Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt på 19 fått sansen på ei på 15 - verdt å satse på?


Gjest Meget usikker

Anbefalte innlegg

Slik jeg ser det er alderforskjellen litt for stor, og trådstarter virker som en fornuftig kar og er da sansynligvis mer moden mentalt enn 15 åringa. Noen jenter på min alder som er 15 er veldig modne for alderen, men de syns fortsatt en 19 er for mye. Siden hun er søstra til kompisene dine bør du hvertfall holde deg unna og du kan brenne deg skikkelig på henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sier nei. Fire år i den alderen er mye, og foreldrene og brødrene hennes har nok samme oppfatning.

 

Tviler på at dere hadde ventet til hun er 16, hvis dere ikke er overmenneskelige. Lett for deg å si nå.

Enig.

 

Hadde hun vært 16 muligens. Hadde hun vært 16 og du 18, ville jeg sagt OK.

 

Edit: 15.. Er ikke hun på ungdomskolen enda? :ermm:

 

Når på året fyller dere. Om hun fyller i januar og du i desember så har jo det selvfølgelig noe å si..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Nja, ikke helt enig i den. Når på året man er født kan redusere aldersforskjellen med nesten et helt år, så det har selvfølgelig noe å si.

 

Jeg syns at fire år er mye i denne alderen. Hadde hun allerede vært 16, så hadde saken vært noe annerledes. Hun holder fortsatt på å utvikle seg og skal vel begynne på videregående, med mindre hun er født sent på året da. Uansett er vel du ferdig på vgs, så det blir en stor forskjell på dette området. Du har også lov til å gjøre mye hun ikke har lov til, og dette kan ofte by på problemer.

Lenke til kommentar

Ikke noe gale i seg selv å være sammen med søsteren til kompisene dine. Og 15 år er tross alt betre enn ei på 10 år, så dette ser ikke hel svart ut.

 

Det viktige her, er om dere to har det godt og greit sammen. Og ikke hva hund og hane mener dere bør gjøre. Visst kompisene dine virkelig er ekte kompiser, så vil de fortsette å være kompiser med deg selv om du blir sammen med søsteren.

 

Men jeg ville ikke blitt sammen med henne (offentlig) før hun fyllte 16 år. Er nok best at dere er gode venner inntil dess.

 

Alderforskjellen på 4 år vil bare føles mindre etter som tiden går. Når du 25 er hun 21.

Jeg synest du skal sattse på denne rå deilige jenta, før noen andre kommer å tar henne.

Lenke til kommentar

Det er bra du tenker på konsekvensene og at du i det hele tatt tenker slik. Det viser at du er intelligent og ikke er bare ute etter fitte.

Se på f.eks disse typiske rånerne som plukker opp fjortisjenter, blir sammen med dem, knuller dem og ditcher dem etter 2 måneder.. Du høres ikke ut som en slik stereotyp volvoråner på 19 år, thumbs up for that.

 

Jeg ble sammen med en fyr på 18 år da jeg var 15, og vi har vært sammen i nesten 1 år, og nå har vi flyttet sammen og lever i et lykkelig forhold.. Fortsatt like nyforelsket. :love:

Det har seg slik at min mor hadde ganske godt forhold til denne fyren, hun visste hvem han var, og hun kjente foreldrene hans. Hun hadde ingenting imot at jeg ble sammen med han, faktisk så ØNSKET hun at han skulle bli stesønnen hennes, haha.

 

Men altså, prøv å få et lite forhold til hennes nærmeste, altså slektninger bl.a. Presenter deg selv, gi et godt inntrykk. Da mener jeg ikke noe seriøst forhold, men et såpass forhold nok til at de har fått et inntrykk over hvem du er.

 

Har jeg vært mor til en datter på 15 som helt PLUTSELIG har blitt sammen med en på 19 uten å snakket eller møtt han i det hele tatt, så har jeg vært ganske skeptisk. Da har jeg trodd at han var ute etter sex, noe som faktisk er utbredt i den alderen. (no offence til dere 19 år gamle rånere..)

