Gå til innhold

Vibrerende staver populære blant ungjenter.

Pivotal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

LOL! Så jævlig bra! Tro om de blir å prøve noe anna når de blir tatt fra den da? :p

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
She said: "She likes its special effects - so does her 17-year-old sister.

Hahaha! No shit!

Skrevet

snakker vi dildo for småjenter? ekkelt. jeg hadde blitt kvalm hadde min søster eller noe sittet på en sånn en med orgasme hele dagen

Skrevet

dan882: ikke direkte, vi snakker om en vibererende leke med riktige former :p

men, uansett, beste humor-saken jeg har sett i dag, og jeg har sett en god del slikt i dag, helt genialt.

bare lurer på om det er tilfeldig at det ble slik eller om produsenten har hatt en baktanke...

• 2 uker senere...
Skrevet

Och som alltid med Amerika, där jag antar att denna produkt lanserades, så blir det moralpanik så fort det handlar om sex.

Om dessa ungdomar vill utforska diverse aspekter kring sin sexualitet, så bör detta vara deras rätt. Att som ett företag plocka bort en vara ifrån sortimentet enbart pågrund av detta är inget annat än hysterisk moralpanik och minst sagt fånigt.

Ungdomarna tar knappast skada av detta.

Skrevet

Er enig med deg, men det er vel ikke så mange foreldre at som vil ha på seg at de kjøpte en "vibrator" til sitt barn på 12 år

Skrevet
Snart blir det vel forbudt å selge alt som har "riktige former" i USA inkludert agurker, mobiltelefoner, fjernkontroller etc...

Eller 18 årsgrense på slike produkter

Du kommer til å måtte vise legg for å kjøpe bananer, agurker og alt som kan vibrere :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...