Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror innlegget var ment som:

 

1) Passer ikke inn / Trenges ikke - Di Maria

2)Alt for dyr i drift. Falcao

3) Vi har nettopp kvittet oss med et rasshøl, trenger virkelig ikke et nytt. Costa

:)

Men selvfølgelig vil man jo ha stjerner, og det syns jeg vi har fått, i Balotelli. Han er ikke (enda) på verdensklasse superspiss-nivå ala Falcao, men håper han kommer ditt. Balo var jo også billig.

Lenke til kommentar

Nei, du har ikke nevnt han - ikke andre heller siden han gikk til Arsenal. Poenget var bare at de fleste jeg ser skrive eller snakke om Liverpool er fornøyd med at de ikke signerer en verdensstjerne, for det trenger de jo ikke. Hvis det settes i sammenseng med større bredde er jeg med, ikke ellers!

 

Hmm, okei. Da har vi litt forskjellige meninger om han da. Jeg mener at han som ving er i verdensklasse, men det er jo lov å være uenig ;)

Lenke til kommentar

Hva mener du er feil med vinduet da? Ikke hentet spillere i Di Maria/Falcao/Costa-klassen?

 

Min mening;

For mye unge spillere som ennå er i utviklingfasen. Det er gode spillere, for all del, men de må ennå få noen år på seg til å komme seg opp i sitt fulle potensiale, og det mener jeg Liverpool ikke har tid til når de var så nære ved å vinne ligaen og fortsatt har tenkt å holde seg der oppe. Eller så er det to middelmådige spisstyper vi har fått inn - Balotelli og Lambert. Virkelig? Vi skal liksom spiller Champions League og andre cuper også, det kommer til å bli et par skader! Balotelli ser ut som en lat prick utpå banen. Håper BRod riser han godt på rumpa. Og Lambert er ikke god nok, jeg driter i vel om han er villig til sette assmarken sin på benken til klubben han elsker. Jeg vil ha mål, mål, mål, masse mål! En innsatsdynamitt, spillertype som Di Maria f,eks hadde passa Liverpools sin spillestil helt perfekt! Jeg hadde vært fornøyd med en klassespiss også. Skal man kjempe om trofeet, må man ha en ala Suarez som kan pøse inn med mål på laget, det er veldig vanskelig å fighte om toppen uten å ha en farlig toppscorer med på laget. Bare se på Costa for Chelsea f,eks, og de er t.o.m. allerede ansett som ligavinnere. Sturridge kommer ikke til å score like mange som forrige sesong, ikke uten sin wingman aka Suarez. Skjønner ikke hvorfor noen enkelte likte å se Suarez dra. Vært mye tull med fyren, men føkk that, jeg tar 31 mål på en sesong any day every day!

 

Jada... neida... så... joda, Lallana, Moreno og Lovren er de spillerene jeg er kjempefornøyd med, da. YNWA :)

 

e: Åja faen, glemte det nesten. En god backup keeper som kunne sloss med Migz om keeperplassen hadde også vært en lur idé!!

Endret av .AN.XVIII.IV:.
Lenke til kommentar

He he ^_^

Jeg vil heller satse ungt og bredt en å hente inn dyrt og gammelt.

Se Falcao nå f.eks.

Gigantisk lønn (og det er før United må betale den selv) med opsjon på kjøp.

Tror du han vil gå ned i lønn for å spille for United? :lol:

 

Da går han nok tilbake der han kom fra eller til f.eks Real Madrid.

Vi får se!

 

Jeg tror at når det kommer til antall mål i år, så scorer Falcao 10+ flere en balotelli i ligaen.. (med forbehold om skade)) Du får arrestere meg i Mai hvis jeg tar feil!

Lenke til kommentar

Falcao er da ikke et så dårlig lån som alle skal ha det til. Han får en sinnsvak lønn, hvor United betaler klart mesteparten, i tillegg får Monaco £5-6 mill for lånet (usikker på om det er nøyaktig, men det er hva jeg har lest).

 

Falcao er en av verdens beste spisser. På hvilken måte er dette negativt? Uansett hvilken spiller som blir signert/lånt for deretter å bli skadet er en dårlig deal, men hvor mange spisser har potensialet til å putte 30+ i en liga som PL? En helt rå avtale spør du meg. Skjønner at folk blir misunnelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...