Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Griezmann er vel United-fan?

 

Du tror ikke at vi har sjangs på Griezmann, men du tror at dere har sjangs på Icardi og Aubameyang? Vi har hentet Pogba og Zlatan, og de er større enn Griezmann. Vi er faktisk en stormakt i fotballen

 

Dere? Mitt lag spiller i Championship i England, så jeg tviler på de får hentet noen kjente spillere.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvorfor skulle Griezmann gå fra en bra klubb som Athletico Madrid til en middelmådig klubb som United som sannsynligvis ikke engang vil spille i Champions League som Athletico kjemper om å vinne. Flytte fra Madrid til Manchester virker heller ikke så veldig fristende. I og med at han er Fransk er sannsynligheten større for at han drar til Paris, og skal han til en større klubb enn Athletico må han nesten til Barcelona eller Real Madrid.

 

Det er ikke mange klubber som kjemper om å vinne Champions League, og det er lenge siden United har vært en av de.

 

Med mindre Griezmann er United fan er det mer sannsynlig med London om han skulle flytte til England.

 

United bør se seg om etter noe mer passende, og klubben bør legge til side det å forsøke å kjøpe Premier League tittel.

 

 

 

Det er under ett døgn siden du nevnte Icardi og/eller Auba til Liverpool. Snakker om gangsyn. 

 

Såkalt: Rare greier. 

 

 

Håpet er vel at de selger Sturridge og erstatter han med en spiller som Lukaku, Aubameyang eller Icardi. Mest kritisk er det i forsvar og på keeperplass. En skikkelig 1'er e minst like viktig som en skikkelig 9'er.

 

 

 

Håpet.

Lenke til kommentar

For 10 år siden hadde jeg avfeid Greizmann som totalt urealististk, men når Oscar m.fl. drar til Kina, Arsenal kjøpte Sanchez og Özil, vi kjøpte Pogba og Mhikitaryan.. Tja, alt er mulig. Jeg vil mye heller ha Greizmann enn Ronaldo, og vi var visst ute etter ham under Moyes..? 

Lenke til kommentar

Atletico gjør det ganske ræv for tida. Ikke bare Griezmann som kan forsvinne.

 

Andre grunner til at han kan komme til United er:

- Han er United-fan

- Han er god kompis med Pogba

- Vi er Manchester United

- Penger

 

Er han United fan? Hvor har du det fra? Sikker på det? Ikke at jeg tviler sterkt, men er det bekreftet fakta?

God kompis med Pogba?

At United er United er et bra argument. Den mest tradisjonsrike klubben i moderne fotballhistorie (post-premier League). Men ikke glem at United har mistet det viktigste de hadde, nemlig tidenes manager, Alex Ferguson.

Lenke til kommentar

 

Atletico gjør det ganske ræv for tida. Ikke bare Griezmann som kan forsvinne.

 

Andre grunner til at han kan komme til United er:

- Han er United-fan

- Han er god kompis med Pogba

- Vi er Manchester United

- Penger

 

Er han United fan? Hvor har du det fra? Sikker på det? Ikke at jeg tviler sterkt, men er det bekreftet fakta?

God kompis med Pogba?

At United er United er et bra argument. Den mest tradisjonsrike klubben i moderne fotballhistorie (post-premier League). Men ikke glem at United har mistet det viktigste de hadde, nemlig tidenes manager, Alex Ferguson.

 

Griezmann og broren hans er United-supportere fra de var små. Pogba og Griezmann er veldig gode kompiser, og begge har sagt at de ønsker å spille sammen på klubbnivå i fremtiden. 

 

Selv uten CL har United klart å signere verdensklasse, så jeg er ikke så bekymret for det. Mourinho er nok også et navn som trekker spillere til seg.

Lenke til kommentar

Ok. La oss si United kan få Griezmann da. Ville dere heller hatt Griezmann (AMC) eller Ronaldo+Berardi? (f.eks) som spiller AML og AMR.

 

Mata er jo rimelig solid AMC. Vil si United ikke trenger ny AMC, når hovedposisjonen til Mkhitaryan også (egentlig) er AMC.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Enig. Ronaldo er også avhengig av farten sin, og den blir ikke bedre etter hvert år. Ronaldo er fortsatt dødsgod, men hvor lenge kan han være det, for oss - om han plutselig skulle finne ut at han hadde lyst til å reise til England igjen? Griezmann og Pogba i samme lagoppstilling, høres ikke akkurat ille ut det :)

Ronaldo har vel ikke noen særlig god grunn heller til å flytte på seg egentlig, han nyter vel statusen sin der han er ville jeg anta :)

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett Griezmann spille særlig siden EM, men han har ikke et særlig godt scoringssnitt i La Liga denne sesongen (10 mål på 24 kamper), så jeg er ikke helt overbevist over at han kommer til å passe inn i United. Sier uansett ikke nei takk, så lenge vi har råd. Mye som tyder på en overgang til sommeren dersom vi kommer oss til CL:

 

1) Han er United-fan

2) Atletico er på en skuffende femteplass i ligaen

3) Simeone ønsker seg bort

4) Pogba 

5) Mourinho

Lenke til kommentar

Både Griezmann og Mata er da svært anvendelige spillere. Ingen av dem har hatt sentral offensiv midt som sin hovedposisjon denne sesongen. Griezmann har primært spilt spiss, og Mata har vel for det meste spilt høyre kant. Disse to og Mkhitaryan kan uansett bekle hvilken som helst posisjon bak Zlatan. Dessuten fyller sistnevnte 36 i starten av neste sesong, så da er det vel på tide å tenke langsiktig med tanke på spissposisjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...