Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

08.00: Spanske Marca skriver fredag at Jose Mourinho IKKE har bedt United om å kjøpe Antoine Griezmann. Det skal være Ed Woodward som er spesielt gira på spilleren, mens Mourinho, selv om han har sansen for franskmannen, er redd for hva kjøpet eventuelt gir ham til å kjøpe de spillerne han selv vil ha for å pusle ferdig United-puslespillet sitt, samtidig som han er usikker på hvordan Griezmann vil passe inn i systemet.

 

Jeg tror sjeldent på rykter som kun har en avis som kilde, og jeg tror ikke en gang på at Griezmann nødvendigvis er noe førsteprioritet for United, selv om det ikke er utenkelig. Synes allikevel ryktet over var interessant. Det ble sagt at LvG aldri ville ha di Maria til United, og det ble kanskje gjenspeilt i di Marias rolle i United. Det virket ikke som om han passet inn i LvG's system, og han ble til tider nesten utfryst. 

 

I mine øyne ser det idiotisk ut om andre enn manageren selv skal bestemme hvilke spillere en klubb skal hente. Derfor støtter jeg Mourinho fult ut om vi "går glipp" av store stjerner som Griezmann. Jeg er stor fan av franskmannen og har ønsket meg han til United leeenge. Allikevel vil jeg mye heller se f.eks. Icardi om Mourinho skulle mene han vil passe bedre som Zlatans avtager. 

 

Jeg antar også at Mournho har sett seg ut en erstatter for Carrick. Akkurat hvem aner jeg ikke. Men Saúl og Verratti blir begge nevnt som lignende spillertyper (ikke identiske...). 

 

Det eneste "negative" med at Mou skulle bygge et superlag for milliarder, er at han sannsynligvis forsvinner fra United om noen år. Da vil vi stå med mange spillere som igjen ikke passer neste manager. Blærh. Håper Mou slår seg til ro og vinner det meste med United. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor på midtbanen spiller han og hvilken rolle ville han hatt i united? Eneste jeg vet om han er at han er midtbane.

 

I dag spilte han til høyre på midtbanen i en formasjon som vekslet mellom 433 og i perioder 4231. I det store og hele er Verrattis rolle i PSG svært lik rollen Herrera har i United nå. Mye nede i banen og henter, ballvinner, godt overblikk og utsøkt pasningsfot. Holder ofte igjen mens Matuidi tar løpene opp i banen. 

 

Han kan også spille i enda mer defensiv rolle i 4231, likt den Carrick har for oss og Rabiot/Motta har i PSG. Sistnevnte posisjon er litt mindre ideelt for Verratti da han ikke helt har høyden på sin side til å kunne mure igjen lufta foran forsvarsfireren eller fungere som en tredje stopper. 

 

PSG vs Barcelona (433)

Draxler - Cavani - Di Maria

Matuidi - Rabiot - Verratti

Kurzawa - Kimpembe - Marquinhos - Meunier

 

United vs Watford (4231)

Zlatan

Martial - Mkhitaryan - Mata

Pogba - Verratti

Blind - Smalling - Bailly - Valencia

 

 

Skulle United kjøpt Verratti ville han etter min mening vært en erstatter for Herrera, ikke Carrick. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Trykk fra Telegraph i dag om at Rooney kan forsvinne i løpet av neste uke. Hadde vært en drøm å få godt betalt for å selge han, men jeg er faktisk litt skeptisk til å miste han de siste månedene av sesongen. Han slurver mye, men gjør det også til dels bra. Han kan jo bidra nå i innspurten, når kampprogrammet er tett som pokker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Hvorfor skulle Griezmann gå fra en bra klubb som Athletico Madrid til en middelmådig klubb som United som sannsynligvis ikke engang vil spille i Champions League som Athletico kjemper om å vinne. Flytte fra Madrid til Manchester virker heller ikke så veldig fristende. I og med at han er Fransk er sannsynligheten større for at han drar til Paris, og skal han til en større klubb enn Athletico må han nesten til Barcelona eller Real Madrid.

 

Det er ikke mange klubber som kjemper om å vinne Champions League, og det er lenge siden United har vært en av de.

 

Med mindre Griezmann er United fan er det mer sannsynlig med London om han skulle flytte til England.

 

United bør se seg om etter noe mer passende, og klubben bør legge til side det å forsøke å kjøpe Premier League tittel.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

Hvorfor skulle Griezmann gå fra en bra klubb som Athletico Madrid til en middelmådig klubb som United som sannsynligvis ikke engang vil spille i Champions League som Athletico kjemper om å vinne. .

$$$$$$$$$$$$$

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor skulle Griezmann gå fra en bra klubb som Athletico Madrid til en middelmådig klubb som United som sannsynligvis ikke engang vil spille i Champions League som Athletico kjemper om å vinne. .

$$$$$$$$$$$$$

 

 

Da er vel både PSG, Manchester City mer aktuelle og Barcelona og Real Madrid like aktuelle som United?

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor skulle Griezmann gå fra en bra klubb som Athletico Madrid til en middelmådig klubb som United som sannsynligvis ikke engang vil spille i Champions League som Athletico kjemper om å vinne. Flytte fra Madrid til Manchester virker heller ikke så veldig fristende. I og med at han er Fransk er sannsynligheten større for at han drar til Paris, og skal han til en større klubb enn Athletico må han nesten til Barcelona eller Real Madrid.

 

Det er ikke mange klubber som kjemper om å vinne Champions League, og det er lenge siden United har vært en av de.

 

Med mindre Griezmann er United fan er det mer sannsynlig med London om han skulle flytte til England.

 

United bør se seg om etter noe mer passende, og klubben bør legge til side det å forsøke å kjøpe Premier League tittel.

 

 

 

Det er under ett døgn siden du nevnte Icardi og/eller Auba til Liverpool. Snakker om gangsyn. 

 

Såkalt: Rare greier. 

 

 

Håpet er vel at de selger Sturridge og erstatter han med en spiller som Lukaku, Aubameyang eller Icardi. Mest kritisk er det i forsvar og på keeperplass. En skikkelig 1'er e minst like viktig som en skikkelig 9'er.

 
Endret av Mchansern
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...