Gå til innhold

Overganger og øvrige spekulasjoner - Arsenal


invalid_user

Anbefalte innlegg

Hvis ryktene om Aurier og Remy stemmer så ser det ut som Wenger ikke løy. Da kan det hende han virkelig har åpnet pengesekken og er klar for å hente inn flere gode forsterkninger. Vi må slå på stortromma om vi skal ha en sjans til ligagullet til neste år hvertfall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke ofte innpå og leser rykter, men dette tror jeg faktisk på.

 

"Fabregas til City?

Én som derimot ikke virker å være på vei til Emirates skal, ifølge The Telegraph, være tidligere Arsenal-stjerne Cesc Fabregas.

Barcelona skal ha gitt utrykk for at spanjolen er til salgs i sommer for 30 millioner pund, men Arsenal skal ikke ha vist noe interesse for den spanske landslagsspilleren.

Fabregas skal ha blitt skuffet over at hans tidligere arbeidsgiver ikke har vist mer interesse for ham.

Han kan imidlertid ende opp i Premier League likevel. Manchester City skal nemlig se på spanjolen som en potensiell erstatter for Yaya Toure som har uttrykt misnøye med Manchester-klubben den siste tiden. "

Kilde: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/--arsenal-gar-for-balotelli/8450099.html

Lenke til kommentar

 

Alt annet enn Arsenal ville vært rart

 

Jo, men hvis Barcelona vil ikke ha ham på laget sitt og Arsenal er ikke interessert i å kjøpe ham. Hvor skal han havne da?

 

 

Bayern og Pep? Er jo en mulighet. Jævla tragisk om han ender opp i Manchester hvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha Balotelli. Han har en kjip oppførsel og i tillegg virker det som han sliter med motivasjonen til tider. Han har helt klart potensiale, men det er en grunn til at klubber selger han hele tiden. Dersom vi ikke kan få Benzema så vil jeg heller ha Remy. Samspillet mellom han og Giroud igår var vakkert.

Lenke til kommentar

Et rykte som har gått gjennom morgentimene i dag, er at vi er ute etter Mario Balotelli. Dette melder The Telegraph.

 

Vil heller da ha Fabregas enn Balotelli!

Balotelli blir aldri, ALDRI å skje.. Wenger liker folk med folkeskikk og som brenner for laget og ikke lønnsslippen hver måned. Wenger blir aldri å få kontroll på Balo.

Lenke til kommentar

Vil heller da ha Fabregas enn Balotelli!

 

Vel, nå kan vi hente begge... Det er jo ikke enten eller. De spiller jo ikke på samme sted på banen engang.

 

Balotelli er nummer to på spissønskelisten min, OM Wenger kan få skikk på han. Han er rask, klinisk foran mål og har vist at han tar nivået i Premier League. Det er den klassen vi må se etter. Ikke Remy...

Lenke til kommentar

 

Vil heller da ha Fabregas enn Balotelli!

 

Vel, nå kan vi hente begge... Det er jo ikke enten eller. De spiller jo ikke på samme sted på banen engang.

 

Balotelli er nummer to på spissønskelisten min, OM Wenger kan få skikk på han. Han er rask, klinisk foran mål og har vist at han tar nivået i Premier League. Det er den klassen vi må se etter. Ikke Remy...

 

 

Vi KAN hente begge ja, men følger Wenger samme mønster som tidligere år, så blir det kun 1 av de to.

Lenke til kommentar

 

Vil heller da ha Fabregas enn Balotelli!

Balotelli er nummer to på spissønskelisten min, OM Wenger kan få skikk på han. Han er rask, klinisk foran mål og har vist at han tar nivået i Premier League. Det er den klassen vi må se etter. Ikke Remy...

 

 

Remy er raskere enn balotelli, klinisk foran mål og har vist at han tar nivået i Premier League. Hva vil du frem til?