Men om jeg har fått ett godt inntrykk over han, da har jeg plutselig ikke vært så skeptisk. Det er tvilsomt at noen sexgale volvorånere gidder å presentere seg for foreldrene til sin ''kjære''. Trofaste 19 åringer gjør derimot det. Det vet foreldre. Såpass vet de!

 

Det med at du er kompis med brødrene hennes er null stress, så lenge de vet at du ikke kun vil ha hun kun for å utnytte a ;) Med andre ord; de kjenner deg, og da dømmer de deg. Er du jævlig pervers og kåt, så kan det hende du gjør brødrene litt skeptisk :p

 

Sex kan dere vurdere, men vær obs på loven. :yes:

Endret av Crystina
Lenke til kommentar
Det med at du er kompis med brødrene hennes er null stress, så lenge de vet at du ikke kun vil ha hun kun for å utnytte a ;)

 

Normalt er det stress, og normalt vil brødrene mislike dette, ikke bare om de tror han vil utnytte henne.

Normalt så er dette helt forskjellig fra familie til famile og person til person. Jeg var engang i lag med en kompis sin lille søster å det gikk faktisk helt greit

Lenke til kommentar

Når det kommer til alderen så vil jeg si at dette er innenfor "grensene".

 

Men som sagt nevner du at hun er søsteren til en kamerat av deg.

Nå kommer det an på hvor gode venner du er med broren. Om dere er bestevenner kan det være at broren aksepterer dette. Om dere er mer som venner, kan det være litt på kanten. Og da må du skjønne at du kan brenne en del broer, og miste et vennskap.

 

Jeg ville nok ha snakket med henne om dette sånn at hun skjønner dette, så ville jeg også tatt en prat med kameraten din/broren hennes.

 

15 er under den seksuelle lav alderen, så i tilfelle ville jeg nok ha ventet til hun er 16 og kanskje litt over 16 hvis du har tenkt til å ha samleie med henne.

 

Men dog, homies over hoes.

Lenke til kommentar

Hadde jeg og søstra til en kompis hatt følelser for hverandre, så hadde "kompisen" fått drite og dra dersom han ikke hadde taklet det. En bror er ingen formynder over søstra. Eneste en skal være oppmerksom på er at dersom man ryker uklar med søstra, så kan det være liten sjans for å få støtte hos kompisen, så hensiktene bør kanskje være (som noen nevnte) mer enn kun ett ligg.

 

Ellers så vil jeg si at jeg var 20 når jeg traff kona som da var 16... idag lykkelig og gift snart 11 år etter.

Det blir noen utfordringer på veien dog...

Som 20 åring, så ønsker en ikke gå på alkoholfrie elevkvelder...

Som 22 åring, så ønsker man ikke nødvendigvis å gå på 18årsgrense disco...

Å være sammen med en russ er slitsomt (til tross for at min kone feiret mer moderat enn de fleste).

 

En har litt forskjellige prioriteringer og ønsker når en er såpass langt fra hverandre (aldersmessig), så det må en bare være klar over.

Lenke til kommentar
Det med at du er kompis med brødrene hennes er null stress, så lenge de vet at du ikke kun vil ha hun kun for å utnytte a ;)

 

Normalt er det stress, og normalt vil brødrene mislike dette, ikke bare om de tror han vil utnytte henne.

 

Tingen er at brødre liker ikke tanken på at du kommer til å knulle a.

Brødre er ganske overbeskyttendes, men så lenge de vet at du er en kjernekar og ikke er etter søstra for å knulle hu, så blir du mest sannsynligvis akseptert.

Men of course, det varierer. ;)

Lenke til kommentar

Det gikk helt fint for meg den gangen, hvertfall.

Jeg var nylig fylt 19, og hun var vel 15.5, dvs det var 3 år mellom oss i årstall. Foreldrene hennes var faktisk ikke skeptiske i det hele tatt, de synes det var flott at hun fant en som var voksen nok til å behandle henne skikkelig, og de stolte på at hun var trygg med meg, kjekt at jeg kunne kjøre henne hjem osv.

Foreldrene mine var heller ikke særlig skeptiske, men jeg fikk noen små kommentarer fra mor ala "husk at du er endel eldre enn henne, og må ta litt ansvar", da tenkte hun nok mest seksuelt sett.

Forholdet varte i 3 år forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...