Gå til innhold

VM 2010 - Sør-Afrika DEN STORE TRÅDEN!


Sameboe

Fotball VM 2010  

265 stemmer

  1. 1. Hvem tror du vinner VM?

    • Sør-Afrika
      0
    • Nederland
      32
    • England
      41
    • Hellas
      0
    • Italia
      15
    • Danmark
      0
    • Tyskland
      24
    • Brasil
      23
    • Paraguay
      0
    • New Zealand
      0
    • Australia
      0
    • Sør-Korea
      0
    • Nord-Korea
      11
    • Japan
      1
    • Algerie
      0
    • Ghana
      3
    • Frankrike
      1
    • Slovenia
      0
    • Slovakia
      0
    • USA
      1
    • Mexico
      1
    • Honduras
      1
    • Serbia
      2
    • Portugal
      4
    • Nigeria
      0
    • Kamerun
      1
    • Chile
      2
    • Argentina
      21
    • Uruguay
      0
    • Sveits
      0
    • Spania
      80
    • Elfenbenskysten
      3
  2. 2. Hvilket lag overasket deg mest i kvalikken?

    • Slovakia
      47
    • Slovenia
      33
    • Nord-Korea
      83
    • Honduras
      39
    • New Zealand
      65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frankrike-saken er jo helt absurd. Hvis det virkelig er slik har Domenech gjort en dårlig jobb med samholdet og samarbeidet i troppen(er ikke det noe av det viktigste hos en landslagstrener). Jeg har satt Frankrike som årets skuffelse og tenker at de har en mulighet til å ryke i gruppespillet. Gourcuff er en av de spillerne jeg ser mest fram til å se i VM uansett, men hvis Anelka skal være barnslig og ikke spille ballen til han, er det liten sjans for at det blir noe bra. Jeg er en stor fan av Diaby og skulle gjerne sett han fra start for Frankrike, men da istedenfor eksempel Alou Diarra, ikke Yoann Gourcuff, som jeg faktisk ser på som Frankrikes største stjerne.

 

Får håpe at det ikke er noe i dette snakket og at det er sterkt overdrevet. Ønsker et bra VM der lagene gjør sitt beste, og da spesielt Frankrike som faktisk er spennende. Men det er ting som dette som gjør at jeg tviler, samt at de har en veldig tøff gruppe. Gallas kan ta seg en bolle, begynner å se meg veldig lei på all sutringen hans. Veldig mye skrik og skrål uten mye å vise tilbake igjen for det på banen. Synd, for før i tiden hadde jeg sansen for Gallas.

Lenke til kommentar

HAHA!

 

Gallas som kaptein? Han vet jo åssen det gikk da han var kaptein for Arsenal, drittsekken.

Vil ikke sentre til Anelka eller Gourcuff fordi de ikke fortjener å spille? Jeg vil heller se Diaby enn Gourcuff, men det er fortsatt opp til treneren. Han er sjef og skal ta avgjørelse selv, det er ikke spillerne som er trener. Smarte unger hele gjengen.

Lenke til kommentar

"Eg sentre ikke til deg, fordi du skulle ikke spilt"

 

Håper aldri United bruker penger på stygge Ribery. Han fremstår som en trist person hvis noe av det som har vært i media om han den siste tiden er sant.

 

Han skreiv nettopp under en ny femårskontrakt for Bayern.

Lenke til kommentar

Vt ik hva det er, men siden alle er imot Maradona og Argentina, så begynner jeg å håpe at han vinner hele greia, eller ihvertfall til finalen..Der de da taper mot Nederland..

 

Hehe, know the feeling. Under OL satt flere av kompisene mine og mobbet Hegle Svendsen, på slutten håpet jeg virkelig Bjørndalen skulle drite seg og Hegle vinne, selv om jeg alltid har likt Ole best. Merkelig det der :p

 

Skal dog nevnes at jeg heller ikke liker Maradona.

Lenke til kommentar

Maradona er for meg en legende uansett. Når det kommer til fotball bryr jeg meg egentlig mest om hvilke kvaliteter personene har som fotballspillere for å bedømme hvem jeg liker best. Maradona har gjort ting med en ball som få andre spillere kan komme i nærheten av, som gjør at jeg liker han. At flere hater han likevel forsterker bare hvor mye jeg liker han for min del. Litt det samme med Balotelli.

Lenke til kommentar

Jeg har sett Maradona spille i opptak på tv og youtube, men jeg har aldri sett han live sjøl. Det første jeg husker fra ham er da han ble sparka ut av USA-VM. Og slik som det har fortsatt forbinder jeg navnet Maradona med en feit, narkoman tosk. På samme måte som jeg forbinder navnet Pelé med en korrupt FIFA-pamp. :wee:

 

Likevel håper jeg også Argentina vinner, nettopp fordi det blir en liten fuck you til alle som skal være så skikkelige.

Endret av Enok3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...