Lenke til kommentar

Tja, er han nå egentlig det? Han har tre år og gå på, men per nå har han ikke bevist mer enn Remy i PL. Tvert i mot, og det til tross for at Remy har spilt på et lag som rykket ned, og et høyest middelmådig og defensivt lag, i motsetning til Balotelli som har spilt på et topplag.

 

 

PS: Håper Arsenal (eller hvilken som helst annen PL-klubb) henter Balotelli.En tipp topp fyr.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

 

Remy er raskere enn balotelli, klinisk foran mål og har vist at han tar nivået i Premier League. Hva vil du frem til?

Hva jeg vil frem til? At Balotelli er en bedre spiller enn Loic Remy.

 

 

Det er dette jeg reagerer på: "Han er rask, klinisk foran mål og har vist at han tar nivået i Premier League. Det er den klassen vi må se etter. Ikke Remy...".

 

Remy har alt det du nevner der, ergo den klassen vi må se etter ifølge dine egne ord. Har du i det hele tatt fulgt med på Remy denne sesongen? Balotelli er kanskje bedre teknisk, og en smule mer klinisk, men han kommer med så mye negativ bagasje at det bedre kjøpet ville vært Remy. Remy er billigere i tillegg. Remy og Giroud har vidt forskjellige kvaliteter, og utfyller hverandre utmerket. Det er ikke mange klassespisser tilgjengelig. De eneste som er kanskje tilgjengelig er Cavani og Benzema. Mandzukic vil jeg ikke ha fordi han er for lik Giroud. Men hvis de to blir for dyre eller utilgjengelig, så mener jeg Remy er mer en godt nok alternativ for oss. Akkurat den type spiss vi trenger. Balotelli mener jeg er for risky, i tillegg til at han er oppskrytt.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Remy er raskere enn balotelli, klinisk foran mål og har vist at han tar nivået i Premier League. Hva vil du frem til?

 

Remy er til gjengjeld betydelig mer ræva med ballen i beina og ganske så begrenset både i pasningsspill, dribleferdigheter og hvis han får mye tid foran mål så koker det litt i hodet. Er som Theo en bedre avslutter når han ikke får mye tid til å tenke og "velge". Ikke ville han klart å spille alene som spiss i formasjonen vår heller.

 

Når det gjelder Balotelli så er Wenger en fan. Han prøvde visstnok å hente han tilbake til 2009 når han var i Inter, men han ble for dyr. I mine øyne ville Balotelli vært rimelig perfekt hvis han bare øker bunnivået sitt. Og i de kampene han ikke spiller optimalt så vil vi ha Giroud som kan gå rett inn for han, eller som Wenger også har uttalt tidligere at han var ute etter en spiller som kunne både spille med Giroud som venstrekant, høyrekant og uten han som ren spiss.

 

Vi vet alle at Balotelli har oppført seg som en liten drittunge siden han ble et anerkjent navn, men han holder på å vokse opp. I Milan denne sesongen har det blant annet vært en heksejakt mot Balotelli fra både fansen og media fordi han ikke har klart å "ta steget opp" og bli en frelser for et Milan lag som til tider har vært helt jævlig ræva. Attpåtil har han ved siden av slitt med gjentatte rasismerop fra tribunene og andre personlige ting (som bla. rettsaken angående babyen han fikk med en tidligere kjæreste), men han har holdt seg unna nye skandaler og de sedvanlige "bust ups"-ene på treninger har også uteblitt.

 

Har lenge sagt at jeg tror Balotelli er en spiller som ikke modnes før i midten av 20-årene og jeg mener han er verdt å gamble på. Tar han steget opp så har han teknikken, farten og styrken til å være blant verdens aller beste. Er også ekstremt lenge siden vi har gamblet på en spiller av Balotelli's kaliber og historikk. Kan alltids selge han om et par sesonger hvis ting ikke går bra heller. Han er tross alt bare 23 år gammel ennå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...