Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått med meg oppkjøringskampene til Danmark, men har Christian Eriksen spilt? En av de morsomste spillerne Danmark har fostret på lang tid.

 

Synd hvis Robben mister VM, en av de aller største profilene i verden.

 

Christian Eriksen fikk 20min mot Senegal for ca en og en halv uke siden. Jeg fikk helt sjokk over hvor god han var. Ikke rart danskene har stor tro på denne unggutten. Meget god spilleforståelse og skapte sjanser på egenhånd. At han var 1992 modell var helt insane.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at FIFA kan være så jævlig trangsynte, sikkert moro for de 30,000 afrikanerne på kampen. Men det er litt kjipt når det ødelegger hele underholdningsverdien for de titalls millioner som skal se kampene på tv. Får inderlig håpe produsentene skrur ned mikrofonene drastisk, ellers vil det nok bli en seerstorm av dimensjoner!

Lenke til kommentar

Dette VM blir iallefall like lame som 2002 tribunemessig. Fotballmessig kan det dog bli et av de bedre vil jeg si

 

Så du VM i 2002, eller? Koreanerne gikk jo fullstendig bananas på tribunen. Også når deres lag ikke spilte.

Koreanere, ja - men det ble ikke den samme stemningen som når europeere går bananas. Euro 2012 tror jeg kan bli bra på den måten

 

Neida;

 

____________________________________________________________________

 

Francesco Totti.

 

_____________________________________________________________________

 

 

Du vil innrømme det, du får bare ikke lov...

Francesco-Totti-wallpaper-29-400x600.jpg

 

francesco-totti-picture.jpg

 

francesco-totti---as_80591.jpg

 

francesco-totti_72649.jpg

 

TOTTI.jpg

 

1219147875149_254.jpg

 

0HZEL6RA--550x300.jpg

 

Så lenge du ikke dro frem Ronaldo v 1.0 er jeg fornøyd

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Like greit at Totti holder seg hjemme. Hadde Italia kommet i en tøffere gruppe så hadde de røket etter gruppespillet. Det Italienske laget ser rett og slett ut som et middelmodig lag med bare gamle spillere som hadde de gode årene for noen år siden. Ser ikke at Italia kan komme langt i dette VM.

 

Jeg synes det er større sjokk at Ronaldinho og Benzema ikke blir med i VM. De er ikke i sin beste periode, men har helt klart satt farge på dette mesterskapet. At Dunga setter Gilberto Silva og Julio Baptista foran Ronaldinho skjønner jeg ikke.

 

Benzema som ble kjøpt av Real for over 40 millioner euro. Er det egentlig utrolig at ikke han blir med. Det har jo noe med at han sitter ofte på benken i Madrid, det er også endel andre stjerne spillere som spiller på topp hos Frankrike også. Og de Domenech har tatt ut er spillere som spiller og mye og scorer også mye for tiden. Det er heller ikke det beste forholdet mellom Domenech og Benzema. Etter VM skal jo Blanc overta kanskje kommer det nye muligheter for Benzema.

Lenke til kommentar

"film av en idiot"

 

Han sparker, kommenterer og går ut - King....

 

Hahahaha! For en idiot. VM er bedre uten han, men er jo litt underholdning da.... Men idiot.

Kunne ikke vært mer enig. Selv om Balotelli-incidenten ikke plager meg nevneverdig.

Det eneste positive fra Totti:

roma_lazio_tribute.jpg

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Fantastisk resultat av Nederland. Min VM-favoritt kan nok bli en real utfordrer til VM-trofeet i år. Gleder meg vilt, og bør gjøre noe ut av det jeg sa om å kjøpe meg Nederland-drakt.

Det bør du! Har selv en Nederlanddrakt med van der Vaart, digge drakter. Heier selvfølgelig på Nederland. Underholdende fotball spiller de også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...