Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker


Varmo

Anbefalte innlegg

Dagens rykter:

 

Tirsdag 14.oktober

Liverpool står klare til å sikre seg Espanyol-keeper Kiko Casilla i januar, ettersom en overgang for Victor Valdes er i ferd med å kollapse. 28 år gamle Casilla har vært en av stjernene i La Liga det siste året, og har også vært linket til Real Madrid. Espanyol verdsetter keeperen til rundt £8M.
Fichajes

 

Dette blir en liten skuffelse hvis det stemmer...

 

 

Tøm heller kontoen for Ødegaard!

 

Enig. Kjøp han og send tilbake på lån! Do it!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1.25m i uka på Sterling? Sykt mye spenn, uten at jeg sier at vi er noe bedre. Får håpe at det ikke metter han! Har lyst å se utviklingen hans videre, selv om han er i helt feil klubb ;)

 

Ødegaard håper jeg United får kloa i. Herregud for et potensial den gutten har. Blir misunnelig 2x hvis Liverpool trekker det lengste strået..

Lenke til kommentar

Sats på Maquillo!

Manquillo er noe av det dårligste jeg har sett i Liverpool trøja på lenge. Touch, Ballkontroll, støttepasinger og dårlig spillforståelse(gjelder spesielt angrep)

 

Folk som ikke ser at Manquillo er en Junior som bare spiller støttepasninger og fraskriver seg alt av ansvar fremover må se etter litt bedre.

VIl heller at Johnson som tar insjativ skal spille høyreback mot QPR.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

 

Sats på Maquillo!

Manquillo er noe av det dårligste jeg har sett i Liverpool trøja på lenge. Touch, Ballkontroll, støttepasinger og dårlig spillforståelse(gjelder spesielt angrep)

 

Folk som ikke ser at Manquillo er en Junior som bare spiller støttepasninger og fraskriver seg alt av ansvar fremover må se etter litt bedre.

VIl heller at Johnson som tar insjativ skal spille høyreback mot QPR.

 

Jeg har ikke sett Manquillo, men jeg snakket med en venn, og han var veldig positiv :) Men han må vel være bedre enn Johnson? Det har jeg vanskelig for å tro, han er jo heelt bøtte! :sick:

 

Hvis Manquillo vireklig er så ræv, så er det vel bare å få inn en ny? :hmm:

Lenke til kommentar

 

Sats på Maquillo!

 

Manquillo er noe av det dårligste jeg har sett i Liverpool trøja på lenge. Touch, Ballkontroll, støttepasinger og dårlig spillforståelse(gjelder spesielt angrep)

 

Folk som ikke ser at Manquillo er en Junior som bare spiller støttepasninger og fraskriver seg alt av ansvar fremover må se etter litt bedre.

VIl heller at Johnson som tar insjativ skal spille høyreback mot QPR.

Haha :)

Lenke til kommentar

1.25m i uka på Sterling? Sykt mye spenn, uten at jeg sier at vi er noe bedre. Får håpe at det ikke metter han! Har lyst å se utviklingen hans videre, selv om han er i helt feil klubb ;)

 

Ødegaard håper jeg United får kloa i. Herregud for et potensial den gutten har. Blir misunnelig 2x hvis Liverpool trekker det lengste strået..

 

1,25 er mye penger, men vil nok si Sterling er en av de som fortjener det litt. Mange der ute med skyhøy lønn som ikke imponerer meg spesielt.

 

Ødegaard er Liverpool-fan i følge faren hans, så game over ;)

For min del tror jeg Ajax hadde vært det beste valget først. Så PL. :)

 

 

Manquillo er noe av det dårligste jeg har sett i Liverpool trøja på lenge. Touch, Ballkontroll, støttepasinger og dårlig spillforståelse(gjelder spesielt angrep)

 

 

 

Folk som ikke ser at Manquillo er en Junior som bare spiller støttepasninger og fraskriver seg alt av ansvar fremover må se etter litt bedre.

VIl heller at Johnson som tar insjativ skal spille høyreback mot QPR.

 

 

Er litt uenig her. Ja, han vært litt ustabil fra kamp til kamp, men innsatsviljen blomstrer og han oser av spilleforståelse, trenger bare å få ut de siste 10% av det hver kamp. Jeg er mer positiv til Manquillo enn Johnson, for hans sesong har vært dårlig. Har til gode å spille en bra kamp.

 

Det skal sies, jeg håper disse ordene må spises i slutten av sesongen, for jeg har hatt litt sansen for Johnson helt siden han kom til Merseyside. ;)

Lenke til kommentar

1,25 er mye penger, men vil nok si Sterling er en av de som fortjener det litt. Mange der ute med skyhøy lønn som ikke imponerer meg spesielt.

