Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På PS3 husker jeg man kunne møte på haier hvis man svømte/kjørte båten langt nok ut, har prøvd dette noen ganger nå på PS4, men finner ingen. Er de tatt vekk, eller er det bare jeg som har hatt ''uflaks'' og ikke funnet noen? Så vidt jeg vet er det et trophy for å bli spist.

 

Eg har møtt ein god del hai, mykje delfin og spekkhogger og 3 blåhval så det skal no ver der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da jeg var barn var det VHS og amerikanske filmer som ødela ungdommen. Flott at verden utvikler seg og finner nye syndebukker for foreldres manglende engasjement på hjemmefronten. Bedre å sensurere og boikotte enn å bruke tid på å oppdra ungene sine.

 

Er litt som Black Ops (?) hvor man har det oppdraget hvor man skal drepe sivile på flyplassen.

 

Det er bare en latterlig unnskyldning. Var vel haugevis av artikler etter terrorangrepet: "Brekvik spiller Call of Duty", "Breivik lære å bruke våpen gjennom Call of Duty" og "Voldelige videospill gjør ungdommen mer agressive".

 

Før man noen måneder etter fikk en forskningartikkel (endelig en artikkel basert på noe annet en aggressive foreldre) som var noe lignende "De som spiller voldelig videospill er IKKE farligere for samfunnet". Hvor det ble tatt opp at de som spiller også bruker slike spill til å fjerne irritasjon og få ut litt krutt.

Lenke til kommentar

Jeg må isåfall være en skikkelig avviker: jeg elsker videovold, er oppdratt med Cannibal holycoast, Braindead og Bad Taste. Mortal Kombat og GTA ble spilt til døde og groteske scener i filmer øker interessen min. Allikevel har jeg hverken drept, voldtatt eller kombinert dette...

 

Merker jeg blir ekstra provosert over at disse som klager på dette ikke engang har satt seg inn i konteksten, men skisserer dette som om hele spillet dreier seg om å "få poeng" eller "få helse" for å drepe prostituerte kvinner. Særlig den biten med at spillet gir deg valget som om det er dette spillet dreier seg om.

Kan noen photoshoppe "KillRapeMurderWomen Simulator 2015 for meg?

Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=J8VPcGFhMBA

 

Eg kjøpte meg Dubsta 6x6 ein rå offroad bil så tenkte kunne kjøre til Mount Chiliad. Men når eg mustet stien opp og prøvde desperat og komme tilbake på den så gjikk det ikkje akkorat så bra til slutt :(

 

 

Men gikk no bedre 2 gang! Må sei eg liker bilen :p

 

https://www.youtube.com/watch?v=v9DR81MK9eo&list=UUlstEkxvhJb9EBEloFzlhXA

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar

 

Da kan du jo prøve denne bilen, men å angripe det fra andre siden av fjellet. Ikke like enkelt. Kan love deg det :wee:

 

Bilen står parkert utenfor militærbasen - på venstre side for hovedvakta. Oppstigning til fjellet ligger ikke så veldig langt unna.

 

Greit med en utfordring vel? Tar du den. Sjekk bildene mine fra turen:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1538840&page=3&do=findComment&comment=22149574

 

post-30484-0-28361900-1416871206_thumb.j

 

Kart:

post-30484-0-84819500-1416871211_thumb.j

Endret av G
Lenke til kommentar

En liten "challenge" til dere her. Jeg trenger en selfie av Trevor med swat-teamet som rapellerer ned fra helikopter i bakgrunnen.

 

Ekstra fett hvis han er litt lett skjeggete, har på seg sort overdel og at bakgrunnen bortsett fra helikopteret er blå himmel.

 

Trenger et slikt bilde fordi en kompis av meg har lagt ut en selfie på Facebook der innsatsstyrken trener i bakgrunnen og han er sykt lik Trevor, samtidig som selfien er veldig lik de man tar i GTA V.

 

Noen som klarer det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...