litt selvopptatt Balotelli er en Balotelli på sitt beste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...