Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Hmm, faktisk en oppdatering på steam siden for GtaV, istedentfor "early 2015" så står det "kommer snart".

 

Fått dato til PC. Januar 27.

 

Den datoen har vært klar siden tidlig i høst en gang.

 

 

Den er i alle fall veldig bekreftet, nå.

 

Det har den vært lenge, eneste nye de siste par dagene er requrements og at steam har endret status på det.

Tidlig i september meldte Rockstar at det ville bli lansert 27 januar.

 

http://www.computerandvideogames.com/476541/rockstar-explains-grand-theft-auto-v-pc-delay/

Lenke til kommentar

Bekreftet fra Rockstar selv i september: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52308/grand-theft-auto-v-release-dates-and-exclusive-content

 

Requirements tror jeg ikke blir noe stort problem. Du får sikkert kjørt 1080p 60fps med noen instillinger skrudd ned, med de fleste gaming pcer som er bygd de siste par åra..

 

For å kjøre 4k så må du nok regne med å punge ut endel cash i pc deler...

Endret av iBrick
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dem skal vel prøve å hype opp spillet enda mer før lansering..

 

Skal ihvertfall ikke forhåndsbestille, så dårlig overgangen fra Xbox 360 til Xbox One har vært (tenker på alle feila i GTA Online, at man såvidt får spilt, og blir sittende i loading 70% av tia...)

 

Får se hvor mye de gjør ut av PC versjonen, hvis det ikke er noe spess bedre enn på Xbox One, så blir det pirat versjon.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig kom systemkravene, er systemrequirementslab noe å stole på?

Den siden mener at jeg ikke kan kjøre på recommended settings pga prosessoren min som er en i5 4690k (3,5) å kravet er i5 3470 (3.2)

Jeg er ikke ekspert på pc deler men jeg burde klare å kjøre det på maks med den prossesoren den er jo nyere og bedre? Alt det andre oppfyller kravene ifølge nettsiden.

Lenke til kommentar

Slike sider er ikke alltid til å stole på nei (ihvertfall ikke når spilla ikke har kommet ut og blitt testet med forskjellige systemer enda). Du vil nok klare deg fint med den prosessoren du har. En liten trygg overklokking av prosessoren til 4.2-4.5 GHz burde ihvertfall gi nok juice til å kjøre på High+ @ 1080p/60fps.

Jeg lurer på hva disse kravene vil si:

DVD Drive

Vil det si at spillet kun blir tilgjengelig via fysisk disk, og ikke igjennom Steam? Eller er det for å bekrefte at man ikke trenger bluray spiller, hvis man kjøper spillet på disk?

 

Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

Skjønner ikke hva DX10 har med lydkortet å gjøre??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

R* utsetter spillet for 3. gang, ignorer PC-gamere, har fortsatt ikke lansert Heist, har kun 30 spillere i GTA: Online på PC og jukser med screenshots som ser nesten likt ut som PS4: :realmad::realmad::realmad:

 

JZJ6w4W.png

At bildet har vært innom Photoshop er ikke synonymt med at det er forfalsket eller tuklet med.

 

Men kan ane meg at de har strammet inn på kontrast og metning for å apellere mer.

 

Minimumskrav når det skal ut på nett er uansett å komprimere bildet så man får ned filstørrelsen, noe bl.a. Photoshop er ypperlig til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere kommer bedre ut av det. Ja, det er kjedelig å vente, men jeg er sikker på at GTA til PC kommer til å bli det sykeste.

 

Hva vet du om det? Jeg vet i hvert fall ikke årsaken til hvorfor de utsetter, da (som jeg skrev i en annen tråd) jeg har ingen grunn til å stole 100% på det de sier. Og for å være litt flåsete..når jeg ser hva de ikke har oppnådd på 1,5 år så forventer jeg ikke at 2 måneder ekstra skal gjøre GTA V enda sykere på pc.

 

Jeg er som sagt litt skeptisk, fordi jeg tror de kunne fått ut pc utgaven langt tidligere om de ønsket det. Så hvorfor utsetter de da igjen? Begynte de lovlig sent på pc utgaven? Ikke vet jeg. Men overleve utsettelsen, det gjør jeg helt fint :D

Lenke til kommentar

Kan det være at salget på Xbox One og PS4 ikke har vært tilfredsstillende?

Eller at forhåndsbestillinger av PC utgaven har vært for dårlig?

Eller har de funnet en svakhet i det nye anti piratkopi systemet deres?

 

For som mange vet(og mange ikke vet) så er ikke PC utgaven porta fra Xbox One/PS4.. Så at det skal ta så lang tid til PC når Xbox One og PS4 har vært ute i flere måneder virker litt snodig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...