Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Keeperplassen er vel kanskje der vi har dårligst dekning, forsåvidt. Mignolet har ingen konkurranse, og skulle han gå ut med langtidsskade syns jeg ikke Jones er en god nok backup. Romero hadde ikke gjort noe. :)

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg blir skuffet hvis ikke BR kjøper inn en keeper i morra på DD. Mulig det blir blodpris, men det kan vi jo nesten koste på oss :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så glad for at denne tråden er rolig i dag. Hadde ikke likt å sitte med nerver om ikke "Brendan endelig kan få ut fingeren og hente den-og-den spilleren" som mange andre gjør i dag.

Føler ikke vi har noen store hull i troppen. Det eneste er en keeper som kan konkurrere med Mignolet, men det er ikke fullstendig krise om vi ikke henter en keeper heller.

 

Veldig fornøyd med vinduet forøvrig. Har ikke mistet noen spillere som var på eller nær førstelaget, utenom Suarez og Agger. Men har fått inn masse bredde i de fleste posisjoner. Har også lånt ut mange up and coming spillere som kanskje kan bli førstelagsspillere etter hvert.

 

Spillere vi har fått inn i sommer:

Balotelli

Emre Can

Lallana

Lambert

Lovren

Manquillo

Markovic

Moreno

(Origi)

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Vinduet er over. Er mildt sagt kjempefornøyd med sommeren, selv om jeg fortsatt mener at keeperplassen er tynn.

 

I løpet av DLD så gikk Coates til Sunderland på lån, Assaidi til Stoke på et nytt lån og Adorjan til en italiensk klubb i Serie C.

Overrasket over at Borini fortsatt er i klubben, men hvis han imponerer i Ligacupen, så kan han bli en god back-up allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...