 

Ødegaard er Liverpool-fan i følge faren hans, så game over ;)

For min del tror jeg Ajax hadde vært det beste valget først. Så PL. :)

Ikke uenig at han kan forsvare en høy lønning. Jeg tenker bare at kanskje han blir mettet, og slapper av etter en sånn lønn. Det fins utallige tilfeller av akkurat det i historien. Håper ikke det skjer med han :)

 

Pøh.. Solskjær var også Liverpool-fan.. Betyr ikke noe ;)

Lenke til kommentar

 

1,25 er mye penger, men vil nok si Sterling er en av de som fortjener det litt. Mange der ute med skyhøy lønn som ikke imponerer meg spesielt.

 

Ødegaard er Liverpool-fan i følge faren hans, så game over ;)

For min del tror jeg Ajax hadde vært det beste valget først. Så PL. :)

Ikke uenig at han kan forsvare en høy lønning. Jeg tenker bare at kanskje han blir mettet, og slapper av etter en sånn lønn. Det fins utallige tilfeller av akkurat det i historien. Håper ikke det skjer med han :)

 

Pøh.. Solskjær var også Liverpool-fan.. Betyr ikke noe ;)

 

 

Solskjær kan dra til helvete! ;)

Lenke til kommentar

Johnson har gjort noen grove feil, men han har leverte for oss i flere sessonger. Siste to sessongene har ikke vært bra nok. Manquillo er langt fra god nok til å være førstevalg på høyrebacken.

Når låneoppholdet er over håper jeg inderlig at vi ikke er så domme at vi kjøper han. Er lei av at vi tyr til billigløsninger hele tiden.

Det koster nesten like mye å holde på sån fordi du havner i en ond bruk og kast sirkel der en alltid må se seg om etter nye spillere.

Kvalitet trenger ikke alltid koste sjorta, fks Sergei Aurier som nettopp gikk til PSG er etter min oppfatning allerde verdens beste høyreback.

 

Poenget mitt er hver fall at vi må slutte å ty til sånne reserveløsninger for det blir nesten aldri en suksess alikvell, bortkastede penger.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Johnson har gjort noen grove feil, men han har leverte for oss i flere sessonger. Siste to sessongene har ikke vært bra nok. Manquillo er langt fra god nok til å være førstevalg på høyrebacken.

Når låneoppholdet er over håper jeg inderlig at vi ikke er så domme at vi kjøper han. Er lei av at vi tyr til billigløsninger hele tiden.

Det koster nesten like mye å holde på sån fordi du havner i en ond bruk og kast sirkel der en alltid må se seg om etter nye spillere.

Kvalitet trenger ikke alltid koste sjorta, fks Sergei Aurier som nettopp gikk til PSG er etter min oppfatning allerde verdens beste høyreback.

 

Poenget mitt er hver fall at vi må slutte å ty til sånne reserveløsninger for det blir nesten aldri en suksess alikvell, bortkastede penger.

 

Han er 20 år, og kommer nok fort til å bli god nok for 1.-lagsfotball i Liverpool

 

Aurier kan bare gå å legge seg sammenlignet med Zabaleta, Ivanovic, Lahm eller Rafael på sitt beste. Aurier har dog alderen på sin side, og har absolutt potensiale til å bli blandt verdens beste høyrebacker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Johnson har gjort noen grove feil, men han har leverte for oss i flere sessonger. Siste to sessongene har ikke vært bra nok. Manquillo er langt fra god nok til å være førstevalg på høyrebacken.

Når låneoppholdet er over håper jeg inderlig at vi ikke er så domme at vi kjøper han. Er lei av at vi tyr til billigløsninger hele tiden.

Det koster nesten like mye å holde på sån fordi du havner i en ond bruk og kast sirkel der en alltid må se seg om etter nye spillere.

Kvalitet trenger ikke alltid koste sjorta, fks Sergei Aurier som nettopp gikk til PSG er etter min oppfatning allerde verdens beste høyreback.

 

Poenget mitt er hver fall at vi må slutte å ty til sånne reserveløsninger for det blir nesten aldri en suksess alikvell, bortkastede penger.

 

Han er 20 år, og kommer nok fort til å bli god nok for 1.-lagsfotball i Liverpool

 

Aurier kan bare gå å legge seg sammenlignet med Zabaleta, Ivanovic, Lahm eller Rafael på sitt beste. Aurier har dog alderen på sin side, og har absolutt potensiale til å bli blandt verdens beste høyrebacker.

 

Kan Aurier legge seg sammenlignet med Rafael, javell?

 

Lahm spiller en del CDM da, enig i at han er bedre som RB. Vet du egenlig hvor god Aurier er? Undervurdert spiller til tusen.

Rafael er så langt fra Aurier sitt nivå at det blir komisk at du sier at Rafael er bedre.

Zabaletta og Ivanovic stiller kankje litt høyere pga alt dem har bevist. Sergei er 22år og helt der oppe, en dag er han verdens beste sideback 100%.

 

Det værste med denne overgangen til PSG at det ikke var flere klubber med i dansen, han ble plutselig klar for PSG uten at noen fikk tatt opp hansken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...