Gå til innhold

Ryktebørsen - rykter og ønsker, Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Liker tanken på Hazard, Januzaj og kanskje reus på vingene! Gleder meg til i sommer!

 

Siden Hazard ikke har så bra forhold til bussjåføren så må han nok gå...

 

Hvorfor snakker dere KUN om offensive spillere? Der har per i dag muligens den sterkeste offensive rekka i PL. (Muligens at City er et hakk foran der, men allikevel).

 

Hadde jeg vært Unitedfan hadde jeg ihvertfall ikke håpet på at dere skulle sprenge banken for å få inn Hazard. Virker rimelig meningsløst.

 

 

Folk snakker vel mer om en byttedeal som involverer Rooney. Ikke at det noe jeg i utgangspunktet ønsker.

 

Skoen trykker helt klart mest på midtbanen. Vi kan kjøpe alle andre plasser, men hentes det ikke inn minst én klassespiller på midten i sommer, blir jeg utrolig skuffa.

 

Neste på lista får være en midtstopper. Her er jeg faktisk usikker på hvem jeg vil hente, men at det trengs en ny midtstopper er jo ganske innlysende.

 

Venstrebacken er ikke noe hastverk i sommer, selv om Evra begynner å bli dårlig. Om vi dog har muligheten til å hente Shaw, så håper jeg vi gjør det.

Lenke til kommentar

 

Venstrebacken er ikke noe hastverk i sommer, selv om Evra begynner å bli dårlig. Om vi dog har muligheten til å hente Shaw, så håper jeg vi gjør det.

Ikke hastverk? Det meste tyder på at Evra drar. Da gjenstår jo kun Buttner på backen.

 

 

Tror du Evra drar dersom det ikke kommer inn noen ny back? Vil tro klubben og han har en viss dialog på dette, og at han kun drar dersom det er signalisert at det kommer inn en ny back.

 

Kommer Shaw inn, så drar nok Evra.

Lenke til kommentar

 

Liker tanken på Hazard, Januzaj og kanskje reus på vingene! Gleder meg til i sommer!

 

Siden Hazard ikke har så bra forhold til bussjåføren så må han nok gå...

 

Hvorfor snakker dere KUN om offensive spillere? Der har per i dag muligens den sterkeste offensive rekka i PL. (Muligens at City er et hakk foran der, men allikevel).

 

Hadde jeg vært Unitedfan hadde jeg ihvertfall ikke håpet på at dere skulle sprenge banken for å få inn Hazard. Virker rimelig meningsløst.

 

 

Young, Valencia & Nani.

Lenke til kommentar

Det er merkelig situasjon, for Rooney er kanskje den mest komplette spilleren vi har, men er likevel ikke best i noen av posisjonene. Han har tosifret antall assists og mål og nærmer seg målrekorden for klubben, men er likevel ingen stor fan-favoritt, og flere skulle sett ham solgt. Rooney er vår største diva, så jeg er veldig spent på hvordan Van Gaal vil håndtere ham. Sannsynligvis ville nok SAF ha solgt ham, og man kan jo lure på om det ville vært det lureste å gjøre. Som SAF, så vil ikke Van Gaal at noen skal være større enn klubben. Om Rooney er blitt det, så håper jeg Van Gaal håndterer det.

Lenke til kommentar

Hvorfor det prates om Hazard her inne vet jeg ikke men:

 

The players for the next 10 years have to be the Hazards, Oscars, Matic... these young guys are the guys for the next 10 years.

 

Source: ESPN.

 

Eden has had a big evolution in his game and a big evolution in his personality. He had a high that lasted for a long time - many, many months. He couldn't finish on a high because he was injured and in the most important moment of the season - for the second leg against Paris, for the first leg against Atletico - he was not there.

 

Against Atletico in the second leg he was there but not in top condition. He wasn't there for the last few matches of the Premier League because of his injury, but he was clearly a player with a big evolution and hopefully he will be even better next season. - Mourinho

 

Source: ChelseaFC.com.

Lenke til kommentar

Absolutt ingen som tror Hazard flytter på seg, og spesielt ikke til United. Men det samme kunne man vel si om Mata et halvt år før han plutselig stod på Old Trafford. Uansett hvordan man ser på det, tror jeg ikke han flytter på seg. Er nok en del av fremtiden til Chelsea.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil folk ha ut Rooney? Hvis vi ser bortifra noe av det tullet hans de siste årene, så er han for meg symbolet på Manchester United.

Enig. I denne triste sesongen har han omtrent vært den eneste som virkelig har stått fram. Er skremmende å tenke på hvor vi hadde vært uten Rooney i år.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor vil folk ha ut Rooney? Hvis vi ser bortifra noe av det tullet hans de siste årene, så er han for meg symbolet på Manchester United.

Enig. I denne triste sesongen har han omtrent vært den eneste som virkelig har stått fram. Er skremmende å tenke på hvor vi hadde vært uten Rooney i år.

 

Enig. Ler av folk som virkelig tror på at Rooney ut er på NOEN slags måte bra for klubben. Synes virkelig det er helt bakmål å påstå noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...